25 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Dit heb je nodig!

Dit heb je nodig!
Niet sexy, maar wel nodig..

..dat is in het kort hoe we deze verbruiksproducten kunnen beschrijven. Typisch van die producten waar je het liefst zo min mogelijk voor betaalt en daarom koop jij ze bij iBOOD. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

25 juni 2018 om 02:25
erikwelte Gebruiker

Die weber houtskool ook geschikt voor kamado?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 10:12
nattetwan Gebruiker

Jazeker!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 07:10
Robuuust Gebruiker

Let op! De condooms zijn UK-modellen, er wordt een EU adapter meegeleverd!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 07:30
Jordivde Gebruiker

Ha Ha Ha…

Beantwoorden

25 juni 2018 om 09:30
koffiepot82 Gebruiker

Ik snap het. Omdat wij rechtsdragend zijn natuurlijk

Beantwoorden

25 juni 2018 om 09:41
Susantigoon Gebruiker

Je haalt er ook zeer zeker de 50Hz niet mee, om van de 100Hz maar te zwijgen….

Beantwoorden

25 juni 2018 om 10:07
Moderator Sietse Moderator

Maar gelukkig zijn ze deze keer niet refurbished!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 11:42
Boguslav Gebruiker

Ik heb ze vroeger besteld. Helaas zijn ze maat S, wat strak.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 11:44
Boguslav Gebruiker

De condoms, bedoel ik

Beantwoorden

25 juni 2018 om 11:47
cdenauw Gebruiker

Je weet toch dat je ze best niet op je hoofd zet?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 20:54
lemke Gebruiker

Kunnen de mesjes Fusion 5 proglide ook op een normale Fusion 5 gebruikt worden?

Bedankt.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 22:48
No_spirit Gebruiker

Ja, hoor.  Dat past wel.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 21:20
Droef30 Gebruiker

Heb een code voor gratis verzending maar deze werkt niet bij de koffiebonen

Beantwoorden

25 juni 2018 om 22:59
No_spirit Gebruiker

Heb ook wel eens probleem gehad met zo’n code. Ik had een spatie mee gekopieerd.

Andere keer lag het aan de code. Even de mail met code naar webcare en het was zo opgelost.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Droef30,

Wat vervelend dat de code niet werkt. Kun je de mail met de code en een korte uitleg even doorsturen naar webcare@ibood.nl? Zij zullen dit dan voor je uitzoeken.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 19:33
Ramses1986 Gebruiker

6€ verzending voor een zak houtskool van 3€ spijtig…

Beantwoorden

26 juni 2018 om 19:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ramses1986,

Met de verzendkosten wordt de deal inderdaad wel wat minder scherp. Je kunt het ook combineren met andere deals om de verzendkosten wat te spreiden :-)

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:07
r_buren Gebruiker

Tot wanneer is de oploskoffie goed? Ik bedoel uiterste houdbaarheidsdatum (of oplosdatum ????)

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:25
erikjankok Gebruiker

Ik wil graag 8 zakken van de houtskool bestellen, maar ik krijg de melding Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid. deze melding kreeg ik 24 uur geleden ook al en het is nog steeds niet uitverkocht. Is dit een beperking van het aantal zakken p, of een manier om per bestelling dubbele bezorgkosten te regelen?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Per bestelling kun je maximaal 4 stuks tegelijk aanschaffen. Om 8 zakken te kopen zul je 2 bestellingen moeten plaatsen.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 20:24
fredvj Gebruiker

Ja wat goed idee kan je 2 x 8,95 verzendkosten betaling

Beantwoorden

27 juni 2018 om 20:55
Moderator Jelle Moderator

Beste fredvj,

Om iedereen een kans te geven dit product te kopen stellen we een limiet aan de hoeveelheid die aangeschaft kan worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 juni 2018 om 06:48
NOAH77 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb je bericht intern doorgezet, zodat het opgepakt kan worden.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier weggehaald.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 08:23
RustyNail Gebruiker

Beste iBood,

Waarom moet je tegenwoordig op een aanbieding klikken om te zien of het uitverkocht is? Eerst stond er netjes bij, voordat je hoeft te klikken.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:04

Beste,

Er staat bij de betreffende aanbiedingen dat hij is uitverkocht.

Omdat er nog items te koop staan in deze flashsale staat op de hoofdpagina nog niet dat het uitverkocht is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 juni 2018 om 13:12
RustyNail Gebruiker

Hi Jelle,

Ik bedoel als je al in de flashsale zit en je ziet alle producten. Daar staan ze bij mij nog allemaal “aan” en geen “uitverkocht” tekst erbij. Pas wanneer ik er op klik, dus bijvoorbeeld op de scheermesjes, dan zie ik dat het uitverkocht is. Of is dit iets alleen voor de app zo?

Beantwoorden

27 juni 2018 om 13:22

Heb de app even niet bij de hand.

Op de website klik je “ik neem er een” en dan zie je een mooi overzicht welke er uitverkocht zijn en welke niet.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 juni 2018 om 16:49
nick438 Gebruiker

Ik heb een coupon voor gratis verzending gehad. Alleen deze code werkt niet. Nou heb ik een email verstuurd maar tot op heden alleen ontvangen dat ik binnen 48 uur antwoord krijg. Alleen verloopt deze deal vandaag. Kan 1 van de moderators hier nog iets aan doen? Anders loop ik de deal mis.

Groet nick

Beantwoorden

27 juni 2018 om 22:52
Moderator Paul Moderator

Het kan helaas niet door moderators opgelost worden. Werd de bestelling afgebroken nadat je de code had geactiveerd? Dan wordt de code tijdelijk vast gehouden en wodt binnen 2 uren weer automatisch vrijgegeven. Daarna kan de code alsnog gebruikt worden.

Maar als de code dan nog steeds niet werkt, kun je het beste de ontvangen email doorsturen naar webcare@ibood.nl

Je zult dan wel de deal van vandaag zonder code moeten bestellen, om de aanbieding niet mis te lopen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.