27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP.

Ben je niet zeker welk type luier je kiezen moet? Check het filmpje onderaan de pagina. :-)

27 april 2018 om 09:18
allewaertdanny Gebruiker

Pampers baby dry maat 4+ kun je maar per twee bestellen.Betreft dit een fout van jullie of is dit een bewuste verkoopstrategie

Met de verzendingskosten is het niet de moeite indien je geen vier stuks kan bestellen.Dit is niet de eerste keer dat dit voorvalt.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:11
Erik636 Gebruiker

Waarom zijn de verzendkosten zo belachelijk hoog? Hierdoor is het inderdaad niet de moeite met het bestellen van Max 3 stuks bij baby dry maat 5. Scheelt het net 2 euro met normale aanbiedingen bij bv wehkamp.. ..

Beantwoorden

27 april 2018 om 14:54
tomvranken Gebruiker

vind het wel jammer dat de verzendkosten ineens 8.95 zijn bij twee pakken ipv 5.95. desalniettemin, toch besteld

Beantwoorden

28 april 2018 om 15:13
Chellerigue Gebruiker

Hallo, waarom is het alleen leverbaar in Nederland bij de meeste producten? Hoe kan ik dat omzeilen? Mvg

Beantwoorden

28 april 2018 om 16:52
eva864 Gebruiker

Ik ga ervan uit dat je in België woont : door ervoor te zorgen dat je op de Belgische website zit (je kan helemaal rechts onderaan op de website op het vlaggetje klikken).

Beantwoorden

29 april 2018 om 18:02
Filip237 Gebruiker

Wanneer gaan jullie eens wat doen aan de HOGE verzendkosten? Iedereen klaagt hierover en jullie doen er niets mee. Is hierdoor niet de moeite om ze te bestellen.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 10:39
Lisper Gebruiker

Ik heb 2 maal pampers premium protection besteld bij jullie… In de productinformatie staat dan te lezen 4 tot 8 kg.

Bij ontvangst telkens pampers premium protection new baby ontvangen (maat 3 tot 6 kg)

Gelieve in de toekomst de juiste pampers of de juiste productinformatie te vermelden!!!! Dit is geen goede klantservice

Beantwoorden

6 mei 2018 om 07:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lisper,

Wat vervelend dat je de verkeerde pampers hebt ontvangen. Je kunt het beste even een serviceverzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 22:00
Lisper Gebruiker

Kunnen jullie dit dan ook aub aanpassen!!!

Er is een zeer groot verschil tussen de 2 soorten… en zeer misleidend voor andere mensen!!

Het bevorderd ook niet tot meer aankopen van me… ik wou kijken met de pampers joe betrouwbaar jullie waren dit gzeft toch geen goeie indruk op me

Beantwoorden

11 mei 2018 om 10:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lisper,

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Wanneer het inderdaad om verkeerde informatie gaat bij de deal, dan zal het worden aangepast. Het kan natuurlijk ook mis zijn gegaan met de levering.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.