3 juli 2020 om 00:00
iBOOD

6x 100 ml Glycerona Hygiënische Handgel

6x Glycerona Desinfecterende Handgel

Altijd schone handjes. Je oma en het RIVM zijn trots op je.

Specificaties

Merk: Glycerona 
Type: Hygiënische Handgel 
Aantal: 6x 100 ml  

• Geen water nodig
  • Kleeft niet aan je handen
  • Aangename geur

Ingrediënten

• Alcoholpercentage 70%, aqua, glycerin, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, panthenol, parfum, triethanolamine, aloe barbadensis leaf juice powder, linalool, d-limonene
3 juli 2020 om 00:03
sjampijon Gebruiker

Meest gebruikte fout bij handgel is dat mensen het op hun handen kwakken en denken dat ze klaar zijn.

Super belangrijk is: blijf je handen wrijven tot ze droog zijn. 

Beantwoorden

3 juli 2020 om 00:04
Kees2703 Gebruiker

Wat is het alcoholpercentage van deze handgel? Dit moet minimaal 70% zijn om effectief te zijn.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:05
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Kees2703,

Gelukkig bevatten deze precies 70% :D

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:08
brancop Gebruiker

Goeiemorgen Lisa: Kijk zulke vragen zouden mensen niet mogen stellen, dat moet gewoon in de beschrijving staan! Dagelijks hetzelfde met andere deals, gebrekkige info.. Een smiley help daar niet tegen hoor. Ik wordt er in ieder geval moe van..

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:53
JohnnyDrama024 Gebruiker

je kunt je maar ergens druk om maken zeg. De content medewerker is het alcohol percentage vergeten poe poe. heftig man.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 16:04
vblesane Gebruiker

Naja, het is toch wel het belangrijkste ingredient van dit middel. Is er minder dan 70% aanwezig dan doe je je oma en het RIVM GEEN plezier mee!

Beantwoorden

3 juli 2020 om 19:47
kiepkap Gebruiker

Zie ingredienten.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 00:25
Susantigoon Gebruiker

Idem als Kees2703 en voorts:

waaruit mag blijken dat dit dus ook daadwerkelijk *desinfecterend* is?

Op de verpakking staat deze term/claim immers nergens vermeld, alleen dat het hygiënisch moet zijn (wat je je daarbij van zo’n prutje ook maar mag voorstellen).

Of is dat *desinfecterend* er misschien een klein beetje bijverzonnen om aan te sluiten bij die nieuwe verkoop-/marketingtrend…?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:13
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Susantigoon,

Het bevat 70% alcohol, wat desinfecterend is.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:12
Susantigoon Gebruiker

Duidelijk, dankjewel Lisa.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 10:53
BeeKaa Gebruiker

Waar komt de informatie dat het 70% alcohol bevat vandaan? Ik betwijfel dat namelijk. Immers: indien het 70% alcohol bevat, is het desinfecterend te noemen. Die term is echter teruggetrokken, het wordt (inmiddels) hygiënisch genoemd. Mijn conclusie is dan: bevat GEEN 70% alcohol.Dat zou (zeker in deze tijd) ook met hele grote letters op de verpakking staan. Ik krijg het idee van misleiding…

Beantwoorden

3 juli 2020 om 11:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

70% alcohol is correct en bevestigd door de leverancier. We voegen dit ook nog toe aan de tekst van onze deal.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:04
brancop Gebruiker

Hygiënisch aangepast zie ik.. 70% alcohol zie ik nog nergens..

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:28

Als je nu op de F5 knop drukt wel :-)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 01:31
Zuri Gebruiker

Zelfs op de website van het merk zelf is er geen enkele informatie te vinden over het percentage alcohol…

Daar wordt het trouwens omschreven als een product om de handen hygiënisch te reinigen zonder water. Dat is niet hetzelfde als wat iBood als beschrijving gebruikt, namelijk: ‘desinfecterende handgel’.

Dit is dus minstens misleidend te noemen, om de term onwettelijk niet te gebruiken!

Beantwoorden

3 juli 2020 om 10:41

We hebben onze titels zojuist gewijzigd naar Glycerona Hygiënische Handgel.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 05:40
HenkSchut Gebruiker

€ 3 korting en € 6 verzendkosten. Erg interessant aanbod.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:22
filipvt Gebruiker

bestel dan samen met de buitenkeuken, dan is de verzending (vd handgel) gratis.  ;-)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:31
kmunters Gebruiker

Heette dit product vroeger niet “Desinfecterende handgel” en nu “Hygiënische handgel” ?
En is toevallig ook de vermelding “Anti-bacterieel” van het flesje verdwenen ??
Jullie schrijven wel “Fijne geur”, maar zit hier toch geen reukje aan ???

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen kmunters,

Zo te zien is ook het uiterlijk van het flesje in het algemeen anders. Wat wil je nou precies zeggen?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:46
kmunters Gebruiker

Ik dacht dat wat ik precies wilde zeggen vrij duidelijk was ?

Glycerona heeft het oude flesje met de vermelding “Desinfecterende” en “Anti-bacterieel” niet meer in het productaanbod op hun website ( https://glycerona.nl/producten/ )

En jullie adverteren vandaag hun “Hygiënische handgel” als “Desinfecterende hadgel”.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:27
brancop Gebruiker

Ze hebben die “desinfecterende” handgel van 10j geleden nog ergens op zolder gevonden, goed genoeg voor ibood kopers ;-)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 10:41

We hebben onze titels zojuist aangepast. Glycerona Hygiënische Handgel it is.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:40
mavical Gebruiker

Op hun eigen site zie ik nergens staan dat dit product  (bij het zelfde flesje) desinfecterend is. Trekt Ibood deze conclusie dan ?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:46
mavical Gebruiker

Zeker in deze tijd zou zo’n fabrikant daarmee adverteren als het daadwerkelijk zo is. Of zij zijn een beetje dom.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:50
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mavical,

Deze informatie krijgen we door van de fabrikant zelf. Het kan best zijn dat dit niet op hun website staat.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:18
Iboodclowns Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 10:25
lkaho Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:26
sky73767 Gebruiker

beste moderator, welke is de houdbaarheidsdatum ajb?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:29

Hoi sky73767,

Deze handgel is houdbaar tot 48 maanden na openen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.