13 januari 2021 om 00:00
iBOOD

50x Wan Li Type IIR Chirurgisch Masker | EN 14683

50x Wan Li Type IIR Mondmasker | Zwart

Bescherm jezelf én de mensen om je heen.

Specificaties

Merk: Wan Li
Type: Chirurgisch Mondneusmasker
Productiedatum: 08/10/2020
THT: 08/10/2023
Aantal: 50 stuks

Testrapport TÜV Süd
Testrapport Nelson
Declaration of Comformity

• BFE > 99% (Type IIR)*
  • 3-laags bescherming
  • Spatvloeistofbestendig (max. 5.0 mm H2O/cm2)

Vanaf 25 mei hoeft er in Nederland geen btw meer te worden betaald voor mondkapjes. De prijs in NL is dan ook zonder btw.

Kenmerken

• 3-laags: 2 polypropyleen non-woven buitenlagen en 1 filterlaag (meltblown)
  • Type IIR: spatwaterbestendig (120 mm), ademweerstand max 5.0 mm. H2O/cm2
  • Voor eenmalig gebruik
  • Oorelastiek
  • Neusbeugel
  • Kleur: zwart
  • Afmetingen: 17.5 x 9.5 cm 
13 januari 2021 om 00:23
Petina Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
dit is niet de plek om een discussie te starten of je wel of niet het nut van mondkapjes inziet

Beantwoorden

13 januari 2021 om 01:59
MrSkyline Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 07:37
SharkG Gebruiker

MrSkyline: Het gaat hier om Chirurgisch mond-neusmasker en dan €9,95 voor 50 stuks is een mooie prijs. Ik kan ze niet vinden bij AH voor die prijs en zeker geen 3 pakken van 50 stuks. Maar als je de link hebt dan hou ik me aanbevolen voor 150 stuks en dan €9,95 incl verzendingskosten.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:10
Vanduysen Gebruiker

als ik de foto’s bekijk is de buitenkant wit en de binnenkant zwart en als je deze draagt zie je dus het witte gedeelte. Klopt dit?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 08:28
Grahmbeek Gebruiker
13 januari 2021 om 09:19
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Vanduysen,

Nee, de witte kant is de binnenkant. De zwarte kant draag je naar buiten.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:00
verasategui Gebruiker

Leuk, heb deze besteld bij iBood op 4 januari en nu bieden ze deze terug aan en aan een lagere prijs!!! Ik ben dus alweer genaaid hier.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:09
RobinD Gebruiker

Dat kan op elke site gebeuren natuurlijk. Prijzen kunnen altijd dalen.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:10
RobinD Gebruiker

Misschien hebben ze wel een oplossing voor je. Maar met zo’n reactie….

Beantwoorden

13 januari 2021 om 15:13
philcom Gebruiker

Jammer … Hier dus ook besteld , 6 januari 2021- 12,95 betaald, levering 19/01 …

Als de levering nog ver in de toekomst moet gebeuren kan je de prijzen nog aanpassen aan de nieuwe situatie,

en uw goede klanten het verschil terugbetalen of een voucher geven voor gratis verzending,

kwestie van commercieel te zijn.  Eerst een voucher geven voor gratis verzending en daarna uw produkten

in prijs laten zakken, dat is uw klanten in het zak zetten …  *RobinD // hou uw simpele commentaar voor u ;-)

Beantwoorden

13 januari 2021 om 16:19
alberto_ Gebruiker

We spreken over één euro. Dat is de klanten niet beduvelen. Dat is nu een produkt dat momenteel heel goed in de markt ligt. Ze noemen dat economie: vraag en aanbod

Beantwoorden

13 januari 2021 om 21:27
cdenauw Gebruiker

Een beetje huilie huilie doen omdat ze zogezegd in het zak gezet worden voor ocharme 1 euro. Als ik morgen bij AH of Jumbo een artikel koop en het de week erna in promotie staat, heb ik ook pech en moet ik achteraf ook niet gaan klagen. Wat mij wel steeds verwondert is dat degene die zogezegd in het zak gezet worden, wel actief blijven op het forum en blijven kopen bij iBood.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 10:33
Royy Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product. Houd er rekening mee dat wij IIR maskers aanbieden.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 15:07
HaZee Gebruiker

Wat voor een neusbeugel zit hier in? Een plastic dingetje? Of een dun metalen stripje? Of een zware metalenbeugel (die niet vervormd als je de elastiekjes achter je oor bevestigd)?

Beantwoorden

13 januari 2021 om 15:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi HaZee,

Dat moet ik even voor je navragen!

Beantwoorden

13 januari 2021 om 16:20
alberto_ Gebruiker

Ik zou ook dit antwoord willen weten

Beantwoorden

13 januari 2021 om 17:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi beiden,

Er zit een dun metalen stripje gecombineerd met plastic in.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 17:44
HaZee Gebruiker

Oké, dat is balen want dat trekt dus los van je huid waardoor je bril gewoon beslaat. Niet geschikt voor brildragers dus

Beantwoorden

17 januari 2021 om 20:01
Moderator Paul Moderator

De ultieme life hack is scheerschuim. Wrijf eerst je glazen in met scheerschuim aan beide zijden. Spoel vervolgens voorzichtig het scheerschuim af met warm water. Dit is een eenvoudige manier om het beslaan van de lenzen te voorkomen, zelfs tijdens sportactiviteiten en andere extreme situaties. En al helemaal wanneer je een mondkapje draagt!

Het kan ook met milde vloeibare zeep.

Nog een extra tip: wanneer je een supermarkt binnen gaat en de winkelwagen schoon gaat maken, poets dan eerst even de brillenglazen met het papieren doekje waar je wat vloeistof op hebt gesprayd, voordat je de winkelwagen afveegt.

Beantwoorden

13 januari 2021 om 16:38
Ragequiter Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product. Wij bieden IIR maskers aan met een BFE van meer dan 99%.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.