26 september 2018 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar!

26 september 2018 om 05:23
awende Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

26 september 2018 om 08:50
razor911 Gebruiker

Zijn dat luiers of de broekjes die hier worden aangeboden?

Beantwoorden

30 september 2018 om 10:51
jaspersmedia Gebruiker

Prima prijzen hier als ik het vergelijk met http://www.luierinfo.nl waar actuele aanbiedingen op staan. Maar wel jammer van de verzendkost4n inderdaad…

Beantwoorden

26 september 2018 om 10:39
Robinski76 Gebruiker

waarom kan ik er maar maximaal 3 selecteren? Pants maat 5.

Ik wil er 4, maar dan moet ik zeker weer 2x verzendkosten betalen?

Beantwoorden

26 september 2018 om 16:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Robinski76,

Dat kan komen doordat ze bijna uitverkocht zijn, maar ik ga het voor de zekerheid even navragen.

Beantwoorden

26 september 2018 om 16:47
Moderator Niek Moderator

Ik heb het even nagevraagd en het maximum aantal per bestelling is inderdaad 3.

Beantwoorden

27 september 2018 om 06:57
heineken01 Gebruiker

Bijzonder, gister nog bij de opbergbakken gelezen dat je maximaal 4 van het zelfde product kan bestellen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 00:28
heineken01 Gebruiker

En zie bij de kinder zitjes voor in de auto dat je er daar ook 4 van kan bestellen als max. Waarom dan de pampers als Max 3?

Beantwoorden

26 september 2018 om 18:47
diesel2009 Gebruiker

Het leek mij eerst aantrekkelijk  maar met de verzendkosten erbij is het bij bol.com net zo’n prijs , zij verzenden boven de 20 euro gratis

Beantwoorden

26 september 2018 om 19:42
frank122 Gebruiker

Bijna 10 euro verzendkosten bij aanschaf van een pak luiers en luierdoekjes. Belachelijk iBOOD! Waarom niet 1 x verzendkosten. ( of nog beter helemaal niet…..)

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:28
Jeffgroen Gebruiker

Helemaal mee eens Frank! Laat dit soort aanbiedingen lekker achterwege. Door de verzendkosten heeft het echt geen zin om hier te bestellen. Er zijn voldoende alternatieven en dan heb je de bestelling binnen 24 uur in huis.

Beantwoorden

27 september 2018 om 11:06
frank122 Gebruiker

IBOOD? Wanneer gaan julle hier wat aan doen? Zouden jullie met een reactie willen komen?

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:18
Moderator Jelle Moderator

Elke bedrijf rekent verzendkosten frank122, vaak zitten die al in de prijs verwerkt. Dus ook webshops als bol.com of Wehkamp.

iBOOD heeft alleen besloten transparant te zijn over de verzendkosten vandaar dat ze bij ons zichtbaar zijn ook voor producten boven de 20 euro.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 september 2018 om 09:09
coppoolsel Gebruiker

Neemt niet weg dat andere aanbieders nagenoeg voor dezelfde prijs hetzelfde product aanbieden. Daarnaast heb je het product de volgende dag in huis en hoef je geen extra verzendskosten te betalen naarmate je meer producten besteld. Dus ik vraag me af wie transparanter is…..

Beantwoorden

27 september 2018 om 17:05
frank122 Gebruiker

Bedankt voor de reactie. Maar het is toch bizar dat als ik twee producten koop ik voor allebei verzendkosten betaal? Het is toch 1 bestelling.

Beantwoorden

27 september 2018 om 17:16
Moderator Jelle Moderator

De doos pampers komt in zijn geheel met uw adres erop bij u thuis. Daar past geen losse pak doekjes bij. Dus zijn het 2 aparte pakketjes dus 2 keer verzendkosten.

Als u daarnaast ook nog een ps4 of xbox spel koopt zal dat bij de doekjes passen en betaald u daar geen aparte verzendkosten voor.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 september 2018 om 10:08
RustyNail Gebruiker

Deze week (va vandaag) bij de Dirk goedkoper! Bijvoorbeeld de baby dry pants 5 zijn hier bij iBood €12,95 voor 64 stuks. Als je max 3x aantal neemt betaal je 1x €8,95 verzendkosten, kom je uit op €47,80 voor 192st = €0,249 p/stk.

Bij de Dirk is baby dry pants 5 voor 84st betaal je €20 = €0,238 p/stk. Zo kom je op €45,71 uit voor 192st. En je hebt het gelijk in huis!

Hierbij de link: https://www.dirk.nl/aanbiedingen/pampers-pants-premium-protection-1-2-3/31070

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.