22 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Swiffer WetJet Starter Kit

Swiffer WetJet Starter Kit

*Filmische stem aan* “Vieze vloer, you have met your match. I Swiffer WetJet challenges you to a duel.” *Filmische stem uit.*

Specificaties

Merk: Swiffer
Type: WetJet Voordeelpakket

• Voor vrijwel alle soorten vloeren
  • Eenvoudig in gebruik
  • Vuil blijft in de doekjes zitten

Dit ontvang je

• 1x Starterkit (1x mop, 1x 500 ml, 5x doekjes, 4x batterijen)

Kenmerken

• Alles-in-één dweilsysteem
  • De vloerreiniger houdt vuil diep in het doekje vast zodat het niet rondgeslingerd wordt
  • Speciaal ontwikkeld reinigingsmiddel om vet en hardnekkige vlekken te verwijderen
  • Dubbele jetspray
  • Veilig voor het reinigen van vrijwel iedere soort vloer, ook hout

Instructies

• Sluit de handgreep aan en plaats de batterijen
  • Bevestig het Swiffer WetJet doekje aan de onderkant met de bedrukte zijde naar de mop
  • Laad de reinigingsoplossing ondersteboven in het compartiment, zodat het deksel in het compartiment terechtkomt
  • Druk de knop bovenaan de hendel ongeveer twee tot drie seconden in om te beginnen met sprayen.

Wegwerpen en vervangen

• Zodra je ongeveer twee kamers hebt gereinigd, verwijder je het doekje, gooi je het weg en zeg je gedag tegen het vuil
  • Om de fles met reinigingsoplossing te vervangen, duw je de ontgrendelingsknop voor de fles op het apparaat in en gooi je hem weg in de recyclecontainer
  • Een doekje is goed voor het reinigen van een oppervlak van 30 m²
22 oktober 2020 om 05:01
GVA315 Gebruiker

Je kan ‘m hier kopen of voor 9 cent extra bij Bol
Weet dat je ‘m dan al morgen in huis kan hebben, voor deze beperkte meerkost, maar enkel als je voor 23.59 weet te beslissen natuurlijk.

Ik kijk er alvast naar uit deze voor het weekend nog in huis te hebben ;-)

Bedankt voor de tip!

Beantwoorden

22 oktober 2020 om 11:00
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen GVA315,

Je hebt het dan vooral over de verzendkosten. Stel dat mensen nog meer nodig hebben hier dan ben je bij ons wel véél voordeliger uit.

Beantwoorden

27 oktober 2020 om 09:21
Wimpie82 Gebruiker

Is deze nu al uitverkocht? Kan niet kopen maar staat geen uitverkocht bij

Beantwoorden

27 oktober 2020 om 10:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wimpie82,

Deze deal is al een aantal dagen verlopen, daarom is hij niet meer te bestellen. Je kan hier (BE) nog wel kijken, want we hebben de onderdelen nog wel los beschikbaar.

Beantwoorden

27 oktober 2020 om 10:56
Wimpie82 Gebruiker

Grappig ik zie hem staan in de bulk voor 14€ ofzo. Maar mijn reactie komt op die van vorige week. Denk dat daar het probleem zit. Kan ik dat oplossen of niet?

Beantwoorden

27 oktober 2020 om 11:09
Moderator Niek Moderator

Je hebt gelijk, die had ik niet gezien! Het bestellen lukt bij mij wel, dus hij is nog niet uitverkocht. Bestel je via de app? Zou je het dan eens via de (mobiele) website kunnen proberen?

Mocht je al via de site bestellen, zou je dan eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uit kunnen loggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen? Of het via een andere browser proberen?

Voor het forum van die sale klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.