25 april 2019 om 00:00
iBOOD

Earmaxx Herbruikbare Oordoppen

Earmaxx Herbruikbare Oordoppen

Herbruikbare oordoppen voor bijna iedere gelegenheid en situatie. Je hebt ze nodig! Als je gehoor je lief is.

Specificaties

Merk: Earmaxx
Type: Herbruikbare Oordoppen | Verschillende Soorten

• Makkelijk te reinigen
  • Filtert geluid en beschermt
  • Hoor alles goed, ook terwijl je de oordoppen draagt

Sleep

• Vermindert het effect van een snurkende partner
  • Slapen in hotels e.d.: vermindert lawaai van liften, feestvierders, keuken enzovoorts
  • Thuis: vermindert lawaai op straat van auto’s, vuilnisophaaldiensten nzovoorts
  • Diepere slaap
  • Optimaal comfort met ideale pasvorm
  • Hoogwaardig technologisch membraanfilter
  • Minimaal gevoel van afsluiting
  • Herbruikbaar

Dit ontvang je

• 2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, zijn gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
  • 2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
  • 2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, is makkelijk te verwisselen 
  • 1x opbergbox

Bike

• Vermindert het effect van windgeruis
  • Uniek membraamfilter reduceert alleen de hoge frequentie van de wind
  • Mensen en verkeer blijven hoorbaar
  • Herbruikbaar

Dit ontvang je

• 2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
  • 2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel aan
  • 2x Natural filter: filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
  • 1x opbergbox

City

• Vermindert het effect van omgevingsgeluid
  • Uniek membraamfilter reduceert bepaalde frequenties
  • Mensen en verkeer blijven hoorbaar
  • Herbruikbaar

Dit ontvang je

• 2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
  • 2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
  • 2x Natural filter: filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
  • 1x opbergbox

Travel

• Verbetert de drukregulatie in het oor
  • Verbetert spraakgeluid
  • Reduceert cabine- en motorlawaai
  • Kan tijdens de gehele vlucht worden gedragen
  • Herbruikbaar

Dit ontvang je

• 2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
  • 1x opbergbox

Party & Festival

• Helpt gehoorbeschadiging te voorkomen bij festivals, concerten, clubbing en luide evenementen.
  • Optimale muziekbeleving zonder gehoorbeschadiging
  • Herbruikbaar

Dit ontvang je

• 2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel.
  • 2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen 
  • 1x opbergbox
25 april 2019 om 02:14
Malefica Gebruiker

Hoe is dit 5,95 aan verzendkosten? Dit kan toch makkelijk in een bubbelenvelop?

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:35
powernout Gebruiker

Eens. Voelt niet goed.

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:42
DAVID-V1980 Gebruiker

Omdat Ibood zijn verdienmodel misschien deels op de verzendkosten berekend zijn? Mag een bedrijf nog winst maken op verkoop? Geen wonder dat in Nederland de winkelketens failliet gaan aan de lopende band, zelfs 1dayfly was niet bestand tegen de gierigheid van sommigen. Ga dan naar de Action of bestel dan inderdaad rechtstreeks bij de Chinezen, hebben zij  meer werk en jullie weldra niet meer…

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:21
Kleuter Gebruiker

Klinkt logisch, maar 6 euro boven op een klein bedrag als deze terwijl het voor 2 euro verzending ook kan, dat is teveel van het goede.  Dan maak je jezelf belachelijk…. kijk maar naar alle andere reacties hier.

En waarom er nou precies weer “in Nederland” bij moet? NL lijkt mij tamelijk irrelevant.

Beantwoorden

25 april 2019 om 16:21
DAVID-V1980 Gebruiker

Waarom ‘in Nederland’? Wel, gewoon omdat het een feit is moet toch voldoende zijn? Volg jij de media niet ofzo? Coolcat, Op=Op, Bart Smit, Intertoys, Sissy Boy, 1dayfly, V&D,… Blokker en Hudson’s Bay in moeilijkheden… Hoeveel wil je er nog om het wel relevant te laten lijken???

Beantwoorden

25 april 2019 om 06:27
wiljanssen Gebruiker

Ali zou zich hiervoor schamren.

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:36
Kvdo Gebruiker

Dit is geen aanbieding..  19.95 kosten ze incl verzendkosten.

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:42
egsinspace Gebruiker

Vroeger deze besteld en ze werken nauwelijks. Uiteraard hierover geklaagd en geld is destijds teruggestort. Mijn advies: niet kopen

Beantwoorden

25 april 2019 om 11:56
Interstellar_Whale Gebruiker

welk model had je dan gekocht?

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:44
remondo Gebruiker

Ik was nog in de twijfel. Maar naar aanleiding van het advies van egsinspace en mede de verzendkosten zie ik ook af van de aanschaf.

Beantwoorden

25 april 2019 om 09:01
glen.stevens87 Gebruiker

@remondo

likewise

Beantwoorden

25 april 2019 om 11:33
Ruman150 Gebruiker

Een korte zoektocht laat zien dat er nogal wat verschillen zijn in kwaliteit van oordopjes. Zo heeft de Volkskrant daar onderzoek naar gedaan. Earmaxx wordt daarbij niet genoemd maar voldoen voor Festivals amper aan de minimale demping van 20 of 25 decibel (dB). *snap* Het is overigens niet alleen de filtering die telt, de pasvorm / afdichting is ook belangrijk. Probleem is dat ik daar voor de hier aangeboden Earmaxx geen onafhankelijke informatie over kan vinden. Wellicht dat een ander meer weet?

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen, hoewel goed bedoeld, enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

25 april 2019 om 12:20
Ruman150 Gebruiker

Ik had bewust géén prijsvergelijkingen genoemd, alleen prijsverschillen met de in het onderzoek genoemde vergelijkbare producten. De links naar die producten had ik bewust niet genoemd omdat ik al vreesde dat dit niet zou mogen. Zonder genoemde prijsverschillen maakt iBood een zinnige discussie hierover onmogelijk en daarom haak ik verder af.

Beantwoorden

25 april 2019 om 18:11
mdrongelen Gebruiker

Voor dat bedrag heb je een ander (maar ook goed merk) incl partydop, en incl verzending..

Beantwoorden

25 april 2019 om 20:52
severensm Gebruiker

Ik dacht deze ook te bestellen, ter vergelijking met de alpine’s die ik nu heb om te slapen, waar ik op zich wel tevreden van ben.
Maar gezien de prijs uiteindelijk toch nog hoger ligt, en het tegenadvies hier, ga ik ze toch laten passeren en het voorlopig houden op de alpine’s.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.