20 november 2019 om 00:00
iBOOD

Brander1 Koffiebonen | 2 kg Brasil + 1 kg Blend + 1 kg Ethiopia

4 kg Brander1 Koffiebonen (Brasil-Blend-Ethiopia)

Het mooiste moment van de dag is het moment waarop jij geniet van die welverdiende overheerlijke kop koffie, gemaakt van je Brander1 koffiebonen.

Specificaties

Merk: Brander1
Type: 2 kg Brasil + 1 kg Blend + 1 kg Ethiopia
Hoeveelheid: 4 kg
Branddatum: Komende week
THT: 1 jaar naar branddatum (de koffie is op zijn best binnen 1 tot 6 weken na branddatum)

• Gratis verzending
  • Geschikt voor alle zetmethodes
  • 100% Arabica - versgebrand na bestelling

Brasil

Herkomst

• Land: Brazilië
  • Streek: Minas Gerais
  • Plantage: Fazenda Santana

Bonen

• Red Bourbon
  • Catuai
  • Mundo Novo
  • Acaia

Ethiopia

Herkomst

• Land: Ethiopië
  • Streek: Guji

Blend

Herkomst

• Brazilië
  • Ethiopië

Bonen

• Kurume
  • Welicho
  • Red Bourbon
  • Catuai
20 november 2019 om 07:07
Bpr Gebruiker

Niks vers gebrand na bestelling. De vorige levering was twee maanden eerder gebrand en niet goed afgesloten. Klacht ingediend en na weken  pas bericht dat de koffie terug mocht.

Beantwoorden

20 november 2019 om 08:16
Greenpumpkin Gebruiker

Hard weglopen dus, bedankt!

Beantwoorden

20 november 2019 om 09:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Bpr,

Deze koffie wordt direct gebrand nadat wij onze order geplaatst hebben bij de leverancier en zou dus niet al twee maanden oud mogen zijn.

Zoals gisteren ook bij de Flash Sale heb aangegeven:

Ik ben niet bekend met jouw specifieke case, maar ik vrees dat er inderdaad iets mis is gegaan bij jouw specifieke bestelling. Ik ben blij dat mijn collega’s het, ondanks dat het iets langer heeft geduurd dan je van ons mag verwachten, voor je hebben kunnen oplossen.

Beantwoorden

20 november 2019 om 17:17
dragonmoony Gebruiker

@Bpr bedankt voor de tip.

Beantwoorden

20 november 2019 om 17:21
Bpr Gebruiker

Er is (veel te laat) een reactie met oplossing gekomen. Helaas was dat ook echt te laat inmiddels en hebben we de koffie toch maar geopend. Smaakt prima maar is gewoon echt niet vers.

Er gaat zo ongelooflijk vaak iets mis. Dat jullie zo slordig zijn is ook niet eerlijk tegen over de koffie fabrikant, die verder een goede koffie verkoopt.

Beantwoorden

20 november 2019 om 23:23
Moderator Paul Moderator

Er kan altijd een keertje iets mis gaan en dat zal de klantenservice altijd zo goed mogelijk oplossen. Vervelend dat jij langer op een oplossing hebt moeten wachten. Maar dat er ‘ongelooflijk vaak iets mis’ gaat is – gelukkig – geen terechte conclusie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.