1 april 2020 om 00:00
iBOOD

Liebig Soep

Liebig Soep
Zo lekker kunnen groenten zijn!

En zo makkelijk kan het zijn om dagelijks je portie vitamines binnen te krijgen. De soepen van Liebig zijn vrij van kleurstoffen, bewaarmiddelen en smaakversterkers. 100% natuurlijk en dat in een cup die je eenvoudig in de magnetron verwarmt. Smakelijk!

2 april 2020 om 00:16
guyr26 Gebruiker

Iemand een idee van de voedingswaarden ?

Beantwoorden

2 april 2020 om 01:35
quickv3 Gebruiker

Dit is een linkje naar de tomaten soep met voedingswaarde. De rest is er vast ook te vinden. https://drive.carrefour.eu/nl/Soepen-%26-croutons/Vloeibare-soep/Tomaten/Liebig-Tomaten-Basilicum-350-g/p/06218906?store_ref=D0615

Beantwoorden

2 april 2020 om 07:42
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen guyr26,

Helaas hebben wij deze tabellen niet beschikbaar, sorry.

Beantwoorden

2 april 2020 om 09:27
StevenNijhuis Gebruiker

Nou is zout ook gewoon een bewaarmiddel. Met bijna 2 gram per potje zit er niet echt veel in (cup-a-soup heeft meer zout voor een gelijke hoeveelheid soep), maar het is al wel bijna 1/3e van je aanbevolden dagelijkse hoeveelheid.

Beantwoorden

3 april 2020 om 09:57
Fotoderoodt Gebruiker

Prijs is leuk, maar met de verzendkost is het voordeel gelijk om zeep.

Beantwoorden

4 april 2020 om 01:31
Susantigoon Gebruiker

Niet als je er 4 à 6st afneemt, want dan heb je nog steeds 30% netto korting…

Beantwoorden

4 april 2020 om 17:51
Tco Gebruiker

Moet je wel zeker weten dat het ook lekker is. Mij te veel risico.

Beantwoorden

5 april 2020 om 11:17
Susantigoon Gebruiker

Lekker is geheel subjectief en een ander verhaal, het gaat nu over objectieve besparing cq korting en dat is dus wel degelijk het geval.

Beantwoorden

4 april 2020 om 01:37
Susantigoon Gebruiker

Toen ik dat logootje voor het eerst zag dacht ik eerder aan het zoveelste seksprodukt…

Beantwoorden

5 april 2020 om 23:33
Moderator Paul Moderator

Gedachten dwalen soms af als je genoodzaakt bent om zoveel mogelijk thuis te blijven. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.