29 juni 2018 om 00:01
iBOOD

2x Lucovitaal CBD Olie 2.8%

Ook verkrijgbaar in CBD Oil 4%

2x Lucovitaal CBD Olie 2.8% 2x Lucovitaal CBD Olie 4% Extra Sterk

Hennep Cannabidiol CBD olie van Lucovitaal bevat 2.8% CBD (Cannabidiol) en is van originele kwaliteit en 100% puur, zonder enkele toevoegingen.

29 juni 2018 om 06:45
berendsjo Gebruiker

Hoe lang werkt een dosering van 2 druppels?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:23
FreeksGezicht Gebruiker

Je moet drie keer per dag 2 druppels nemen.  Dus zal circa 8 uur werken.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 09:18
Marcus1981 Gebruiker

Ik hoor al langere tijd over een positieve werking van CBD olie bij reumatoïde artritis, en nu zie ik deze aanbieding. Hebben er mensen hier met ervaring met deze olie bij reumatoïde artritis?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 17:01
arnouds Gebruiker

Hi Marcus, ik heb zelf geen ervaring met deze aandoening, maar hoor zelf ook wel eens mensen met RA die er positief over zijn. Ik weet niet of het echt invloed heeft op de ontstekingsacitiviteit maar het kan de klachten wel wat ‘zachter’ maken. E.e.a. kan ook nog afhangen van de dosering/sterkte. Deze aanbieding is voor de 2,8% of 4% (kan je kiezen bij bestellen), er zijn elders ook sterkere concentraties te koop. Wat zeker niet wil zeggen, dat sterker beter is. Dat is iets wat me proefondervindelijk zal moeten uitvinden zelf. Succes in elk geval!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:20
taichimaster Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.