29 maart 2018 om 00:00
iBOOD

(Af)was Producten

(Af)was Producten
Was je handen..

... knoop je das om en spreek met twee woorden. En (af)was je spullen! Het zijn alledaagse dingen des levens, je zou er een liedje over kunnen schrijven.

In deze Flash Sale hebben we producten om zowel je handen te wassen, maar ook de was of de afwas. En met deze aantallen kan je weer een mooie tijd vooruit!

29 maart 2018 om 07:24
r.beumer Gebruiker

Het is een professional wasmiddel, dus niet geschikt voor de moderne huishoud machines, wel even goed om te weten.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen r.beumer,

Je kunt het wasmiddel gewoon gebruiken voor de moderne huishoudmachines :-) De toevoeging professional betekend alleen maar dat het wasmiddel aan een aantal extra kwaliteitseisen voldoet.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:28
Globetrotter1 Gebruiker

Wat zijn die extra kwaliteitseisen dan? Het enige verschil met de consumentenverpakking is de inhoud van de fles, maar in de samenstelling van het wasmiddel zelf zit geen verschil.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:47
razor911 Gebruiker

Alleen een professional kan vanuit een fles van 12 liter een bolletje vullen van 50ml, zonder te knoeien.

Daarom het label… ;)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Dat vergt inderdaad wel wat professionaliteit haha ;-)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 12:10
Globetrotter1 Gebruiker

Humor daar hou ik wel van, vind het ook leuk dat Niek er aan mee doet. Maar los van het feit dat de inhoud geen 12ltr. is maar 4.1ltr, is er nog steeds geen antwoord op de vraag, wat zijn die extra kwaliteitseisen?

De aanbieding is trouwens 12.3ltr. voor 29,95 dus per wasbeurt ook minder dan 20 cent.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 16:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Globetrotter1,

Ik ga dit even weer proberen terug te vinden. Bij een eerdere deal werd deze vraag ook gesteld en ik heb toen ergens gelezen wat het verschil was qua samenstelling. Er zit een hogere concentratie van iets in, maar wat exact probeer ik even weer terug te vinden. Ik was daar nog niet aan toegekomen, daarom had ik nog niet op je vraag gereageerd.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 23:49
Moderator Paul Moderator

Het professionele aspect is de inhoud van de fles (gericht op grootverbruikers) en een speciale extra sterke vlekkenverwijderaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.