30 september 2018 om 00:00
iBOOD

8x Gillette Fusion Scheermesjes

8x Gillette Fusion Scheermesjes

Deze Gillette Fusion mesjes bieden meer comfort en geven minder gevoel van irritatie. Deze verpakking bestaat uit 8 navulmesjes waardoor je voorlopig weer vooruit kan. 

Specificaties

Merk: Gillette
Type: 8x Fusion Scheermesjes

• Lubrastrip indicator
  • Speciale 5-mesjestechnologie
  • Geïntegreerde precisietrimmer

Inhoud: 8 mesjes

30 september 2018 om 08:56
Dixie2 Gebruiker

De kostprijs van de verzending doet deze mooie aanbieding om zeep, ik laat het om deze reden volledig links liggen !!

Beantwoorden

30 september 2018 om 10:03
yuriio1990 Gebruiker

Beter dan het bulkvoordeel bij bol.com. Tenzij je voor 16 of meer mesjes wilt gaan, dan is dit ivm verzendkosten niet goedkoper. Toch een leuke aanbieding. Veel goedkoper dan dit kan je bijna niet vinden!

Beantwoorden

30 september 2018 om 15:04
PeggyE Gebruiker

Leuke aanbieding en inderdaad zoals Dixie2 zeer juist opmerkt is deze aanbieding door de verzendkosten beslist niet goedkoper, dan bij bv bepaalde winkelketens waar je deze mesjes voor dezelfde prijs kunt kopen. Ik wacht daarom ook weer gewoon tot er in de de buurt weer een aanbieding is. Dat kan ik doen, omdat ik altijd over een ruime voorraad beschik.

Misschien kan iBood de volgende keer de mesjes iets aantrekkelijker aanbieden?

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 13:19
Moderator Jelle Moderator

We zullen het meenemen voor een volgende keer PeggyE.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 september 2018 om 17:25
impy101 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 september 2018 om 18:33
impy101 Gebruiker

En deze is zelfs van Bol.com zelf (standaard prijs, geen aanbieding): https://www.bol.com/nl/p/gillette-fusion-8-stuks-xl-pack/9200000058761781

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:57
turandot Gebruiker

Als ik had geweten dat het door DHL bezorgd word had ik wel drie keer nagedacht voor ik het besteld zou hebben. Al een aantal keer dat ze zogenaamd langs waren geweest met een pakketje waarvan ik 100 procent zeker weet dat het niet waar is.

En nu hebben ze blijkbaar deze bezorging “verkeerd gesorteerd” waardoor het i.p.v. afgelopen dinsdag nu nog steeds niet bezorgd is.

Dus als jullie met DHL laten bezorgen zal ik het voortaan overslaan tenzij het echt een supergoede aanbieding is. En niet “wel okay” zoals de meeste aanbiedingen.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 13:37
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag turandot,

Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet bezorgd is. Houdt ons maar even op de hoogte of en wanneer je je bestelling ontvangen hebt. Mocht het te lang duren dan kun je altijd contact opnemen met iBOOD.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.