18 november 2020 om 14:16
iBOOD

Bulk Opruiming

Bulk Opruiming
Inslaan!

Groots inslaan betekent veel korting. Zeker in deze mega opruimings Flash Sale!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

19 november 2020 om 07:27
JonasVeirman Gebruiker

Vraagjes over de GP batterijen met lader:

1. Kunnen de batterijen ook per 1 worden opgeladen?

2. In de omschrijving staat 2000 mah, op de foto’s 2600 mag, welke zijn het?

Bedankt alvast!

Beantwoorden

19 november 2020 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JonasVeirman,

Je dient ze per 2 of 4 op te laden.
Het betreft hier 2000 mAh batterijen. De foute foto gaan we verwijderen.

Beantwoorden

19 november 2020 om 10:45
Derek83 Gebruiker

De pampers maat 4 zijn 21,95+5,95 = 27,9 / 116 = 24 cent per luier.

Zelfs als je 3 pakken neemt komt je op 21,5 cent per luier.

Als je hier 3 pakken neemt: https://www.voordeeldrogisterij.nl/pam-pers-ba-by-dry-maat-4-giga-pack-120-stuks kom je op 20 cent per luier.

Jammer, aardige deal, maar de verzendkosten maken het duurder dan andere webshops.

Beantwoorden

19 november 2020 om 17:17
lawjon Gebruiker

de deo(’s) van Boss, is dat per 3? vermoed van wel maar staat nergens duidelijk vermeld.

alvast bedankt!

Beantwoorden

19 november 2020 om 17:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi lawjon,

Dat klopt helemaal, deze komen per drie.

Beantwoorden

20 november 2020 om 01:01
shadowjack Gebruiker

Waarom 5.95 verzendkosten voor de Wilkinson Hydro5 Scheermesjes? Het lijkt me dat deze makkelijk door de brievenbus passen…

Beantwoorden

20 november 2020 om 06:46
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen shadowjack,

Deze passen helaas niet door de brievenbus. Je ziet het niet op deze foto, maar het doosje waar de mesjes in zitten is best dik. Als we ze los zouden versturen zouden ze wel in een envelop passen, maar dat is niet echt hygiënisch of gewenst :)

Beantwoorden

20 november 2020 om 14:10
Gerd003 Gebruiker

Waarom kunnen bepaalde zaken niet in België en enkel in Nederlandse geleverd worden?

Beantwoorden

20 november 2020 om 14:46
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gerd003,

Zit je niet toevallig op de NL website? Voor de BE pagina klik hier.

Beantwoorden

20 november 2020 om 14:59
Gerd003 Gebruiker

Via de app, maar ook via deze link blijft het probleem.

Beantwoorden

20 november 2020 om 15:03

Hoi Gerd003,

Ik wil je aanraden je bestelling voor nu via onze website te plaatsen. Het kan nodig zijn de app hiervoor eventjes te deïnstalleren.

In de tussentijd ga ik ervoor zorgen dat wij jouw app-account linken aan België, zodat dit bij een eventuele volgende bestelling weer vloeiend verloopt. Dit kan eventjes duren, omdat onze IT-afdeling dit handmatig moet aanpassen. Vandaar bovenstaande advies. Sorry voor het ongemak!

Beantwoorden

20 november 2020 om 14:11
Gerd003 Gebruiker

Waarom kunnen bepaalde zaken niet in België en enkel in Nederlandse geleverd worden?

*Nederland

Beantwoorden

20 november 2020 om 14:58

Hoi Gerd,

Ik vermoed dat je op onze Nederlandse website terecht bent gekomen. Als je onderaan onze website op het Belgische vlaggetje klikt moet het goed gaan.

Beantwoorden

20 november 2020 om 15:04
Gerd003 Gebruiker

Ik heb de app verwijderd, en nu is het gelukt.

Beantwoorden

20 november 2020 om 15:07

Fijn om te horen, Gerd003.

Zoals beloofd heb ik bij onze IT-afdeling een verzoek ingediend om het probleem met de app op te lossen.

Beantwoorden

22 november 2020 om 11:20
Morbital Gebruiker

Swiffer WetJet Voordeelpakket

Op de foto’s zijn er ook 4 bussen schoonmaakmiddel te zien, maar die staan niet vermeld in de omschrijving. Zitten die er ook bij of niet? Zo niet kan je best de foto’s met bussen weghalen… Kan beschouwd worden als misleidend…

Beantwoorden

22 november 2020 om 11:29
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Morbital,

Er zit 1 fles van 500ml bij. We verkopen wel 4 losse flessen via een andere sale. Deze foto zal er per ongeluk tussen zijn gekomen. Ik ga het doorgeven, zodat hij verwijderd kan worden, maar ik verwacht dat dat vandaag niet gaat gebeuren. Bedankt voor je opmerkzaamheid.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.