Deze Gillette Fusion mesjes bieden meer comfort en geven minder gevoel van irritatie. Je ontvangt met 2 verpakkingen van 8 navulmesjes dus in totaal 16 mesjes!
Merk: Gillette
Type: Fusion Scheermesjes
Aantal: 2x 8 stuks
Inhoud: 2 x 8 mesjes = 16 stuks!
Denk dat het toch een soort B-waren zijn.
Niet dat ze slecht zijn, zeker niet, maar ze lijken minder lang mee te gaan.
Mocht dit niet zo zijn (B waren), mag u dit steeds melden.
Goedemiddag Vompie0,
Het zijn gewoon de normale Gillette mesjes, dus geen B-waren :-)
Ik heb deze mesjes weleens eerder via IBOOD gekocht, maar ze gingen wel degelijk minder lang mee dan de mesjes die ik normaliter in de winkel koop. Als je het mij vraagt zijn dit wel de officiele mesjes, maar die niet door de kwalitetskeuring zijn gekomen o.i.d.
Deze ervaring heb ik hier ook met batterijen en luiers (veel misdrukken, plak strippen die niet plakken).
Ik heb ze al eerder gekocht (januari 2018), geen kwaliteitsverschil gemerkt. Ik denk ook niet dat Gilette de moeite zou doen om daarvoor een aparte verpakkingslijn te voorzien. De normale prijs is gewoon te duur, daarom kan men deze ‘aanbieding’ doen.
Nog een aanvulling: de prijs was toen 1,85€/stuk en is nu 2,30€/stuk, ze zijn dus 24% duurder geworden. Aanbieding !
De deal in januari betrof een ander type scheermesjes: 10 stuks Fusion Power. Nu 16 stuks Fusion.
Is er een verschil tussen deze mesjes en de Gilette Fusion mesjes die bij de AH liggen? Die bij de AH hebben een oranje stip ipv een deze die een blauwe hebben. Ze passen wel op de zelfde houder?
Goedemiddag job_sande,
Het zijn dezelfde mesjes en ze passen ook gewoon op dezelfde houder. Er zijn vaak meerdere kleurvariaties.
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product
Alleen levering in Nederland? :(