25 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Gillette Fusion 5 Proglide Scheersysteem + 7 Mesjes

Gillette Scheersysteem + 7 Mesjes

Gillette Fusion 5 ProGlide Scheersysteem heeft 5 anti-frictiemesjes voor een scheerbeurt die je nauwelijks voelt.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion 5 Proglide Scheersysteem
Aantal mesjes: 6 + 1 op het mesje = 7

• ProGlide glijdt over de huid
  • Flexball volgt de contouren
  • Zacht voor de gevoelige huid

Flexball-technologie voor maximaal contact door de scheerkop die meedraait met de contouren van je gezicht
Voorzien van ProGlide mesjes (dunner en met fijnere randjes dan de gewone Fusion-mesjes)
Voorzien van Gillette's meest geavanceerde lage-weerstandscoating

25 juni 2018 om 00:23
pp1973 Gebruiker

Voor de prijs van extra mesjes, bestel ik er dan best 2 ineens?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 00:25
Tembelis Gebruiker

Als je in verzendkosten wilt besparen….. ja? :)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 00:39
Moderator Tom Moderator

Dat is inderdaad zo.
Als je meerdere keren een product (of andere producten) toevoegt aan de winkelkar, kan je de verzendingen combineren en dus ‘besparen’ op je verzendkosten en zo komt het dus nog goedkoper uit.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

25 juni 2018 om 03:50
peetpp Gebruiker

en ook als je in Nederland woont betaal je slechts de helf van de verzendingskosten :( next

Beantwoorden

25 juni 2018 om 09:35
SOUSMARINE12 Gebruiker

Beste Tom,

Als ik dit systeem plus 7 mesjes bestel en de aanbieding van het pakket met 12 mesjes van Proglide wordt toch twee maal verzendkosten in rekening gebracht ……hoe kan ik dan deze verzending combineren met maar een keer verzendkosten ??

Beantwoorden

25 juni 2018 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

De verzendkosten springen dan inderdaad naar € 5,95. Het is niet mogelijk deze 2 deals te combineren voor de verzendkosten van € 2,95.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 10:28
RFE Gebruiker

Het is dus zelfs goedkoper om 2x los te bestellen i.p.v. je bestellingen te combineren… (hetzij €0,05).

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:36
Moderator Paul Moderator

Met als extra voordeel (naast €0,05 besparing) dat je voor 2 brievenbuszendingen niet thuis hoeft te blijven om het in ontvangst te nemen, terwijl dat bij een pakketje wel het geval is.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 08:08
tesluc Gebruiker

De verzendkosten zijn niet in verhouding tenzij een set extra mesjes zou kunnen bijbesteld worden.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 10:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

In deze Flash Sale vind je nog extra mesjes (en andere handige meepakkers): Nederland | België

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:53
DanyV Gebruiker

Die had ik gemist, thanks! Nu komen we weer even toe :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.