1 december 2018 om 00:00
iBOOD

Altezza Koffie voor Nespresso-Apparaten | 384 Cups

Altezza Koffiecups voor Nespresso (384 st)

Van goede, lekkere koffie kan je nooit genoeg in huis hebben, helemaal met al die visite tijdens de feestdagen. Kies dus je favo smaken en inslaan maar!

Specificaties

Merk: Altezza
Type: Coffee Cups Voor Nespresso-Apparaten
Aantal: 384 cups van jouw smaak
THT: 1 jaar

• Heerlijk intense koffie
  • Keuze uit 4 varianten
  • Arabica- en Robusta-bonen van de beste koffieplantages

• Voor Nespresso-apparaten
  • Plantages: Ethiopië, India en Vietnam

Soorten

Espresso Dark
Een krachtige espresso met een stevige en ronde smaak en een hint van pure chocolade.

Lungo Premium
Een heerlijke, middel sterke, volle lungo om de dag goed mee te starten. De Lungo Premium wordt gekenmerkt door een geconcentreerd, fluweelzacht aroma. 

Lungo Regular
Een lekkere milde en evenwichtige lungo. Licht gebrand maar met een mooie volle body. 

Ristretto
Een heerlijk sterke typisch Italiaanse espresso, intens en krachtig. Een rijke, zachte crema en een langdurige nasmaak.

1 december 2018 om 04:19
Jaap.vandijken Gebruiker

Zijn dit aluminium cups?

1 december 2018 om 06:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jaap.vandijken,

Dit vraag ik voor je na.

1 december 2018 om 10:45
jorikc Gebruiker

Ik denk het niet, als je op dit filmpje kijkt, zie je dat er Altezza cups liggen die van plastic zijn (rond 40 seconden):

https://youtu.be/pxt0722JqOM?t=43

1 december 2018 om 14:00
diesel2009 Gebruiker

Ik zie in dat filmpje juist wel een aluminiumrondje op de capsule . Maar wil het ook echt zeker weten!

1 december 2018 om 14:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ik twijfel ook wat bij dat filmpje, maar heb het nagevraagd. Zodra ik meer weet plaats ik het hier meteen.

1 december 2018 om 07:04
Coenraadd Gebruiker

Als de verzendkosten niet zo hoog waren was het voordeliger geweest dan de supermarkt

1 december 2018 om 07:38
elvin.lemmens Gebruiker

Wat zijn de sterktes?

1 december 2018 om 07:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen elvin.lemmens,

Dit staat beschreven in de omschrijving en specificaties per smaak.

1 december 2018 om 08:24
Hans. Gebruiker

Iemand ervaring met deze capsules in een Nespresso machine ? Hoe zit het met lekken en dergelijke wat ik met capsules van andere merken wel heb (zelfs met aluminium capsules).

1 december 2018 om 08:42
elrolo Gebruiker

Ik heb de vlijmscherpe Magimix m100 gehad en ook die is gaan lekken. Gebruikte toen alleen originele ristretto cups  is waarvan de koffie compacter is.

Men zegt dat de nieuwe machines zo zijn ontworpen dat ze de plastic cups niet goed kunnen doorboren, maar goed lekken gaat de machine toch

Edited by: Niek

1 december 2018 om 08:55
elrolo Gebruiker

lekken dus…

1 december 2018 om 09:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen elrolo,

Ik heb het even voor je aangepast.

1 december 2018 om 10:50
theblowout Gebruiker

zijn deze cups ook geschikt voor dolce gusto movenza apparaat

1 december 2018 om 11:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen theblowout,

Deze cups zijn alleen geschikt voor Nespresso machines.

1 december 2018 om 13:08
jooper36 Gebruiker

Iemand ervaring met dit merk, qua smaak bedoel ik dan? Aluminium of plastic maakt me niet zoveel uit, ik wil gewoon een goed bakkie espresso…

1 december 2018 om 13:57
diesel2009 Gebruiker

Zit er aan de bovenkant van de capsule wel een aluminiumrondje, zodat het prikken van de naalden beter lukken dan door hard plastic? Mijn nespresso machines gaan lekken met de namaakcapsules  Kan er geen foto’s van vinden. Las wel goede recenssies over de smaak .

1 december 2018 om 14:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag diesel2009,

Ik heb nagevraagd van welk materiaal de cups zijn. Zodra ik meer weet plaats ik het hier meteen.

1 december 2018 om 18:30
limp1983 Gebruiker

Je neemt je tijd voor het antwoord.

1 december 2018 om 19:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond limp1983,

Ik heb helaas nog geen antwoord, daarom heb ik ook nog niks kunnen plaatsen.

1 december 2018 om 20:19
rudi_verelst Gebruiker

Heb revieuw kunnen lezen, smaak is zeer goed. Capsule is van plastiek waardoor hij soms in machine blijft steken. Dit staat op koffiemarkt.nl

1 december 2018 om 20:36
Moderator Niek Moderator

Goedenavond rudi_verelst,

Bedankt voor de aanvullende informatie en goed gevonden :-)

1 december 2018 om 21:08
Ben_Reniers Gebruiker

Ik was tot voor kort een lange tijd een  officele hersteltechnieker van nespressotoestellen en andere grotere koffietoestellen voor OA (cooblue, vdb, mediamarkt,krefel, saturn etc)

Ik wil gewoon even DUIDELIJK melden: gebruik alsjeblieft GEEN alternatievee capsules zoals deze hierboven of van andere winkels, als carrefour, aldi etc! Ik deel enkel mijn mening adhv van ervarin.

ENKEL officiele nespresso capsules en capsules van L’or zorgen voor geen problemen en lekkage!L ‘or mag wel omdat de ingenieur die l’orcapsules ontworpen heeft dezelfde is als de originele nespressocapsules.Nu werkt hij voor de concurrentie. Ik begrijp dat echte capsules ontzettend duur zijn, maar geloof me aub en doe het niet. Ik zag dagelijks minstens 5 apparaten die lekten door alternatieve capsules. Enkel alluminium en enkel van nespresso of wat goedkopere l’or.

Bovendien zijn alternatieve capsules NIET gedekt onder garantie als je apparaat terug de winkel inbrengt als deze zou gaan lekken bvb.Als de technieker kan bewijzen dat alternatieve capsules gebruikt zijn, mag je zelf voor kosten opdragen.

MVG

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.