23 april 2019 om 00:00
iBOOD

266x Sun Classic Vaatwastablet

Ook verkrijgbaar in Classic Lemon 420 Tabs

266x Sun Classic Vaatwastablet 420x Sun Classic Lemon Vaatwastablet

Dankzij deze deal hoef je pas in januari 2020 weer nieuwe vaatwastabletten te kopen. Mooi is dat!

23 april 2019 om 08:16
Pehr Gebruiker

Zijn dit all-in-one tabletten?

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:11
Rita.Aerts Gebruiker

Volgens mij niet: op de specificatie van AH staat Sun classic tabletten vaatwastabletten: combineer met sun spoelglans en vaatwaszout voor een uitstekend resultaat.

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn inderdaad de Classic tabletten, niet de All-in-one tabletten.

Beantwoorden

23 april 2019 om 08:40
RobFranken1007 Gebruiker

Zitten deze in een oplosbare verpakking, of moet je de verpakking er nog afhalen voordat je het blokje in de vaatwasser doet?

Beantwoorden

23 april 2019 om 08:50
peterupp Gebruiker

Staat bij ‘specificaties’. Met nog te verwijderen folie.

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:57
frankjorissen2 Gebruiker

Zelf ga ik dan een aanbieding afwachten mét oplosbare film.
Ik snap al niet waarom ze bij Sun uberhaupt ook nog tabletten maken waar je die film af moet halen.

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:49
RobFranken1007 Gebruiker

Had ik even over heen gelezen…

Bedankt!

Beantwoorden

23 april 2019 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Omdat een oplosbare film niet zo goed voor het milieu en het grondwater is, is Sun juist overgestapt op een folie die je (eenvoudig) kunt verwijderen. Daarvoor lever je een heel klein beetje comfort in.

Beantwoorden

23 april 2019 om 14:11
Reemster1983 Gebruiker

Waarom zitten mensen hier altijd te piepen over dat er geen oplosbaar folie op zit… Ik heb hier bij de vorige Sun ‘aanbieding’ de Lemon Classic besteld, en zijn prima te doen. De folie haal je er vrij simpel van af, geen schaars of mes nodig.. En ze maken prima schoon, en ik stop niets extra’s in de vaatwasser. Al omdat ze heel klein zijn, stop ik er voor m’n eigen gevoel soms wel 2 in, als de vaat ERG vuil is.. Maar misschien is dit niet eens echt nodig.

Beantwoorden

24 april 2019 om 20:35
garagepoort Gebruiker

je kan ze ni bestellen, ik heb nogtans gisteren de reclame toegekregen via mail.

Beantwoorden

24 april 2019 om 20:44
Moderator Kian Moderator

Dag garagepoort,

De tabletten zijn inmiddels uitverkocht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.