22 februari 2019 om 00:00
iBOOD

Amerikaans Snoep & Meer

Amerikaans Snoep & Meer
Wie zoet doet, goed ontmoet!

Of ging die uitdrukking anders? Hoe het ook zij, wij zijn bij iBOOD niet vies van een zakje M&M's. Of zo'n decadente Reese's Peanut Butter Cup. Of een blikje Fanta of... nu ja, je snapt hem wel.

Deze Flash Sale laat je kennismaken met het mooiste dat de VS te bieden hebben: hun overheerlijke snoepgoed.

22 februari 2019 om 00:54
quiller Gebruiker

Welke vervaldata staan op de Twinkies? (en op de anderen eventueel ook …)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 02:06
Arjan P Gebruiker

Ah joh, die blijven toch eeuwig goed?
(Is een mythe en dus een goede vraag! https://en.wikipedia.org/wiki/Twinkie#Shelf_life)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 10:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen quiller,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:38
quiller Gebruiker

Als U het antwoord heeft lees ik het heel graag. Graag ook de vervaldata van de fanta’s (interessant voor de te bestellen hoeveelheid ;))

Beantwoorden

22 februari 2019 om 12:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

De producten uit deze Flash Sale zijn nog minimaal 120 dagen houdbaar nadat wij ze verzenden :-)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 17:44
quiller Gebruiker

Dat valt me mee… En ik was dus bezig met de bestelling (ik kon leven met leveringskosten 5.95) MAAR toen zag ik dat als ik de drie tegelijk bestelde (fanta + fanta + twinkies) de kosten plots 8.95 werden… Daar kan ik niet mee leven. Te duur en jammer.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:14
Moderator Paul Moderator

Door het totaalgewicht van jouw bestelling valt deze in een hoger verzendtarief.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 07:30
Marie.des Gebruiker

Hebben de fanta’s een lekkere smaak? Of te artificieel? Iemand ze ooit geproefd?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 07:58
xandro2 Gebruiker

Berry is echt heel goed, Wel zoeter als de fanta die we hier gewoon zijn. Pineapple is ok maar niet fantastisch. Ik haal deze bij de lokale drankenhandel. Kost me 12€ voor een volledig pak ( zelfde als hier maar dan zonder de transportkosten)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 10:15
sekir Gebruiker

Is er al wat bekend over de houdbaarheidsdatum?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

De producten uit deze Flash Sale zijn nog minimaal 120 dagen houdbaar nadat wij ze verzenden :-)

Beantwoorden

23 februari 2019 om 17:32
sekir Gebruiker

Twinkies beweert 45 dagen. U zegt 120 dagen. Wel groot verschil. Ben benieuwd wat er op de verpakking staat. Maar goed toch bestelt en dan maar vlug opvreten :)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 12:03
manke_nl Gebruiker

Hoe komen jullie aan de adviesprijzen? Van snoep/drankdispensers? :p

Beantwoorden

22 februari 2019 om 18:55
Moderator Niek Moderator

Goedenavond manke_nl,

De adviesprijzen krijgen we van de leverancier :-)

Beantwoorden

22 februari 2019 om 17:34
MarkiexD Gebruiker

Wel grappig dat met de verzendkosten de prijs van de fant’s duurder is dan de adviesprijs.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 18:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MarkiexD,

De verzendkosten maken die deal inderdaad wat minder scherp, maar je kunt er ook meerdere tegelijk bestellen of combineren met andere deals. Je betaalt dan maar één keer de verzendkosten.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:45
quiller Gebruiker

Dat is helemaal NIET waar. De verzendkosten gaan van 5.95 naar 8.95 als je drie zaken combineert.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag quiller,

Afhankelijk van wat je bestelt dan kunnen de verzendkosten naar een hoger tarief gaan. Dit heeft dan te maken met de leveromvang of het gewicht van je totale bestelling. Je betaalt wel maar één keer de verzendkosten wanneer je meerdere deals tegelijk bestelt.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:59
quiller Gebruiker

Desalniettemin zijn dat nog steeds kosten die ver te hoog zijn (lees : niet meer van deze tijd). Hierdoor : niet verkocht aan mij.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 21:03
kdelange Gebruiker

Niet van deze tijd?  Mag de koerier ook nog een leven hebben?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:20
Susantigoon Gebruiker

Eerst alles onder uit de ton schrapen en later mekkeren dat de service niet meer is wat ie vroeger was.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:39
CK-CA Gebruiker

Welke service? Haha

Beantwoorden

23 februari 2019 om 09:34
nickko Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

24 februari 2019 om 05:20
Sutrecht Gebruiker

Usa???? gaan we gewoon doen

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:31
roythalen Gebruiker

Zit er goud in die m&m’s verwerkt of zo?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 15:34
Nemrah Gebruiker

Kan het niet echt een deal koemem die m&m’s. Losse zakjes in de winkel zijn zelfs goedkoper?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 19:02
GregD91 Gebruiker

M&M’s met peanutbutter worden dan ook NERGENS in Belgie/Nederland, ik geloof zelf heel Europa verkocht. Tenzijn is speciale amerikaanse snoepwinkels waar ze toch nog wel wat meer kosten ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.