17 april 2019 om 00:01
iBOOD

Toner Cartridges

Toner Cartridges
Hand in hand...

...oog in oog, alle kleuren van de regenboog. Nu ja: geel, cyaan, magenta en zwart. Maar dan nog! Het is alles dat je nodig hebt voor die mooie Brother, HP of Canon die je hebt staan. En vandaag scoor je deze toner voor een nóg scherpere prijs.

17 april 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Benieuwd naar het totaal aantal yields van deze deals? Zie dan onderstaand schema!

Beantwoorden

17 april 2019 om 07:49
cizzz Gebruiker

iBOOD heeft al zo vaak de kleuren Lexmark printers aangeboden. Is het niet tijd dat de cartridges hiervoor worden aangeboden?

IBOOD?

Beantwoorden

17 april 2019 om 09:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goede suggestie, cizzz. Ik raad je aan om ook onze inkopers even te tippen. Dat kun je hier doen: Nederland | België.

Beantwoorden

18 april 2019 om 19:43
Boguslav Gebruiker

Brother TN 2320 – is het origineel? En welk capaciteit? Is het 2xhoge capaciteit toner? Hoeveel blaadjes per toner?

Ik heb Brother DCP-L2520DW

Beantwoorden

18 april 2019 om 19:54
Willie6407 Gebruiker

Moge duidelijk zijn dat dit geen originele cartridges zijn. En de capaciteit is hierboven vannacht al gepubliceerd.

Beantwoorden

18 april 2019 om 20:05
Boguslav Gebruiker

Ik zie nu fabrikant – “Leon”

De originele prijs klopte niet. Ik kan niets over dit merk vinden dus misschien niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.