8 april 2021 om 00:00
iBOOD

Brander1 by Bocca Koffie

Brander1 by Bocca Koffie
Een bakkie pleur, troost...

...leut, het zwarte goud, ga zo maar door. We kennen het onder tal van namen, maar één ding staat buiten kijf: we kunnen níet zonder koffie. Met deze Flash Sale scoor jij overheerlijke Brander1 by Bocca koffie naar keuze. Of je nu gaat voor gemalen koffie of bonen, Ethiopisch of Braziliaans, wij regelen het voor je.

8 april 2021 om 08:13
Q7 Gebruiker

Opgelet, de gratis verzending is één grote valstrik.

Beantwoorden

8 april 2021 om 09:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Q7,

Waarom? Indien je één van de deals van 4 kg bestelt, betaal je geen verzendkosten.

Als je andere deals mee bestelt, dan dien je daar wel gewoon verzendkosten over te betalen.

Beantwoorden

8 april 2021 om 12:14
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Ik bestel regelmatig 4KG met gratis verzending. Nooit problemen mee gehad. Je moet uiteraard wel kiezen voor de 4-pack.
Overigens bijzonder goede, lekkere koffie.

Beantwoorden

11 april 2021 om 09:41
Q7 Gebruiker

Dit is toch niet logisch. En al zeker niet omdat jullie ze samen verzenden en er door andere artikelen dan een langere wachttijd op is…

Tot het is rechtgezet, blijf ik het melden elke keer ik dit zie.

Beantwoorden

8 april 2021 om 23:41
roesjka Gebruiker

Jammer dat de Brander1 Ethiopië koffiebonen 4kg 100 procent arabica niet meer langskomen. Heb geen trek in blends.

Beantwoorden

9 april 2021 om 10:02
Wessel8000 Gebruiker

Ik heb de 4kg in mijn winkelmandje maar bij betalen staan nog steeds de verzendkosten???

Beantwoorden

9 april 2021 om 12:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Wessel,

Dat is gek! Kun je een screenshot van jouw winkelmandje sturen naar community@ibood.com? Je mag hem ook hier plaatsen, uiteraard.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.