24 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP

24 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 07:53
Hammers Gebruiker

Echt typisch en niet de eerste keer. Helaas geen compensatie of verlenging in de mail

Beantwoorden

24 januari 2018 om 08:51
shaboem Gebruiker

Er worden wel verzendingskosten aangerekend terwijl er in de mail staat dat er vandaag geen verzendingskosten zijn.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 08:55
shaboem Gebruiker

Het is in orde. Heb de code gevonden.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 15:46
FrankDre Gebruiker

Waar vind je de code?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:09

Niet iedereen heeft deze code gehad. Soms krijgt een deel van onze klanten van onze marketing-afdeling een coupon voor gratis verzending. Wellicht ben jij een volgende keer aan de beurt :-)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:03
roselinechan Gebruiker

Het loopt vast tijdens betalen. Ik kan geen enkele betaalmethode kiezen zonder foutmelding?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:38
roselinechan Gebruiker

IDEAL, paypal, credit card. Elke keer krijg ik de foutmelding ‘er is iets misgegaan. Probeer nog een keer of kies een andere betaalmethode’

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:12
Callebo88 Gebruiker

Ik wou 2 pakken bestellen maar alles loopt vast bij de betaling. Graag asap jullie feedback aub

Mvg

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:36

Met welke betaalmethode probeer je jouw bestelling te plaatsen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:58
Callebo88 Gebruiker

Zowel Bancontact als VISA zijn mislukt.

Het ingeven van kaartnummer en vervaldag werkt, en bij het doorverwijzen naar volgende pagina geeft het een error. Verder met de melding om opnieuw te proberen..

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:14
prosweex Gebruiker

Ik vind de gratis verzendcode niet… Please advice

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:35

Niet iedereen heeft deze code gehad. Soms krijgt een deel van onze klanten van onze marketing-afdeling een coupon voor gratis verzending. Wellicht ben jij een volgende keer aan de beurt :-)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:38
vamosramoss Gebruiker

zonder gratis verzenden doet hij het wel…

Beantwoorden

24 januari 2018 om 12:15
eduardomxr Gebruiker

Er staat op de website vermeld dat de verzendingskosten 5,95 zijn. Bij het bestellen staat er echter 8,95 aan verzendkosten. Ik heb de bestelling reeds kunnen uitvoeren. Wat nu?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 13:01

De verzendkosten kunnen oplopen wanneer je meerdere pakken Pampers bestelt. Dit komt doordat het gewicht en de afmetingen van het pakketje dan oplopen. De kosten lopen voor ons dan op, wat we doorvertalen naar de verzendkosten in jouw winkelwagen.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:11
Hammers Gebruiker

Laat me raden, om 0:01 uur is het probleem met kortingscode’s opgelost…

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:24
Moderator Paul Moderator

Hoi Hammers,

Onverhoopt is een technisch probleem ontstaan nadat de codes waren uitgedeeld, wat helaas niet meteen opgelost kon worden.Zowel voor klanten als voor iBOOD is dit een vervelende situatie.

Of het inmiddels opgelost is, kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel is de waarschuwings-banner weer verdwenen, wat er op zou kunnen duiden dat het nu mogelijk zou moeten zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:38
Hammers Gebruiker

Helaas nog niet

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:14

We hopen de problemen voor het middaguur te hebben opgelost. Excuus voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:42
mathews Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:14

Een deel van de Pampers was uitverkocht. We hebben een extra voorraad kunnen scoren en deze toegevoegd aan deze Flash Sale. Houd er rekening mee dat de levertijd van deze nieuwe voorraad iets langer is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.