27 juni 2018 om 00:00
iBOOD

6x Unicura Kids Handzeep

6x Kids Handzeep

Reinig de handjes van je kind en help de huid zacht en soepel te houden met Unicura Kids Handzeep. 

Specificaties

Merk: Unicura
Type: 6x Kids Handzeep

• Pure hygiëne 
  • Soepel en zachte huid
  • Bevat een antibacterieel ingrediënt

Voor schone kinderhandjes, volg je het volgende stappenplan:

• 1. Maak je handen goed nat met warm water.
  • 2. Was je handen 20 seconden met zeep.
  • 3. Spoel je handen grondig af.
  • 4. Droog je handen met een papieren handdoek.
27 juni 2018 om 00:06
kogel60 Gebruiker

Leuk om eventueel mee te bestellen, maar wat is de inhoud per handzeepje?

Dat maakt een deal of ook weer niet…

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:17
Moderator Jim Moderator

Hi Kogel60!

Ga ik even voor je navragen. Kan me voorstellen dat dat belangrijk is! ;-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:33
No_spirit Gebruiker

In de winkels waar ik het eerder heb gehaald, zit er 250 ml in een flesje met pomp. Een andere inhoud qua flesje ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Ben benieuwd.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:36
Moderator Jim Moderator

Hi Kogel & No_Spirit,

Ruben (mede-mod) en ik kwamen allebei ook alleen 250ml tegen. Voor de zekerheid hebben we het nog even nagevraagd bij iBOOD. Zij zullen uiterlijk rond 09:30 een antwoord voor jullie hebben :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:11
Moderator Jim Moderator

De inhoud is inderdaad 250 ml.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 00:39
supermarktpc Gebruiker

Gewone zeep (echte zeep, niet van die vloeibare handreinigers) is een kei in bacteriën doden. Dit product desinfecteert niet beter dan gewone zeep en bovendien zit er antibiotica in, waarmee je het risico loopt resistente bacteriën te kweken. Op z’n minst staat het vast dat er een flinke controverse over is. Ik raak het spul niet aan en raad iedereen stellig aan om kinderhandjes er bij uit de buurt te houden. In de USA is dit soort producten reeds verboden. Ik vraag me af waarom het in Europa zo lang duurt. https://en.wikipedia.org/wiki/Antibacterial_soap

Beantwoorden

27 juni 2018 om 01:46
No_spirit Gebruiker

Ik ga je link nog ff nalezen. Van die antibiotica wist ik niets van. Ik zal eens op mijn flesjes kijken. Ik zie ook wel het voordeel in vloeibare handreinigers. Ik gebruik ook wel gewone zeepblokjes. Als je hier soms je handen wilt reinigen, dan ziet t blokje zeep er echt niet fris meer uit. Alles wat nat is trekt ook bacteriën aan. Ik neem hier dan ook dagelijks het pompje af. Wat ik soms doe voor de kleine kinderhanden (bij vloeibare zeep) is om het pompje een elastiekje draaien. Zodat ik weet dat er genoeg wordt gebruikt maar ook niet te veel.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 08:48
hansspin Gebruiker

Je hebt gelijk, maar er zit geen antibiotica in. Hrt zijn bacterie Remmende middelen (Triclosan meestal). Een klasse hoger is Chloorhexidine. En dan de hoogste klasse: antibiotica. Maar evengoed niet gebruiken: Triclosan is nutteloos in deze middelen en verboden in Amerika. iBOOD: niet meer doen!

Beantwoorden

27 juni 2018 om 10:41
R.G. te West Gebruiker

Ik zie geen triclosan, chloorhexidine of antibiotica staan. Paniek voor niks dus,.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 15:44
Bleats Gebruiker

Wat een gezeik en aannames die hier worden gemaakt. Antibiotica, maar ook triclocarban zit niet in deze flesjes. Unicura was juist één van de eerste die deze stof ging verwijderen voordat in de VS de regel ingegaan was, en dat was enkel uit een paar series zoals de Ultra waar deze al niet inviel. De Ultra met de triclocarban zijn dus in 2016 al niet meer gemaakt.

Plus dat iets verboden is in de VS wil zeker niet zeggen dat het hier wel verboden zou moeten worden. Vergeet niet dat daar pistolen niet verboden zijn, maar bijvoorbeeld kinder-suprise eitjes wel en ook om een ijsje in je achterzak te vervoeren. Sommige staten verbieden het zelfs om met een motor tussen files door te gaan, laten we hopen dat het hier niet het geval gaat zijn.

Beantwoorden

27 juni 2018 om 06:52
NOAH77 Gebruiker

Wanneer wordt mijn bestelling die normaal 19 juni de deur uit moest bij jullie nu eindelijk verzonden?!!Alleen standaardantwoorden op mijn vraag en nu al 5 dagen niks meer!

Beantwoorden

27 juni 2018 om 07:04
Hyronimus007 Gebruiker

Wij gaan het nakijken en komen bij je terug

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:11
Moderator Jim Moderator

Wij gaan het nakijken en komen bij je terug

Hoe wist je dat Hyronimus?!

Ik ga het direct even checken Noah77. Heb je voor mij het SO (Order) nummer?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.