Herbruikbare oordoppen voor bijna iedere gelegenheid en situatie. Je hebt ze nodig! Als je gehoor je lief is.
Merk: Earmaxx
Type: Herbruikbare Oordoppen | Verschillende Soorten
Sleep
In de doos
Bike
In de doos
City
In de doos
Travel
In de doos
Party & Festival
In de doos
De eeuwige discussie maar de aangegeven prijs is de opgegeven gekregen adviesprijs.
Het kortingspercentage is een beetje scheef
Je kan beter kijken of je en je portemonnee het er met de nieuwe prijs wel voor over hebt.
Moet wat de prijs ooit niet is geweest
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product
Goedemorgen Rick70,
De adviesprijs die iBOOD moet hanteren is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uit kwam. De prijs die andere aanbieders hanteren is niet de oorspronkelijke adviesprijs. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.
5,95 verzending?????
Vind ik inderdaad ook belachelijk voor dingen die door de brievenbus passen. Heb zelf zo’n setje en eerlijk is eerlijk, slaap er prima mee. Wil nog zo’n setje maar verzendkosten houden me tegen.
Haha ja dit gaat wel heel ver…
Hi all :-)
Voor zover ik weet worden ze met pakketpost verstuurd, waardoor de verzendkosten op ‘pakket’-niveau liggen. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen.
Groetjes!
Jim
Inderdaad! Prima setje doppen, maar 5,95 verzendkosten?? Zal wel in een gouden envelopje aankomen dan :)
Vorig jaar werden ze wel voor 2,95 EUR verstuurd staat op het forum te lezen: http://consumables-nl-nl.forum.ibood.com/products/90239-171130/earmaxx-herbruikbare-oordoppen/
Hey Jim,
Heb je hier al een antwoord op weten te vinden?
Alvast bedankt!
Hi Rvriet!
Zojuist even een reminder naar iBOOD gestuurd. Zij hebben contact opgenomen met de inkoper, wordt vervolgd ;-)
Groetjes,
Jim
de verzndingkosten houden mij ook vaak tegen om iets te bestellen,is soms geen koop met verzendkosten erbij,sommige artikkelen kunnen inderdaad in een brieftype voor geen twee euro,spijtig
paul corbeels
Heb ze eerder dit jaar voor mijn dochter gekocht (party variant). Deze ziitten wel goed maar absoluut niet effectief zover zelfs dat ze deze thuislaat en een goedkoop simpel paar gebruikt. Zonde van het geld. En de verzendkosten ????
Goedemiddag pfioole,
Jammer om te horen dat ze niet zo goed voldoen. Laten ze nog teveel lawaai door? Passen ze wel goed?
Kortingspercentage niet correct, doppen kosten tussen €20-€24
Onder andere bij bol.com