30 december 2017 om 00:00
iBOOD

Print Cartridges

Product expert aanwezig

Print Cartridges
Alsof het gedrukt staat

Inkt voor je printer is normaal gesproken een dure aangelegenheid. Je gaat bijna overwegen om iedere twee maanden een nieuwe printer te kopen. Met deze Flash Sale is dat niet meer nodig! Je vindt in deze sale cartridges voor printers van Brother, Epson en Canon.

Zo goed als origineel! 

De cartridges zijn van goede kwaliteit en voorzien van een chip, zodat ze worden herkend als originele exemplaren. Bij elke aanbieding wordt een typenummer weergegeven, kijk onderaan in deze Flash Sale welke printers bij een typenummer horen.

Wil je weten welke cartridges je nodig hebt? Klik dan hier of bekijk de lijst onderaan deze pagina.

Product Expert

De Cartridge Expert is de gehele Flash beschikbaar voor al je vragen gedurende de dag.

30 december 2017 om 00:25
FreekMer Gebruiker

Enig idee wat de inhoud is van de verschillende cartridges?

Beantwoorden

30 december 2017 om 01:01
foxathome Gebruiker

Precies, net als bij de Action, goedkoop, maar weinig inkt :-)
Tevens gaan printers massaal kapot door de inkt van de Action, te stroperig en droogt uit onder op de printkop, dat hoort pas te gebeuren bij het aanraken van papier…
Je gaat toch niet op de gok inkt kopen als je niet weet hoeveel ml…

Beantwoorden

30 december 2017 om 18:15
Official Product Expert Cartridge Expert Official Product Expert

we staan achter onze kwaliteit van onze inkt, we geven er volledige support op. Zelfs als de printer door de inkt kapot zou gaan zouden we de garantie van de printer overnemen. De inhoud van de cartridges lopen ver uiteen maar we stoppen er gelijke hoeveelheid / meer hoeveelheid in dan een originele cartridge. Mocht u het willen weten van een bepaald soort type verneem ik dat graag.

Beantwoorden

30 december 2017 om 09:09
CHEYENE Gebruiker

wanneer komen er eens inktcartridges voor HP OFFICEJETPRO 6960 als aanbod?

Beantwoorden

30 december 2017 om 09:47
HetGezegde Gebruiker

Goedkoop is duurkoop.

Je hebt een zuinige printer die wellicht zakelijk wordt gebruikt. Ik zou bij originele cartridges blijven en als het je te duur wordt zou ik eens kijken naar een ander model.

Print je veel? Epson EcoTank: €15 per ‘cartridge’ (flesje – je vult zelf een tank bij) voor +/-2000 pagina’s. Aankoop van printer is wat duurder.

De Epson te duur voor je gevoel? Kijk dan eens naar de Maxify serie van Canon of de Brother DCP-J6xxx of MFC-J6xxx (de 6000-) serie.

Print je juist weinig? Dan kun je misschien beter overstappen op een goedkopere laser/LED printer, omdat die niet kunnen uitdrogen of toch een inkjet, maar dan zou je tweewekelijks wat afdrukken moeten maken om de inkt niet te doen opdrogen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 09:51
Fré Gebruiker

Kan de product-expert even aangeven hoeveel mm inkt in de cartridges HP 302 XL.

Zonder die info zullen weinigen inkt aankopen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 18:18

in deze cartridge zit 20 ml aan inkt.

Beantwoorden

30 december 2017 om 10:36
krugerrand Gebruiker

De product expert zijn inkt is op vandaar hij / zij niet kan typen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 18:19

ik heb geen inkt nodig om te typen, maar kon vandaag pas later aanwezig zijn. Excuses voor het ongemak, wat is uw vraag?

Beantwoorden

30 december 2017 om 16:34
pippe31 Gebruiker

@PRODUCTEXPERT

Hoeveel inkt zit er in deze cartridges, wat is het risico op uitdrogen en beschadigen van de printkop als gevolg daarvan?
Voor iemand die de hele flashdeal overdag aanwezig is om antwoord te geven, blijft het hier wel akelig stil… zelfs geen moderator die uitlegt dat de expert een griepje heeft opgelopen en daarom niet zal antwoorden… ;-)

Beantwoorden

30 december 2017 om 18:23

net zoals alle (originele) inktsoorten bestaat er kans op indrogen wanneer de printer voor een langere tijd niet wordt gebruikt. Mocht dat voorkomen zou ik een wattenstaafje in alcohol dippen en een deppende beweging maken op de contactpunten zodat de inkt losweekt. Maar nogmaals inkt kan ten alle tijden indrogen. Advies is om de cartridge uit de printer te halen wanneer deze langer dan 6 weken niet zal worden gebruikt.

Beantwoorden

30 december 2017 om 21:49
foxathome Gebruiker

Ok, dus de cartridge uit de printer halen zodat ALLES uit kan drogen?! Het slechte advies dat ik OOIT gehoord heb :-(
Als ik dit met mijn printer zou doen, dan kan ik hem volgende week al weggooien!!!

Beantwoorden

30 december 2017 om 21:56
Moderator Paul Moderator

Bij cartridges zit altijd een afdekkingsplaatje geleverd, zodat de inkt niet kan uitdrogen. Die moet je uiteraard wel op de cartridge plaatsen als je de cartridge uit de printer haalt.

Beantwoorden

30 december 2017 om 22:26
ovanbiessum Gebruiker

Hoeveel ml inkt bevatten de lc123 cartridges van brother?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:21

20ml in de zwarte en 10 ml in de kleuren variant

Beantwoorden

31 december 2017 om 09:57
Julian130 Gebruiker

Geen cartridges beschikbaar voor de Epson Stylus SX-440W?

T129 of  T128 geeft hij dan aan……….

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:24

Hij kan beide cartridges aan, de T128 kleuren cartridges hebben 6 ml inkt en T129 12ml

bij de zwarte cartridge is dat 9 en 15 ml

Beantwoorden

31 december 2017 om 10:36
luckyluke1 Gebruiker

Heb ik de garantie dat de cartridges zullen werken in een HP Deskjet 3524 niet tegenstaande de printer zal aangeven dat dit niet de originele cartridges zijn van HP ?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:26

die garantie kunnen wij geven. we gebruiken namelijk originele HP cartridges die opnieuw gevuld worden.

Beantwoorden

31 december 2017 om 10:36
luckyluke1 Gebruiker

Ik bedoel de 364 XL

Beantwoorden

31 december 2017 om 18:27
Pti Gebruiker

2017 Was voor mij het laatste jaar met zo’n uitgedroogde k*tcardridge. Ik heb de printer vanaf de zolder uit het raam naar beneden gesmeten en ben overgestapt op een laserprinter.

#teamtoner2018

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:26

zonde want een ingedroogde printkop is te reinigen!

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:12
jim2873 Gebruiker

raar dat niet overal gewoon de inhoud erbij staat

hoeveel ml kleur en zwart Type 12 & 13 voor Brother?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:35

bij nr 12: 20 ml (zwart) 10 ml (kleur)

bij nr 13: 30ml (zwart) 16ml (kleur)

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:14
BartDaemen Gebruiker

Als ik de cardridges bestel die overeenkomen met de 363, wat ontvang ik dan juist? Ivm licht cyaan en magenta?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:34

ja deze ondersteunende kleuren worden dan meegeleverd.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:44
philipthys Gebruiker

Beste, welke neem ik voor HP photosmart 5520?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:30

HP nr 12

Beantwoorden

1 januari 2018 om 14:21
Nicocla Gebruiker

Beste, welke moet ik bestellen voor de HP photosmart 6510?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 20:31

Ook voor u HP nr 12

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:42
Dolfje Gebruiker

Bij de cartridges voor Cannon staat expliciet vermeld “OOK GRIJS” , ik heb de dubbele hoeveelheid groot zwart gekregen (PGI550) waar ik totaal geen behoefte aan heb, en grijs schittert door afwezigheid. Hoe denkt de firma dit te verhelpen? (anders dan op mijn kosten terugsturen en geld terug) IK WACHT!

Beantwoorden

13 januari 2018 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Dolfje,

Wat vervelend dat je de verkeerde cartridges hebt ontvangen. Heb je al contact opgenomen met iBOOD? Je kunt een serviceverzoek indienen vanuit je account.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 10:03
Dolfje Gebruiker

Dat serviceverzoek is vorige week al ingediend. Resultaat: OORVERDOVENDE STILTE!

Dit soort wanprestaties ben ik niet gewend van iBOOD.

Misschien dat er langs deze weg iets aan gedaan kan worden?

Vr.gr.

Randolph

Beantwoorden

17 januari 2018 om 02:15
Moderator Paul Moderator

Hallo Randolph,

Misschien is jouw serviceverzoek per abuis aan de aandacht ontsnapt. Ik zal de klantenservice er op attenderen dat jij nog wacht op een reactie.

Op het moment dat je een serviceverzoek hebt ingediend, krijg je trouwens wel een bevestigingsmail met uitleg over het verdere verloop (als bijlage). Heb je dat bericht gezien?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:41
Dolfje Gebruiker

Nee Paul, onderhand is Januari al weer bijna voorbij en heb ik alleen een spijtbetuiging mogen ontvangen en verder niets, ik heb in arren moede mijn serviceverzoek deze week nogmaals verstuurd. Als er volgende week nog geen actie is ondernomen, dan rest mij niets anders dan maar een retournummer aan te vragen. Erg jammer hoor, ik ben beter gewend van iBood.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Voor zover mijn informatie reikt, heb je op 19 januari per email een reactie ontvangen. Ik zal de klantenservice vragen om nogmaals in jouw serviceverzoek te duiken.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:45
Dolfje Gebruiker

Die email was de spijtbetuiging en een verzoek om foto’s van de cartridges, gemaakt en verzonden, daarna werd het weer stil………….

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.