Deze Gillette Fusion mesjes bieden meer comfort en geven minder gevoel van irritatie. Je ontvangt met 2 verpakkingen van 8 navulmesjes dus in totaal 16 mesjes!
Merk: Gillette
Type: Fusion Scheermesjes
Aantal: 2x 8 stuks
Inhoud: 2 x 8 mesjes = 16 stuks!
Hoi rieny,
Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. We ontvangen een grote batch met Gillette scheermesjes. De door jou (en andere klanten) bestelde mesjes verzenden we direct zodra ze bij ons binnenkomen. De mesjes die daarna overblijven bieden we vandaag aan.
enig idee wanneer die batch gaat komen. Zo te lezen kan het allemaal nog wel even gaan duren?
Ik verwacht dat deze batch vandaag of begin volgende week in het distributiecentrum binnenkomt!
Bij mij het zelfde, vorige mesjes nog steeds niet ontvangen.
Is nu al de derde keer veranderd van leverdatum ????????????
Hoi Frank,
Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt. We ontvangen een grote batch met Gillette scheermesjes. De door jou (en andere klanten) bestelde mesjes verzenden we direct zodra ze bij ons binnenkomen. Ik verwacht dat dit begin volgende week zal zijn. De mesjes die daarna zullen overblijven bieden we vandaag aan.
En bij bestelling van 2 setjes van 2 pakjes verdubbelen de verzendkosten. Volslagen onzin! Laat maar dan.
Als je 1 set van 2 pakjes scoort dan worden ze (in Nederland) met de brievenbuspost verzonden, waardoor we je lagere verzendkosten kunnen bieden. Indien je meerdere stuks bestelt worden ze i.v.m. de afmetingen met de pakketpost verzonden, hier zitten inderdaad hogere kosten aan.
Wilde bestellen maar begin nu te twijfelen. Kan iemand van ibood reageren op bovenstaande reacties?
Dit heb ik zojuist gedaan, slabadab :-) Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Gaan deze mesjes even lang mee als de “echte” in de winkel?
Dit zijn ook gewoon “echte” zoals in de winkel, alleen online én goedkoper :-) Dus ja, ze gaan even lang mee.
Tijdens afgelopen Hunt besteld en ze zijn vrijwel direct verstuurd (en ontvangen).
Was trouwens zonder verzendkosten toen.
Vreemd dat bestellingen van 14 nov dan nog niet verstuurd zouden zijn.
Hoeveel waren de mesjes destijds? Als dit de restjes zijn…
Goedemiddag rooijgun,
Deze deal is inmiddels verlopen, maar ze komen regelmatig voorbij, dus houdt de website en/of de nieuwsbrief in de gaten :-)
beetje jammer dat jullie mijn vorige bestelling nog niet eens hebben opgestuurd van deze mesjes op 14 november, wordt maar uitgesteld???