21 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Philips Batterijen

Philips Batterijen
Gaan als een konijn.

Op steeds meer apparaten zit een USB-poort, maar op genoeg apparaten ook niet. We hebben nog volop losse batterijen nodig. De afstandsbediening? Batterijen. Je wekkerradio, camera, en die bestuurbare auto van de kleine? Juist ja, batterijen. Inslaan maar!

21 januari 2021 om 08:41
raoul4one Gebruiker

Is het mogelijk om van alle batterijen de mah capaciteit te vermelden? Zie het alleen staan bij de industrial. Is nu niet te kiezen welke ik moet hebben.

Beantwoorden

21 januari 2021 om 11:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi raoul4one,

Over het algemeen zijn van alkaline batterijen geen mAh capaciteiten bekend. Daarom hebben we deze gegevens niet beschikbaar.

Beantwoorden

21 januari 2021 om 08:56
Bombadil1977 Gebruiker

Welke AAA zijn er beter; de ‘Ultra akaline’ of de ‘industrial’? Prijs scheelt niet heel veel.

Beantwoorden

21 januari 2021 om 11:10

Hoi Bombadil1977,

Er zit inderdaad geen noemenswaardig verschil tussen deze twee batterijen.

Beantwoorden

23 januari 2021 om 00:23
raoul4one Gebruiker

Vind deze opmerking opmerkelijk na uw reactie op mijn vraag. Hoe weet u dan of een van ze niet bijv. het dubbele kan leveren van een van de anderen?

Beantwoorden

21 januari 2021 om 10:22
isa Gebruiker

Kun je de optie 40xAA en 40xAAA er ook bij plaatsen?

Afgelopen dinsdag stond deze er ook bij.

Beantwoorden

21 januari 2021 om 11:05

Hoi Isa,

Deze combinatie hebben we vandaag helaas niet beschikbaar. Sorry!

Beantwoorden

21 januari 2021 om 14:04
Bombadil1977 Gebruiker

Bas,  zouden jullie mijn eerdere bestelling deze week (SO5024648) van 1 maal Philips Power Alkaline 40 AA+ 40AAA willen aanpassen naar deze nieuwe van 1 maal 80 AAA  (drie maal ‘A’ dus)?   Prijs is hetzelfde dus zou mooi zijn als het kon?

Beantwoorden

21 januari 2021 om 14:11

Hoi Bombadil1977,

Helaas kunnen wij geen bestellingen aanpassen.

Ik zou je willen aanraden om de deal naar jouw voorkeur te kopen en vervolgens je eerdere bestelling kosteloos te annuleren. Annuleren kan tot we beginnen met het verzendklaar maken van je bestelling.

Beantwoorden

22 januari 2021 om 22:18
craron Gebruiker

De gegevens bij deze batterij zijn fout. Nominale spanning van 1,5v bij een batterij van 9v. Kopie paste werkt niet altijd.

Groetjes

Ronan

Beantwoorden

24 januari 2021 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Hoi Ronan, dat heb je scherp opgemerkt. Ik zal het doorgeven aan de tekstschrijvers.

Beantwoorden

23 januari 2021 om 23:54
bstyle05 Gebruiker

Zijn de Ultra of inustrial AA geschikt voor nest Protect? Eigenlijk adviseren ze bij nest lithium met 3000mah, maar kan ik dan met de industrial van 1500mah gewoon 50% de tijd mee doorkomen? Of is er nog een andere reden waarom ik Lithium zou moeten nemen? Heeft er al iemand kunnen vinden hoeveel mah de utra aa hebben of een andere reden waarom die duurder zijn dan de industrial?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 12:22

Hoi bstyle05,

Lithium batterijen zijn wat beter bestand tegen extreme temperaturen. Ik vermoed dat Nest daarom dit advies geeft voor hun Nest Protect.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.