17 januari 2022 om 00:00
iBOOD

HP Inktcartridges

HP Inktcartridges
Inkt duur? Niet hier!

Vergeleken met goud is printerinkt duurder per gram. Geen grapje!

Gelukkig doet iBOOD niet mee aan die onzin. Hier scoor je inkt voor weinig.

Inktselector tool

Ben je niet volledig zeker welke type cartridges je nodig hebt? Gebruik dan deze handige inktselector als hulpmiddel.

17 januari 2022 om 07:11
wijr Gebruiker

Zijn dit originele HP cartridges?

Beantwoorden

17 januari 2022 om 07:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wijr,

Deze cartridges zijn niet van het merk HP, maar wel geschikt voor HP printers.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 05:58
Rplay596 Gebruiker

Beste Niek, wat je aangeeft is niet waar! Ik heb deze eerder via iBOOD aangeschaft (HP920XL) en geen van de cartridges wordt door de printer geaccepteerd. Daarnaast is de kwaliteit van de cartridges duidelijk slechter dat ze niet eens blijven zitten wanneer je ze in de inkt lade plaatst. Miskoop dus!! Zou deze niet aanschaffen!

Beantwoorden

18 januari 2022 om 07:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rplay596,

Wat vervelend dat ze niet werkten in je printer, dat lijkt me niet de bedoeling. Heb je hierover ook contact opgenomen met de klantenservice?

Beantwoorden

20 januari 2022 om 06:45
Rplay596 Gebruiker

Beatw Niek, helaas niet omdat ik ze niet meteen heb gebruikt na aanschaf. Dus dacht ik dat het buiten de retour periode viel. Wat zou ik nu nog kunnen doen? Hoor het graag.

Mvg

Beantwoorden

20 januari 2022 om 06:50
Moderator Niek Moderator

Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar je zou altijd via je account een er is iets mis melding kunnen doen en dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.