18 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Dentos Tandverzorging

Dentos Tandverzorging
Een gezond gebit...

...is een prachtig geschenk. Zorg er dan ook voor dat je het gezond en wit hóudt. Dat doe je onder andere met de Dentos opzetborstels uit deze Flash Sale.

Of je nu poetst met Oral-B of Sonicare, wij hebben de borsteltjes voor jou. En ook nog eens een gezonde voorraad siliconen tandenstokers. Handig, niet?

18 februari 2019 om 01:20
Susantigoon Gebruiker

Ooit aangeschaft en het leek (na uitgebreid testen met meerdere leden vd sportclub) aanvankelijk behoorlijk, maar was uiteindelijk het geld niet waard.

Max. 3 weken bij 2x daags en dan is het einde oefening, gaan ze ‘lubberen’.

Ik laat ze liggen, ik wacht wel weer op de echte Oral.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 01:25
Susantigoon Gebruiker

Overigens betreft dit (uiteraard) de opzetborstels, niet de stokers, die mik je immers meteen na gebruik weg (ik althans wel).

Beantwoorden

18 februari 2019 om 22:40
Moderator Paul Moderator

hi Susantigoon, betreft jouw ervaring deze universele opzetborstels van Dentos of van een ander merk? Over de opzetborstels van het merk Dentos heb ik namelijk veel goede reacties gelezen.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 00:43
Susantigoon Gebruiker

Jij kunt in mijn bestelgeschiedenis kijken en dan zie je dat ik het over Dentos heb…

Beantwoorden

19 februari 2019 om 01:56
Moderator Paul Moderator

Alleen iBOOD medewerkers hebben toegang tot de systemen. De vrijwillige moderators kunnen en mogen daar niet in kijken. Ik kan dus niet in jouw bestelgeschiedenis kijken, maar bedankt voor de verduidelijking. :)

Beantwoorden

19 februari 2019 om 16:51
SamuelD Gebruiker

Wat betekent lubberen? Dat de haartjes uit elkaar gaan staan ofzo?

Ik heb deze aanbieding ook al eens eerder gekocht hier op iBood en die dentos borsteltjes (de gewone) bevallen mij juist prima.

Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen natuurlijk;-)  !

Beantwoorden

20 februari 2019 om 00:32
Susantigoon Gebruiker

Lubberen dwz dat de lagertjes etc los gaan zitten en het borsteltje wel nog een beetje wiebelt maar niet draait ergo de werking  0,0

Beantwoorden

21 februari 2019 om 21:26
SamuelD Gebruiker

Sorry ik zie je bericht nu pas. Dank voor de uitleg.

Beetje mosterd na de maaltijd nu maar ik heb die ervaring niet.  Ik gebruik deze borsteltjes (de gewone) al jaren en bevallen nog steeds prima. ;-)

Beantwoorden

21 februari 2019 om 21:28
SamuelD Gebruiker

O, dat had ik al gezegd zie ik!

Beantwoorden

18 februari 2019 om 11:57
marcel111111 Gebruiker

er staat

Werkt met tal van Sonicare modellen:

Graag een specifiicatie van welke modellen.
Heel veel dank.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 12:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marcel,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

19 februari 2019 om 00:07
SamuelD Gebruiker

Het antwoord op je vraag staat 1 regel verder.

Compatibel met Philips Sonicare Diamond Clean, FlexCare, HealthyWhite, EasyClean, 2 Series, 3 Series en Sonicare For Kids

Beantwoorden

19 februari 2019 om 01:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond SamueID,

Dat had ik ook over het hoofd gezien, bedankt voor je alertheid!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.