Gillette Fusion 5 ProGlide Scheersysteem heeft 5 anti-frictiemesjes voor een scheerbeurt die je nauwelijks voelt.
Merk: Gillette
Type: Fusion 5 Proglide Scheersysteem
Aantal mesjes: 6 + 1 op het mesje = 7
Flexball-technologie voor maximaal contact door de scheerkop die meedraait met de contouren van je gezicht
Voorzien van ProGlide mesjes (dunner en met fijnere randjes dan de gewone Fusion-mesjes)
Voorzien van Gillette's meest geavanceerde lage-weerstandscoating
Dat is inderdaad zo.
Als je meerdere keren een product (of andere producten) toevoegt aan de winkelkar, kan je de verzendingen combineren en dus ‘besparen’ op je verzendkosten en zo komt het dus nog goedkoper uit.
Met vriendelijke groeten
Tom
en ook als je in Nederland woont betaal je slechts de helf van de verzendingskosten :( next
Beste Tom,
Als ik dit systeem plus 7 mesjes bestel en de aanbieding van het pakket met 12 mesjes van Proglide wordt toch twee maal verzendkosten in rekening gebracht ……hoe kan ik dan deze verzending combineren met maar een keer verzendkosten ??
De verzendkosten springen dan inderdaad naar € 5,95. Het is niet mogelijk deze 2 deals te combineren voor de verzendkosten van € 2,95.
Het is dus zelfs goedkoper om 2x los te bestellen i.p.v. je bestellingen te combineren… (hetzij €0,05).
Met als extra voordeel (naast €0,05 besparing) dat je voor 2 brievenbuszendingen niet thuis hoeft te blijven om het in ontvangst te nemen, terwijl dat bij een pakketje wel het geval is.
De verzendkosten zijn niet in verhouding tenzij een set extra mesjes zou kunnen bijbesteld worden.
Voor de prijs van extra mesjes, bestel ik er dan best 2 ineens?