29 november 2018 om 00:00
iBOOD

Sun Vaatwastabletten | 360 stuks

Sun Vaatwastabletten | 360 stuks

Met deze deal scoor je 360 Sun vaatwastabletten. Bij dagelijks gebruik betekent dit dat je het komende jaar geen tabletten meer hoeft te kopen. 

Specificaties

Merk: Sun 
Type: Vaatwastabletten (360 stuks) 

Extra geconcentreerd
Voor een gegarandeerd stralende vaat
Als beste getest op gebied van reiniging
Met 100% oplosbare hydrofilm; folie verwijderen hoeft niet
Zonder fosfaat
Voorspoelen niet nodig

29 november 2018 om 09:47
dennismoes Gebruiker

ik raad overigens aan om de folie alsnog wel te verwijderen.

ik heb gemerkt wanneer ik de folie niet verwijder de vaat velen malen minder schoon word dan wanneer ik het wel eraf haal.

29 november 2018 om 09:58
dominion1 Gebruiker

Is het een 3 in 1 formule tablet, met glansspoelmiddel en ontkalker.

29 november 2018 om 11:08
Moderator Tom Moderator

Dag Dominion1

ik citeer even : Als je Sun Classic vaatwastabletten gebruikt in combinatie met spoelglansmiddel en zout weet je zeker dat je je afwasmachine optimaal beschermt tegen kalkaanslag”  - Om het beste resultaat te verkrijgen, kan je dus best nog spoelglansmiddel en zout toevoegen. (moet natuurlijk niet)

Met vriendelijke groeten

Tom

29 november 2018 om 11:20
peterderooij Gebruiker
29 november 2018 om 10:36
bugsfunny Gebruiker

@dennismoes, is het niet tijd voor een nieuwe vastwasser? Gebruik deze al jaren met folie en de vaat wordt prima schoon.

29 november 2018 om 11:15
Moderator Tom Moderator

Dag BugsFunny & Dennismoes

in verband met de folie heerst er al wel wat jaren discussie.
De ene persoon neemt het er graag af , de andere laat het er liever op.

Het zou kunnen , als je op een ‘lage’ temperatuur afwast dat de folie niet volledig zou oplossen en dat het misschien wel in je afvoer kan terecht komen.
Daarom haal ik het er zelf ook regelmatig af. Maar men geeft ook aan dat die er folie juist is om niet in aanraking te komen met de sterke chemicaliën die in deze blokjes zitten. Dus dat is dan weer de keerzijde.

Het lijkt me straf dat er een verschil zit in kwaliteit tussen folie & geen folie. Dat lijkt me niet normaal.
Met vriendelijke groeten

Tom

29 november 2018 om 12:53
Master_P Gebruiker

Wij hebben net dezelfde ervaring gehad.

Met folie eraan, was de vaat nooit echt schoon. Sinds we de folie er afhalen, is dit een stuk beter.

Alhoewel onze vorige aankoop nu bijna opgebruikt is, zal ik deze toch aan mij voorbij laten gaan.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.