25 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Jones Brothers Koffie

Jones Brothers Koffie
Het zwarte goud.

Want verdorie, zonder koffie zijn we niet zoveel waard. Daarom laten wij dit zwarte goud rijkelijk door onze aderen vloeien en dan het liefst van het merk: Jones Brothers.

25 januari 2021 om 07:33
ajschol Gebruiker

Tip: maak ook 1 product met 2 zakken van elk type.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:47
apophis4u Gebruiker

Hoeveel gram zit er in een zak koffiebonen

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:01
window Gebruiker

Even inzoomen… 500gram

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:37
Moort Gebruiker

Was ook mijn eerste vraag. Ik vind het jammer dat ibood het missen van dit soort basis info erdoor laat glippen. Gebeurt steeds vaker de laatste jaren. Het offer aan de schaalvergroting helaas

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:45
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen!

Het staat ook in de omschrijving: “Vandaag scoor je maar liefst 3 kilo aan koffieleut!  “

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:56
apophis4u Gebruiker

Niet in de app.

Dank voor de bevestiging.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 19:24
Moort Gebruiker

@lisa I rest my case

Beantwoorden

25 januari 2021 om 17:10
Shayan1989 Gebruiker

Zijn de capsules wel goed? Aluminium capsules wordt meestal aangeraden al kan ik me voorstellen dat deze minder milieu vriendelijk zijn

Beantwoorden

25 januari 2021 om 19:53
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Shayan1989,

Bedoel je goed voor het milieu?

Dit staat in de omschrijving:

Deze nieuwe, biologisch afbreekbare koffiecapsules worden gemaakt van plantaardige materialen. Ze bestaan namelijk uit een bijproduct uit de suikerindustrie. Tijdens de productie komen er geen schadelijke stoffen vrij. De biologisch afbreekbare capsules hebben geen invloed op het milieu en kunnen in de groencontainer worden gegooid. De nieuwe kleine doosjes worden gemaakt van duurzaam gewonnen PEFC-papier én we hebben ervoor gezorgd dat we 70% minder verpakkingsmateriaal gebruiken.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 10:52
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat deze perfect werken in Nespressomachines. Ze zijn minder hard en stug dan plastic cups, machine gaat soepeltjes dicht net zoals bij aluminium cups. Bovendien zijn deze sowieso vele malen milieuvriendelijker dan plastic- en aluminiumcups, je kunt ze gewoon bij het groenafval gooien. En de koffie van Jones brothers is een aanrader

Beantwoorden

28 januari 2021 om 06:56
bzzaggie Gebruiker

Ervaringen met deze koffiebonen? Hou van sterke; intense koffie

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.