30 november 2018 om 00:00
iBOOD

16 Gillette Fusion Navulmesjes

16 Gillette Fusion Navulmesjes

Deze Gillette Fusion mesjes bieden meer comfort en geven minder gevoel van irritatie. Je ontvangt met 2 verpakkingen van 8 navulmesjes dus in totaal 16 mesjes!

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion Scheermesjes
Aantal: 2x 8 stuks

• Lubrastrip indicator
  • Speciale 5-mesjestechnologie
  • Geïntegreerde precisietrimmer

Inhoud: 2 x 8 mesjes = 16 stuks!

30 november 2018 om 05:35
rieny Gebruiker

beetje jammer dat jullie mijn vorige bestelling nog niet eens hebben opgestuurd van deze mesjes op 14 november, wordt maar uitgesteld???

30 november 2018 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi rieny,

Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. We ontvangen een grote batch met Gillette scheermesjes. De door jou (en andere klanten) bestelde mesjes verzenden we direct zodra ze bij ons binnenkomen. De mesjes die daarna overblijven bieden we vandaag aan.

30 november 2018 om 12:29
pcdewolff Gebruiker

enig idee wanneer die batch gaat komen. Zo te lezen kan het allemaal nog wel even gaan duren?

30 november 2018 om 13:37

Ik verwacht dat deze batch vandaag of begin volgende week in het distributiecentrum binnenkomt!

30 november 2018 om 07:42
franksmet Gebruiker

Bij mij het zelfde, vorige mesjes nog steeds niet ontvangen.

Is nu al de derde keer veranderd van leverdatum ????????????

30 november 2018 om 10:26

Hoi Frank,

Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. We ontvangen een grote batch met Gillette scheermesjes. De door jou (en andere klanten) bestelde mesjes verzenden we direct zodra ze bij ons binnenkomen. Ik verwacht dat dit begin volgende week zal zijn. De mesjes die daarna zullen overblijven bieden we vandaag aan.

30 november 2018 om 08:29
HenkSchut Gebruiker

En bij bestelling van 2 setjes van 2 pakjes verdubbelen de verzendkosten. Volslagen onzin! Laat maar dan.

30 november 2018 om 10:01
alexveenstra Gebruiker

Henk, 2 aparte bestellingen een uitkomst?

30 november 2018 om 10:27

Als je 1 set van 2 pakjes scoort dan worden ze (in Nederland) met de brievenbuspost verzonden, waardoor we je lagere verzendkosten kunnen bieden. Indien je meerdere stuks bestelt worden ze i.v.m. de afmetingen met de pakketpost verzonden, hier zitten inderdaad hogere kosten aan.

30 november 2018 om 09:09
slabadab Gebruiker

Wilde bestellen maar begin nu te twijfelen. Kan iemand van ibood reageren op bovenstaande reacties?

30 november 2018 om 10:28

Dit heb ik zojuist gedaan, slabadab :-) Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

30 november 2018 om 11:58
micheld1 Gebruiker

Gaan deze mesjes even lang mee als de “echte” in de winkel?

30 november 2018 om 12:01

Dit zijn ook gewoon “echte” zoals in de winkel, alleen online én goedkoper :-) Dus ja, ze gaan even lang mee.

30 november 2018 om 15:58
pehaict Gebruiker

Tijdens afgelopen Hunt besteld en ze zijn vrijwel direct verstuurd (en ontvangen).

Was trouwens zonder verzendkosten toen.

Vreemd dat bestellingen van 14 nov dan nog niet verstuurd zouden zijn.

1 december 2018 om 14:31
tijgert Gebruiker

Hoeveel waren de mesjes destijds? Als dit de restjes zijn…

2 december 2018 om 12:29
rooijgun Gebruiker

Wil graag nog van deze mesjes bestellen kan dat?

2 december 2018 om 15:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag rooijgun,

Deze deal is inmiddels verlopen, maar ze komen regelmatig voorbij, dus houdt de website en/of de nieuwsbrief in de gaten :-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.