8 juli 2020 om 00:00
iBOOD

6x L’Oréal Men Expert Vitalift Hydraterende Gezichtscrème | 50 ml

6x Men Expert Vitalift Gezichtscrème

Mannen op leeftijd aantrekkelijker? Dat is geen reden om je huid te laten verslonzen. Niemand vindt rimpelvel mooi! Verzorg daarom je gezicht met Vitalift van L’Oréal Men Expert.

Specificaties

Merk: L’Oréal 
Type: 6x Men Expert Vitalift Hydraterende Gezichtscrème
Inhoud per flacon: 50 ml

• Voor dagelijks gebruik 
  • Gaat veroudering tegen
  • Stevigere huid en minder rimpels

Kenmerken

• Vermindert rimpels
  • Verstevigt de huid
  • Verheldert grauwe plekken
  • Hydrateert het gezicht
  • Maakt de huid gladder

Ingrediënten

aqua / water glycerin cyclohexasiloxane caprylic/capric triglyceride dimethicone aluminum starch octenylsuccinate cyclopentasiloxane peg-100 stearate glyceryl stearate butyrospermum parkii butter / shea butter mentha piperita extract / peppermint leaf extract c12-13 pareth-23 c12-13 pareth-3 stearic acid triethanolamine dimethiconol lithium magnesium sodium silicate sodium citrate silica divinyldimethicone/dimethicone copolymer palmitic acid ascorbyl glucoside ammonium polyacryldimethyltauramide / ammonium polyacryloyldimethyl taurate xanthan gum pisum sativum extract / pea extract acrylates copolymer cetyl alcohol butylene glycol retinyl palmitate imidazolidinyl urea methylparaben phenoxyethanol butylparaben linalool limonene parfum / fragrance potassium sorbate chlorphenesin

8 juli 2020 om 10:05
Guido_ Gebruiker

Nergens goedkoper dan op IBOOD, zelfs véél duurder! Heel goed product!

Beantwoorden

8 juli 2020 om 12:08
henkrutten Gebruiker

Klopt Helemaal.  Reeds besteld..

Beantwoorden

8 juli 2020 om 12:32
Ronny.D.T Gebruiker

Waarom kan ik als inwoner van België, dit niet bestellen? Toen ik een bestelling wou plaatsen stond er “enkel leverbaar in Nederland”

Beantwoorden

8 juli 2020 om 13:56
Jemappel Gebruiker

Ik zie vaak dat de reden is dat mensen op de NL’se site zitten ipv de BE site, check even of je goed zit: https://www.ibood.com/be/nl/

Beantwoorden

8 juli 2020 om 14:11
Ronny.D.T Gebruiker

Bedankt, was inderdaad zo, zal volgende keer beter opletten dat ik op .be ben.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.