1 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Sun All-In-1 Vaatwastablet | 4 x 102 = 408 Stuks

Sun All-In-1 Vaatwastablet 408 Stuks

Bestel nu en ontvang maar liefst 408 Sun All-In-1 vaatwastabletten. Besparen maar!

Specificaties

Merk: Sun
Type: All-In-1 Vaatwastablet | 4 Dozen van 102 Stuks (408 Stuks)

• Reinigingsmiddel, zout en spoelglans
  • Alles blinkend schoon
  • Veel tabletten voor weinig

Reinigingsmiddel, zout en spoelglans in één
Alles weer blinkend schoon, zonder voorspoelen
Spoelglans en zout niet meer nodig
Vier dozen van 102 stuks = 408 tabletten

1 juli 2018 om 00:15
GPSchou Gebruiker

En de eerste 204 heb je ook niet nodig

Beantwoorden

1 juli 2018 om 00:49
Moderator Paul Moderator

De deal betreft 4 dozen van 102 stuks is 408 tabletten totaal. 
De regel waar zes dozen staat genoemd is helaas een vergissing.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 07:16
Master-will Gebruiker

Sorry maar dit kunnen jullie toch niet serieus nemen? Ik ben echt niet iemand die een aanbiwding gaat afzeiken normaliter, maar dit is gewoon bespottelijk! Normale prijs van €107,- ???? Alles boven de €0,10 cent per vaatwastablet is VEEL te duur, je kunt alle merken en alle soorten onder deze prijs krojgen als je even rondkijkt… Sorry iBood, dit is echt een heel slecht aanbod!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 09:30
MCFvanEs Gebruiker

Beste Master-will,

Normaliter ben ik niet van het reageren, maar uw reactie dat alle soorten en merken voor minder dan € 0,10 per tablet te krijgen zijn is onjuist. Bij iedere AH, Jumbo etc. betaal je voor de classic tabletten van dit merk minimaal € 0,14. Alleen als ze in de aanbieding zijn zoals op dit moment bij de Jumbo betaal je voor de classic tabletten € 0,07 per tablet. De all-in-ones zijn met dezelfde aanbieding bij de Jumbo nog steeds zo’n € 0,13 per tablet.

Als u bedoelt dat de tabletten van bijv. de Lidl (W5) of de Jumbo (eigen merk) nog steeds goedkoper zijn dan deze aanbieding (en hoogstwaarschijnlijk hetzelfde resultaat hebben) dan heeft u, ik ken de prijzen niet uit mijn hoofd, denk ik gelijk.

Het weerhoudt mij er in ieder geval niet van om gebruik te maken van deze aanbieding.

Fijne dag verder!

MCF van Es

Beantwoorden

1 juli 2018 om 10:01
pascawillemsen Gebruiker

Beste MCFvanEs,

Master-will heeft in dit geval gelijk. Als je wacht op andere aanbiedingen, dan zijn deze tabletten voor 10 cent per stuk verkrijgbaar .

Beantwoorden

1 juli 2018 om 09:59
Metalsub Gebruiker

Deze tabletten zijn een stuk kleiner dan de “normale”  Ik heb ze ook eens bij het Kruidvat gekocht, wassen minder schoon.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:10
brancop Gebruiker

@ibood Paul: is dit effectief zo zoals Metalsub zegt? zijn deze kleiner??

Beantwoorden

1 juli 2018 om 19:59
Moderator Paul Moderator

Naar mijn weten zijn de Sun all-in-one vaatwastabletten er maar in 1 maat. Misschien verkocht Kruidvat destijds een andere variant?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 10:17
jan-thijs Gebruiker

Action Finish Powerball 85 stuks (niet specifiek een aanbieding) : 10,3 cent / tablet. Deze aanbieding 12 cent (incl. verzendkosten). Master-Will heeft denk ik wel een punt.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:07
Voo001 Gebruiker

De Lidl tabletten komen als beste uit de consumenten terst bij de Consumentenbond prijs 0,07 EUR

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.