22 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Personal Care Outlet

Personal Care Outlet
Groots inslaan …

Is vandaag groots besparen. In deze Flash Sale vind je alles wat je nodig hebt om je lichaam te verzorgen. Van shampoo, naar deo, richting douchegel en alles ertussenin.

Als je nu inslaat, zit je de komende tijd helemaal goed qua producten voor je persoonlijke verzorging. En dat, lieve mensen, scheelt weer geld. :)

(!) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

23 januari 2021 om 11:04
MssM Gebruiker

JEEEEEZUS!! iBOOD!!! Serieus???? Zo een MEGA-sexistische tekst???? Dit kan ECHT NIET hoor!!! Antirimpelcrème (Nivea) verkopen is prima en wil ik zelf ook best kopen… maar dan in de tekst zetten dat ‘je vrouw’ wel een ‘kado’tje’ (spelling, mensen!!) verdient?? Doen jullie dit expres, voor de reacties ofzo?? Een man koopt als ‘cadeautje’ antirimpelcrème voor zijn vrouw???? Doe niet zo belachelijk. Ik kan hier niet over uit. A): dus een vrouw moet van jullie rimpelloos zijn voor haar man? Die man kan het zelf ook op zijn snuit smeren hoor! Bovendien: B) er zijn ECHT ook vrouwen zélf lid van iBood (al zou je dan aan het aanbod/assortiment niet zeggen, ook dat alleen is al vrij sexistisch). Die hebben zelf ook zaken en/of banen om haar eigen crème te kopen (wanneer jullie dit eindelijk eens aanbieden inderdaad). Dus doe een keer normaal en ontsla ‘de stagiaire’ die deze onzin heeft geschreven. Want dit is bepaald geen humor om te lachen. SCHAAAAAAM JULLIE!!!!!! En biedt eens wat vaker crèmes van goede merken aan en ook make-up of lotions. Of kleding/schoenen voor vrouwen (want ook dat hangt er altijd maar een beetje aan bij jullie altijd). En dan graag ook echt kleding/schoenen waar een Nederlandse (lange!) vrouw in past!! (Dus geen schoenen die maar tot maat 40 gaan). ; (

Beantwoorden

23 januari 2021 om 11:15
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen MssM,

Je leest jammer genoeg een hoop meer in deze tekst dan dat er daadwerkelijk staat. Het is maar net waar je aanstoot aan neemt. Persoonlijk vind ik het bijvoorbeeld niet prettig als mensen zomaar gaan vloeken, maar daar maak ik me dan ook niet meteen druk om.
We bieden hier een hoop andere verzorgingsproducten aan waar je helemaal geen aanstoot aan zou kunnen nemen. Ik hoop dat je die ook hebt gezien. Het is geenszins onze bedoeling om vrouwonvriendelijk over te komen, maar met grapjes is het mogelijk dat het verkeerd valt. Onze excuses als je je hierdoor gekwetst voelt!

Beantwoorden

23 januari 2021 om 20:26
hennie1984 Gebruiker

Wat is het verschil tussen een Nederlandse (lange!) en bvb. Belgische (lange!) van lichaamsbouw??

Beantwoorden

23 januari 2021 om 20:20
hennie1984 Gebruiker

Oooowww… die MssM zit al te lang binnen volgens mij… soms eens buiten komen om een frisse neus te halen kan je goed doen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.