Deze mesjes zijn het beste zwaard voor je baard.
Merk: Gillette
Type: Fusion Power scheermesjes (10-pack)
Als je 1 setje afneemt betaal je 2,95 verzendkosten.
Bij afname van 2, 3 of 4 setjes zijn de verzendkosten 5,95
Goedenacht sandervankempen,
Zoals hierboven al aangegeven, wanneer je meerdere setjes bestelt, gaan de verzendkosten naar €5,95.
Dat geldt dan enkel voor mensen die in Nederland wonen! Als je in België woont betaal je ALTIJD 5,95 euro verzendkosten!!!
idd, iBood blijft haar Belgische klanten als tweederangsklanten uitmelken, openstaande bestellingen geannuleerd, ben het gewoon kotsbeu
Goedemiddag peetpp,
Jammer om te horen dat je het zo ervaart, want dat is zeker niet het geval. De kosten voor het verzenden zijn gewoon hoger naar België. Binnen Nederland kun je brievenbuspakketjes versturen voor een lager tarief, maar naar België is dat niet mogelijk.
Hoi Peetpp,
Ken je volgende gezegde dan niet ?
Als je niet gekl..t zijt door nen Hollander is een teken dat hij het vergeten is !
Ik krijg de melding uitverkocht als ik het mandje met nog een bestelling vul? Dus 2x 4 x 10 Kan niet?
Beste deschaker.
Je mag maar 4 keer een product in je mandje doen. Die bestelling moet je dan helemaal afronden en dan mag je nog 3 keer zo’n zelfde bestelling doen.
Het kan zijn dat nog niet alles helemaal in het systeem verwerkt is.
Probeer het anders later nog eens.
Groet,
Jelle
Wat moet je met 80 scheermesjes? Ik doe daar zeker 3 jaar mee….
Je geeft zelf het antwoord al… 3 jaar geen omkijken meer naar , en de prijs is goed…huidige voorraad van 5 jaar geleden bijna op:)
Omdat jij in België woont en de minimale verzendingskosten naar België 5,95 zijn.
Bij mij ook 5,95 verzendkosten voor 1 setje
Mvg Levi
Beste Levi-1973,
Woon je toevallig in België?
Groet,
Jelle
Hebben onze klagende zuiderburen zelf wel eens een pakketje naar Nederland verstuurd. Nee he…….volgens mijn is het met 5,95 nog steeds een scherpe aanbieding.
gek dat andere nederlandse site’s wel zonder verzendingskosten kunnen werken dan?
Ji_Ji,
Ik zal me niet verder mengen in deze discussie, maar ik kan je nu al aangeven dat geen van de Nederlandse sites zonder verzendkosten werken. Postbezorgers doen hun werk nu eenmaal niet voor niks, dus zit het inbegrepen in de prijs die je betaalt. iBOOD gaat voor de beste deals, en kiest er dus voor dit apart weer te geven.
Verder graag weer on-topic (productvragen). Als je meer hierover kwijt wil, kan je altijd een mail sturen naar community@ibood.com
Groetjes!
Jim
in de aanbieding staat dat de verzendkosten 2,95 euro zijn, bij het afrekenen 5,95 euro. dat lijkt mij niet correc.
ik hoor het graag.