11 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Lichaamsverzorging

Lichaamsverzorging
Alleen het beste voor jou

Je kunt nooit genoeg douchecrèmes, bodylotions, tandpasta en andere verzorgingsproducten in huis hebben. Sla dus snel je slag en vul je voorraad aan met jouw favoriete merken.

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 oktober 2019 om 00:15
Hokusai_1 Gebruiker

Staat daar een vervaldatum op ? :)

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:08
Moderator Jelle Moderator

Voor welk product zou je dat willen weten?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:40
Hokusai_1 Gebruiker

Sorry, ik dacht aan die handzeeppomjes, ( Ik heb er ééntje in de badkamer die er ruim een jaar staat:)  )

12x Duschdas Schutz Vloeibare Zeep

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 10:41

De handzeeppompjes zijn minimaal 6 maanden na openen goed. Dat zou dus in jouw geval betekenen dat je of vaker je handen moet wassen ^^ of elke keer een half pompje weg moet gooien.
Ik vraag me wel af in hoeverre zeep een houdbaarheid heeft.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 00:38
IB* Gebruiker
11 oktober 2019 om 08:09

Hier ondertussen uitverkocht dus niet meer echt van toepassing. Wel scherp gevonden ^^

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 00:45
steelcam Gebruiker

https://www.bol.com/nl/p/joop-homme-125-ml-eau-toilette-herenparfum/9200000005185274/

Goedkoper en morgen in huis. Alweer de parfum aanbiedingen die niet goedkoper zijn dan elders.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:09

En ook deze is ondertussen bij ons uitverkocht. Wel weer scherp gevonden.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 10:22
MrObelix Gebruiker

Zijn de “Dentos Junior Clean Opzetborstel” compatible met de Oral-B Kids en de Oral-B Junior Tandenborstel?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 10:44

Wij kunnen geen definitief antwoord hier op vinden. Het is dus aan te raden de compatible lijst aan te houden.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:54
Susantigoon Gebruiker

Niet doen, prullaria.

Koop de echte, je hebt toch geen (dure) elektrische tandenborstel aangeschaft om het effect daarvan teniet te doen met prulborstels?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.