25 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Verbruiksartikelen

Verbruiksartikelen
Aanvullen als het op is

Van haarspray tot coffee cups naar houtsnippers voor op de BBQ richting verschillende soorten wasmiddelen en zeep. En dan hebben we zaken zoals scheermesjes en meer van zulks nog niet eens genoemd. We verbruiken wat af in een huishouden en dat moet allemaal weer aangevuld worden en… dat kan hier. In deze Flash Sale maar zoals wel vaker geldt ook hier:

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

25 juli 2018 om 08:43
o_egtberts Gebruiker

Goedemorgen, is de persil lavendel kleurwas? De andere persil is wit neem ik aan?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 08:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen o_egtberts,

Dit ga ik even voor je navragen :-)

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:36
o_egtberts Gebruiker

Ok ik hoor het graag weinig op internet te vinden namelijk alleen op Arabische sites en word er nog niet wijs uit

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:53
Moderator Niek Moderator

De Persil power gel is in ieder geval voor witte was inderdaad. Op de lavender kom ik nog even terug.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:04
Moderator Niek Moderator

De Persil lavender is ook voor witte was.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:22
o_egtberts Gebruiker

Ok bedankt

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:34
basdekemp1 Gebruiker

de weber anit aanbak spray gekocht, vandaag aangekomen maar 1 flesje zit vol met schimmel en een ander flesje was houdbaar tot 02-2017.

lekkere oude meuk ibood

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 23:44
Moderator Paul Moderator

Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn! Heb je al een serviceverzoek (verkeerde levering) ingediend hiervoor? 
Ik zal jouw melding sowieso doorgeven aan de klantenservice. Wat is het bestelnummer?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.