28 november 2018 om 00:01
iBOOD

60x Kodak Xtralife Alkaline Batterij | AA of AAA

60x Kodak Alkaline Batterij

Scoor een bundel met maar liefst 60 (!) AA of AAA Kodak Xtralife Alkaline batterijen. Altijd handig!

Specificaties

Merk: Kodak
Type: 60 Xtralife Alkaline Batterijen – AA of AAA

• Voorraadje is noodzakelijk
  • Klok, zaklamp, speakers...
  • Nog ongeveer 9 jaar houdbaar!

Ideaal voor energiebehoeftige apparaten
Geschikt voor gebruik in: klokken, afstandsbedieningen, zaklampen, rookmelders, camera’s, MP3 spelers, draadloze toetsenborden en muizen, wekkerradio’s, game controllers en meer
Houdbaarheidsdatum: december 2027

28 november 2018 om 00:07
inge25 Gebruiker

De vorige deal van “96 Philips Power Alkaline AA-Batterijen” kunnen jullie maar niet verzenden omdat ze er zogezegd niet zijn en omdat jullie geen alternatief hebben.

En toch alweer batterijen aanbieden!

Waarom zen je ons dan hier geen 96 stuks van op?

28 november 2018 om 00:49
Moderator Tom Moderator

Dag Inge25

Ik begrijp je frustratie. Echter is dit volkomen goed te verklaren.
iBOOD werkt van dag tot  dag en maakt (bijna) geen gebruik van magazijnruimte om spullen te stockeren.
Komen de spullen dus binnen in het magazijn, dan worden die vaak onmiddellijk gelabeld en verstuurd.

Waarschijnlijk waren er op het moment van de aanvraag dus inderdaad geen batterijen meer en is er nadien een deal afgesloten met betreffende bedrijf en de inkopers waardoor hij terug online staat.

Met vriendelijke groeten

Tom

28 november 2018 om 19:36
inge25 Gebruiker

Maar in plaats van nu weer batterijen aan te bieden had ze verstuurd naar degene die weken geleden betaald hebben en nog niks 0,0 gehad hebben!! Geen geld of batterijen enkel een code voor een gratis verzending die ik niet meer zal gebruiken want het is niet de eerste keer dat ons dit overkomt. Niet moeilijk dat Ibood meer en meer slechte reviews krijgt!

28 november 2018 om 00:23
Ben_Reniers Gebruiker

Ik heb deze batterijen maanden geleden gekocht op ibood. De AA versie. Het was toen en blijft een lage prijs, dat wel. Maar de kwaliteit is navenant hoor!

Verschillende keren verbaasde ik me over het feit dat de batterijen zo snel vervangen moesten worden  plots. Dit bij tv afstandsbediening, een zaklamp en een wekker. Bij het insteken van ander merk batterijen werkte de apparaten beduidende malen langer. Laat je dus niet “vangen” zoals mij door de naam kodak.

Heb hier op ibood ook eens philips batterijen gekocht type AAA en deze werkte wel zoals verwacht. Mvg

28 november 2018 om 00:49
Albatros111 Gebruiker

Helemaal mee eens Ben_Reniers

28 november 2018 om 00:51
Moderator Tom Moderator

Dag Ben_Reniers

dat lijkt me niet de bedoeling. De kwaliteit in batterijen kan verschillen maar normaal zouden deze batterijen wel lang mee moeten gaan.
Heb je al eens contact opgenomen met betreffend bedrijf en/of iBOOD in verband met deze batterijen?

Moesten er nog vragen zijn,

Shoot!

Met vriendelijke groeten

Tom

28 november 2018 om 05:40
wjb Gebruiker

December 2017 is over ongeveer 9 jaar, niet over 10. Ik snap de betere verkoopwaarde, maar mensen kunnen lezen en rekenen.

28 november 2018 om 07:05
Grrrrrene Gebruiker

December 2017 is vorig jaar, maar ik snap wat je bedoelt. Raar dat iBood niet gewoon de werkelijke levensduur kan vermelden.

28 november 2018 om 07:08
Grrrrrene Gebruiker

Oh, sowieso bizar om twee batterijen aanbiedingen te zien waarbij deze de slechtste deal is. Wat is het onderlinge verschil?

28 november 2018 om 08:44
Moderator Tom Moderator

Dag Wjb

Dit is zojuist aangepast, bedankt voor jullie alertheid.

@ Grrrrene : welke twee aanbiedingen bedoel je?

Met vriendelijke groeten

Tom

28 november 2018 om 10:20
wjb Gebruiker

Gezien, netjes. (dan mag je op zich ook wel weer ‘ruim 9′ zeggen ;-) )

28 november 2018 om 10:21
scanny1973 Gebruiker

De GP batterijen en de Kodak, denk ik. Alleen zit er hier geen bestelknop bij de GP.

28 november 2018 om 07:28
Greenpumpkin Gebruiker

Sowieso bizar dat er nog mensen bestaan die Alkaline batterijen kopen. Hallo, het is bijna 2019 en er zijn véél betere opties…

Ga oplaadbaar en Google de oplaadbare batterijen van de Ikea “Ladda”.

Dat zijn de B keuze van de beste batterijen ter wereld en je wilt nooit meer wat anders. Alkaline zijn achterhaald en lekken vaak na een paar maanden.

28 november 2018 om 10:22
wjb Gebruiker

Grotendeels met je eens, maar niet in alles werken oplaadbare batterijen – alkalines leveren 1,5 ipv 1,2. Wat ik echt bizar vindt is dat je bij oplaadbare batterijen wel, en bij niet-oplaadbare batterijen kennelijk totaal geen objectieve inhoudsindicatie hoeft te geven.

Eneloops en de IKEA batterijen die in elk geval uit dezelfde fabriek lijken te komen zijn prettig.

28 november 2018 om 19:32
JazzySOB Gebruiker

Ik gebruik hier in huis al jaren Eneloop oplaadbare batterijen, zowel AA als AAA en heb ze werkelijk overal inzitten: klokken, afstandsbedieningen, weerstations, hygrometer, LED-lampen met bewegingssensoren, etc, etc. Voordeel van Eneloop is dat het LSD (Low Self Discharge) batterijen zijn en die kun je rustig een jaar wegleggen zonder dat ze noemenswaardig aan energie verliezen. Daarom zijn ze ook in “lage verbruikers” zoals klokken en afstandsbedieningen prima te gebruiken. Het zijn de enige echt goede LSD batterijen, zeg maar gerust de beste die er bestaan. Zoek maar eens op Nkon, daar zijn ze het voordeligst te koop, tenzij iBOOD natuurlijk met een mooie deal komt.. ;)

28 november 2018 om 10:19
simon22 Gebruiker

Bij de andere batterijen, van GP, staat de Community / vraagstel mogelijkheid uit.

De combinatie met een vage vermelding “ze gaan extra lang mee dankzij een speciale formule” zonder daadwerkelijk te vermelden hoe lang doet me het ergste vrezen….

Waarom gaan jullie niet ’s voor duurzaam, met een mooie deal voor oplaadbare batterijen? Daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan deze grote hoeveelheden crap batterijen. Het milieu zal u dankbaar zijn.

28 november 2018 om 15:28
Moderator Kris Moderator

Beste Simon22,

bedankt voor jouw berichtje. Ikzelf heb een jaar geleden de proef op de som genomen voor WII, afstandsbedieningen, walkie-talkie, en ja, na 6-7 tal keer heropladen heb je de prijs van de “duurdere” heroplaadbare batterijen al terug uit. Maar als je ze durft “vergeten” op te laden, of laat rondslingeren, gaan ook die batterijen het afvalcircuit in. Dus voor het milieu zijn die niet zoveel beter – temeer dat in .BE het “bebat” circuit erop mikt om juist de afvalstoffen uit batterijen maximaal te recycleren, en dat ze niet in het reguliere afvaltraject verdwijnen.

Desalniettemin kan ik jou wel ons Tip iBOOD forum aanbevelen, daarin kan je onze iBOOD verkopers beïnvloeden, en wie weet, liggen hier morgen heroplaadbare batterijen in het uitstalraam!

Fijne dag!

Mod Kris

28 november 2018 om 12:06
thia Gebruiker

Hoe kan ik de GP batterijen bestellen? zie geen knop bestellen.

28 november 2018 om 15:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze deal is per abuis in de nieuwsbrief verschenen en niet te bestellen. Sorry voor de verwarring!

28 november 2018 om 12:17
patrickwolfrat Gebruiker

Ik wou ook de gp batterijen bestellen, newsletter only deal.

Maar geen bestel knop te zien.

28 november 2018 om 13:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze deal is per abuis in de nieuwsbrief verschenen. Sorry voor de verwarring!

28 november 2018 om 19:29
supermike Gebruiker

Ik denk een beter deal te hebben gezien, waardoor een paar euro wordt uitgespaard (per pakje van 60 stuks)
https://www.*knip*.com/kodak-alkaline-xtralife-batterijen-60-stuks

Edited by: Kris – beste, het kan misschien zijn dat op het moment dat jij dit postte, de prijs daar goedkoper was, maar zij hebben hun prijs blijkbaar verhoogd, dus inclusief verzending (die bij iBOOD gratis kan indien je met Paypal betaalt!) zijn zij zelfs een stukje duurder! Fijne avond! Mod Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.