22 februari 2020 om 00:00
iBOOD

GoSlank Maandpakket | 2x 500 g Shakes

Product expert aanwezig

GoSlank Maandpakket (2x 500 g Shakes)

De meest complete afslankshake met hoogwaardige eiwitten. Voor wie op een gezonde wijze blijvend wil af te vallen zonder honger te lijden.

Specificaties

Merk: GoSlank
Type: Maandpakket | 2x 500 gram Shakes
Check hier alle voedingswaarden.

• 100% natuurlijk en veilig
  • Jojo-effect wordt tegengegaan
  • Gratis online tips / ondersteuning

THT: 12 maanden

GoSlank Aardbei ingrediënten: Proteineblend (Soja proteine isolaat, whey proteine concentraat (melk, lactose, soja lecithine), caseine micellar (melk, lactose), whey proteine isolaat (melk, lactose, soja lecithine), whey proteine hydrolisaat (melk, lactose, soja lecithine)), voedingsvezel: polydextrose, glycine, dextrose, smaakaroma aardbei, premix van vitaminen & mineralen (Natrium Chloride, Tri Kalium Citraat, Magnesium Carbonaat, Vitamine C, Niacine, Vitamine E, Panthoteenzuur, Vitamine B6, Vitamine B2, Vitamine B1, Foliumzuur, Biotine, Vitamine B12), l-carnitine tartraat, verdikkingsmiddel: guargom, xanthaangom, natuurlijke kleurstof: bietenrood, choline bi tartraat, zoetstof: sucralose, voedingsvezel: konjac gum (glucomannan), groene thee extract.

• Afmetingen: 17 x 12 x 12 cm per pot
  • Gewicht: Per pot 500 gram

GoSlank Vanille Ingrediënten: Proteineblend (Soja proteine isolaat, whey proteine concentraat (melk, lactose, soja lecithine), caseine micellar (melk, lactose), whey proteine isolaat (melk, lactose, soja lecithine), whey proteine hydrolisaat (melk, lactose, soja lecithine)), voedingsvezel: polydextrose, glycine, dextrose, premix van vitaminen & mineralen (Natrium Chloride, Tri Kalium Citraat, Magnesium Carbonaat, Vitamine C, Niacine, Vitamine E, Panthoteenzuur, Vitamine B6, Vitamine B2, Vitamine B1, Foliumzuur, Biotine, Vitamine B12), smaakaroma vanille, l-carnitine tartraat, verdikkingsmiddel: guargom, xanthaangom, choline bi tartraat, zoetstof: sucralose, voedingsvezel: konjac gum (glucomannan), groene thee extract.

GoSlank Chocolade Ingrediënten: Proteineblend (Soja proteine isolaat, whey proteine concentraat (melk, lactose, soja lecithine), caseine micellar (melk, lactose), whey proteine isolaat (melk, lactose, soja lecithine), whey proteine hydrolisaat (melk, lactose, soja lecithine)), voedingsvezel: polydextrose, glycine, dextrose, magere cacaopoeder (bevat: cacao), premix van vitaminen & mineralen (Natrium Chloride, Tri Kalium Citraat, Magnesium Carbonaat, Vitamine C, Niacine, Vitamine E, Panthoteenzuur, Vitamine B6, Vitamine B2, Vitamine B1, Foliumzuur, Biotine, Vitamine B12), l-carnitine tartraat, smaakaroma chocolade, verdikkingsmiddel: guargom, xanthaangom, choline bi tartraat, zoetstof: sucralose, voedingsvezel: konjac gum (glucomannan), groene thee extract.

Dit ontvang je

• 2 smaken naar keuze (aardbei, vanille, chocolade)
  • GoSlank Shakebeker
  • GoSlank vetpercentagemeter 
  • Handboekje met alle benodigde informatie
  • Gratis gebruik maken van GoSlank dieetcoach (GoSupport)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Om 11:00, om 14:00, om 17:00 en om 19:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @GoSlank Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

22 februari 2020 om 17:44
wouter_2 Gebruiker

@GoSlank Expert Als ik reviews lees, dan gaan die vrijwel allemaal over slechte/geen naservice. Zijn die allemaal gelogen? Of is er  iets anders aan de hand?

Beantwoorden

22 februari 2020 om 18:32
tasmedes Gebruiker

Ik heb een paar weken bij iBood eenzelfde pakket gekocht. Ik kreeg van iBood uiteindelijk een Track & Trace nr toegekend. Het product werd echter nooit verstuurd. iBood reageerde niet op mails, en pas nadat ik dreigde mijn PayPal betaling terug te vorderen kreeg ik een reactie dat ze zouden uitzoeken waar het bij GoSlank was misgegaan. Pas twee weken later werd ineens mij pakket geleverd. Het probleem lag dus duidelijk bij GoSlank. Even zoeken op Google laat zien dat dergelijke slechte service van GoSlank geen uitzondering is. Er zijn heel veel klachten over de service van GoSlank. Ik had gehoopt dat kopen bij iBood meer zekerheid zou bieden. Echter iBood is hier slechts de intermediair die bestellingen bij GoSlank plaatst.

Dit alles gezegd hebbende moet ik wel erkennen dat de shakes  niet slecht smaken en de methode werkt. Ik ben in amper één week al ruim 2 kilo kwijt (waarbij ik overigens wel sport, dat helpt dus wellicht mee). De eerste dag had ik een hongergevoel, daarna niet meer. Het is alleen jammer dat die service dus zo klote is.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 00:32
Moderator Paul Moderator

Wat vervelend dat het lang duurde voordat het opgelost was. De afgelopen tijd heeft de klantenservice van iBOOD het heel druk gehad door alle nasleep van de verhuizing van het distributiecentrum. Dat kan een reden zijn dat het lang duurde voordat zij het voor je opgelost hebben. Onder normale omstandigheden was het eerder opgepakt en opgelost. Daar heb je nu niets aan, maar het is wel om aan te geven dat iBOOD het wel graag wil oplossen. En dat mag natuurlijk ook verwacht worden. iBOOD blijft verantwoordelijk voor een goede afhandeling, ook als het pakket rechtstreeks vanuit GoSlank wordt verstuurd.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 19:16
pingelpangpong Gebruiker

Dus dan maar niet gaan bestellen! Met slechte service van de beide partijen!!!

Beantwoorden

22 februari 2020 om 23:49
tossewaarde Gebruiker

Schokkend dat iBood met zo’n bedrijf zaken doet. Ga alleen al naar de website. Bovenin claimen ze een 9,7 van Kiyoh (zonder direct link). Zoek je ze in Kiyoh zelf zie je dat het cijfer 5,8 is. Alleen hierom al moet je absoluut geen zaken doen met zo’n toko. Neem aan dat daar minimaal 1 medewerker aanwezig is, die ook wel eens naar de eigen website gaat en ziet dat de beoordeling niet klopt.

En die 5,8 is omdat er inderdaad een hoop leveringsproblemen zijn de afgelopen periode. Hier moet je dus niet zijn, en het zou iBood ook sieren om eigen klanten hier niet naartoe te lokken.

Beantwoorden

23 februari 2020 om 12:10
tongcop Gebruiker

Ik bestel dit produkt al meer dan een jaar via ibood, nog nooit problemen gehad.  Jammer dat ik het te laat gezien heb, wil dit product zo snel mogelijk opnieuw zien verschijnen !

Beantwoorden

5 maart 2020 om 08:25
wouter_2 Gebruiker

Toch even meegeven dat ik de producten een dag vroeger dan gepland heb ontvangen. Keurig verpakt en alles erop en eraan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.