1 september 2018 om 00:00
iBOOD

Best For Your Friend Hondensnack | 6x200 gr = 1,2 kg

Best For Your Friend Hondensnack

Vleesstrips Geluksmomentjes voor je viervoetige vriend, gemaakt van kip. #nom #woef!

Specificaties

Merk: Best For Your Friend
Type: Hondensnack | Kip | 6 x 200 gr = 1,2 kg

• 97% kip, 3% aardappel
  • Geen kunstmatige toevoegingen
  • Geschikt om elke dag te geven

Heerlijke, vetarme beloning voor honden
Puur kippenvlees
Geschikt om elke dag te geven
Vrij van kunstmatige toevoegingen
Bevat geen zout, suiker, glycerine en graan
Hersluitbare verpakking

Levensfase: puppy, senior, volwassen
Diersoort: hond
Lichaamsbouw: groot ras, middelgroot ras
Smaak: kip
Graanvrij

Ingrediënten: aardappel (3%), kip (97%)
Deze snacks zijn (de naam zegt het al) snacks/tussendoortjes en zijn dus geen vervanging voor de dagelijkse complete hondenvoeding
Verpakking is hersluitbaar

SIZE

Let op: houdbaar tot november / december 2018. Maar als je er iedere dag een geeft is dat totaal geen probleem. :)

1 september 2018 om 00:19
Pvdvenis Gebruiker

Je kunt ook gewoon verse kip kopen bij de supermarkt… goedkopere kiloprijs

als er verder geen addititeven in zitten vind ik het vreemd dat het zolang houdbaar is…

Beantwoorden

1 september 2018 om 00:30
gijoy1 Gebruiker

Drogen van vlees is een effectieve conserveringstechniek, dus additieven zijn niet nodig voor een lange houdbaarheidsdatum.

Een ander kenmerk van drogen is dat het vocht verloren gaat, als ik kipfilet droog dan blijft er maar iets van 1/3e van het gewicht over. Je zou dit dan ook kunnen vergelijken met ruim 3kg kipfilet. Daarnaast kost de voedseldroger ook een hoop energie. Dat red je allemaal niet voor 12 euro voor 1.2 kg. Dat ze er aardappelzetmeel bijdoen vind ik dan wel weer een beetje raar.

Beantwoorden

1 september 2018 om 02:45
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Pvdvenis,

Zoals Gijoy1 al aangeeft komt dat vooral omdat ze inderdaad gedroogd zijn. Waarom er aardappelzetmeel in zit durf ik niet te zeggen, maar dat wordt wel meer gebruikt in honden- en kattensnacks.

Beantwoorden

1 september 2018 om 07:35
madmike-1977 Gebruiker

Goeie prijs, maar met de verzendkosten erbij scheelt het dan weer bijna niks met de winkel helaas.

Beantwoorden

1 september 2018 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen madmike-1977,

Je kunt het ook combineren met een andere deal, dan wordt het verschil alweer wat groter :-)

Beantwoorden

1 september 2018 om 07:55
Toemke Gebruiker

Verzendkosten maken het inderdaad minder interessant, afgerond 6€ voor een pakje van 10€, maar ze kunnen het natuurlijk niet gratis komen brengen. Wat mij vooral stoort is de beperkte houdbaarheidsdatum. Ik pas.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.