22 november 2020 om 00:00
iBOOD

10x Oral-B CrossAction Opzetborstel

10x Oral-B CrossAction Opzetborstel

Vandaag scoor je zo even 10 Oral-B CrossAction opzetborstels voor een schijntje. Laat hem niet aan je voorbij gaan, die deal! 

Specificaties

Merk: Oral B
Type: CrossAction Opzetborstel
Aantal: 10 stuks

• Tot 100% meer tandplak verwijderen*
  • Geschikt voor alle Oral-B-handvatten
  • CleanMaximiser vervangingsindicatie

Kenmerken

• Tot 100% meer tandplak verwijderen en gezonder tandvlees in vergelijking met een gewone manuele tandenborstel
  • De beste Oral-B opzetborstel voor het reinigen van de volledige mond (uitgezonderd Oral-B iO)
  • In een perfecte hoek van 16 graden geplaatst om diep tussen de tanden te komen en tandplak te verwijderen
  • Geschikt voor alle Oral-B-handvatten, behalve Pulsonic en iO
  • Van het nummer 1 aanbevolen tandenborstelmerk door tandartsen wereldwijd

Geschikt voor

• Oral-B Pro 1000 / 2000 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 / 8000
  • Oral-B Pro 2 / PRO 3
  • Oral-B Smart 4 / Smart 5 / Smart 6
  • Oral-B Professional Care Triumph 4000 / 5000
  • Oral-B Vitality serie
  • Oral-B Advance Power serie
  • Oral-B Pro 500 / 600 / 700 serie
  • Oral-B Genius serie

*In vergelijking met een manuele tandenborstel. Gebaseerd op onderzoek dat regelmatig voor P&G wordt uitgevoerd onder een representatieve wereldwijde groep tandartsen.

22 november 2020 om 00:11
FlyingDuck Gebruiker

Vorige week zijn mijn kinderen (14 en 9) bij de tandarts geweest voor een poets cursus..

Hierbij werd gekeken hoe ze poetste en werden er tips gegeven.

Ik dacht altijd dat al die borsteltjes hetzelfde resultaat gaven en vanwege de kosten hadden wij ze van de Action. Maar de kinderen kwamen met een overzicht met testresultaten en de Oral-B CrossAction stond op nummer 1 met de hoogste cijfers op verschillende onderdelen..

Via internet een aanbieding van 10 stuks besteld voor ongeveer 4,- meer dan hier (incl. de verzendkosten) dus ondanks de hoge van voor prijs hier (ik weet dat iBood de avp communiceert) is het wel goedkoper..

Mijn vrouw en ik gebruiken deze nu ook maar ik moet wel wennen aan de wat hardere kop/haren.. maar dit zal hopelijk wel overgaan..

Beantwoorden

22 november 2020 om 01:07
nadroJ Gebruiker

Gebruik anders de OralB Sensi Ultrathin. Die gebruik ik en zijn ook zeer goed en voor mij prettiger dan de CrossAction

Beantwoorden

22 november 2020 om 01:26
311marcel Gebruiker

Misschien een rare vraag: Als ik op andere websites (o.a. oralb.nl) kijk naar afbeeldingen van deze borstel zijn bij de Ibood borstel de groene haartjes blauw, en de blauwe haartjes groen. Hoe zit dat?

Beantwoorden

22 november 2020 om 02:03
Moderator Paul Moderator

De aangeboden opzetborstels zijn originele Oral-B borstels. Waarom de kleuren andersom zijn, is me helaas niet bekend. Het zou kunnen zijn dat Oral-B verschillende versies hanteert voor verschillende markten.

Beantwoorden

22 november 2020 om 09:59
R0 Gebruiker

Met de CleanMaximiser-technologie worden de borstelharen geel als het tijd is om de borstelkop te vervangen.

Beantwoorden

22 november 2020 om 13:23
PatrixP Gebruiker

Dit zijn de vernieuwde borstels met CleanMaximiser functie. Als de haren verkleuren moet je de borstel verwisselen.

Beantwoorden

22 november 2020 om 16:44
Arjan P Gebruiker

Althans, dan hoopt Oral-B dat je de borstel verwisselt.. Da’s ook de producent, dus trek je er niet te veel van aan. Als ik mijn Gilette scheermesjes zou vervangen als de indicatiestrip is vervaagd kan ik ze 4 dagen gebruiken…

Beantwoorden

22 november 2020 om 04:29
L.B_777 Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag over de compatibiliteit met mijn elektrische tandenborstel. Ik heb een Oral-B pro 2 900. Zijn deze opzetborstels compatibel met mijn model?

Alvast dank u voor uw antwoord.

Beantwoorden

22 november 2020 om 08:40
severensm Gebruiker

Daar zijn deze compatibel mee ja (y)

Beantwoorden

22 november 2020 om 08:24
Kaat. Gebruiker

Waarom kon ik eerder 2 pakjes bestellen en 2,95 aan verzendkosten betalen en nu moet ik 5,95 verzendkosten betalen voor 2 pakjes opzetborstels??

Beantwoorden

22 november 2020 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kaat.,

Twee pakjes kunnen niet meer als brievenbuszending verstuurd worden daardoor worden de verzendkosten automatisch aangepast naar dat van een standaard pakket.

Beantwoorden

22 november 2020 om 09:21
Charlotte84 Gebruiker

Is er een probleem met dit product? Kan het sinds 00.10 al niet bestellen. De site geeft aan; oeps er gaat iets mis.

Beantwoorden

22 november 2020 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Charlotte84,

Wat vervelend dat het bestellen niet lukt. Zou je eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uitloggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen? Mocht je via de app bestellen, zou je het dan eens via de (mobiele) website kunnen proberen? Je kunt het ook nog in een andere browser proberen. Laat maar even weten of het hiermee gelukt is.

Beantwoorden

22 november 2020 om 11:48
henkverdoorn Gebruiker

Zijn deze oral-b borstels made in Germany?

Er zijn partijen in de omloop van oral-b die made in Ireland zijn en daarvan trilt de staalpin, die aan de achterkant van de kop zit, uit de borstel en heb je dan ineens los in je mond.  Dat gebeurde mij bij alle 4 in dat pakje en hoef ik nooit weer.

Dus hoop dat dit de made in Germany is.

Beantwoorden

22 november 2020 om 15:22
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag henkverdoorn,

Ik heb vandaag geen mogelijkheid om daarachter te komen. Maar het lijkt mij een gruwelijke ervaring en als iemand dat bij deze heeft lijkt het me dat een garantieaanvraag op zn plek is.

Beantwoorden

22 november 2020 om 15:49
henkverdoorn Gebruiker

Ik ga het dan toch proberen, gaan het zien.

Beteld.

Dankjewel Lisa!!

Beantwoorden

22 november 2020 om 21:39
Moderator Paul Moderator

Ik zie wel dat Amazon DE exact dezelfde versie aanbiedt. Hopelijk is dat een geruststelling voor je.

Beantwoorden

22 november 2020 om 13:25
hlugtenb Gebruiker

Adviesprijs €64,95 !?

Beantwoorden

22 november 2020 om 14:18
cryptapix Gebruiker

Dat zou zomaar eens de normale prijs kunnen zijn ja. Zie ook Guido_ hieronder. Je moet deze dingen dan ook nooit tegen de reguliere prijs kopen, ze zijn altijd wel ergens voor 50% korting te vinden. Of bij goedkopere webshops.

Beantwoorden

22 november 2020 om 13:30
Guido_ Gebruiker

Goede deal!

Bij tandenborstel.com zijn ze duurder en die hanteren best wel scherpe prijzen… bij coolblue daarentegen; 62 euro voor dezelfde borstels!

Alhoewel jullie adviesprijs (meestal) een beetje van de pot gerukt is… (waarschijnlijk de duurste prijs wanneer deze voor het eerst op de markt kwamen)

Beantwoorden

22 november 2020 om 21:41
Moderator Paul Moderator

De oorspronkelijke adviesprijs is de geadviseerde prijs die de fabrikant bij introductie aan het product heeft meegegeven. Verkopers mogen (uiteraard) daarvan afwijken.

Beantwoorden

22 november 2020 om 22:38
P-cool Gebruiker

Momenteel gebruik ik de PrecisionClean borstels. Zijn de CrossAction borstels een betere keuze? Of moet ik het zien als een andere keuze die ook goed is?

Beantwoorden

22 november 2020 om 23:17
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond P-cool,

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur en over het algemeen is het sowieso beter om elektrisch te poetsen dan met de hand. Je kan in dat opzicht beide borstels zien als een keuze die goed is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.