28 december 2018 om 00:00
iBOOD

2x Dettol Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset

2x Dettol Foam Zeepdispenser Starterset

Dettol: zacht voor de huid, hard tegen vuil. Houd je handen schoon en fris met een duopack van Dettols zeepdispenser met navulling!

Specificaties

Merk: Dettol
Type: Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset
Aantal: 2 stuks

• Automatische dispenser
  • Herkent je handen
  • Met hydraterende Aloë Vera

• 100% hygiënische mousse met hydraterende Aloë Vera
  • Gemakkelijk en handig in het gebruik
  • Helpt tegen de verspreiding van bacteriën
  • Lokaliseert automatisch uw handen

Inhoud

• 2x Zeepdispenser
  • 2x Aloë Vera navulling (200 ml)
28 december 2018 om 09:09
Zenge Gebruiker

Kun je deze navullen met iedere soort handzeep? Of betreft dit alleen speciale Dettol navullingen?

28 december 2018 om 09:30
mphilipp Gebruiker

Alleen Dettol navullingen. De verpakking is niet (op een normale manier) te openen.

Dat is nou juist het verdienmodel. Van die €15 wordt niemand rijk, maar van al die navullingen wél. Tenzij iBood ook die een keer in de ramsj doet… :)

28 december 2018 om 10:03
ivopeters Gebruiker

met een boortje een gaatje van kleine cm er bovenin.

Trechtertje erop en je vult hem eenvoudig bij. Nadeel is natuurlijk dat je hem niet om moet gooien…

28 december 2018 om 10:12
ebiegel Gebruiker

Welnee zo werkt deze niet. Je schroeft het deksel erf en gooit de navulling erin. Meestal 1 plus 1 gratis bij kruidvat. Of je koopt een hele liter bij bijv amazon.

28 december 2018 om 09:31
boeskool1975 Gebruiker

Deze aanbieding betreft het vorige model die klachten kreeg over het rubberen ringetje onderaan het apparaat.,- het nieuwe model heeft dit niet meer.

28 december 2018 om 10:14
tanjubood Gebruiker

Ik heb er zo één. Nooit problemen mee gehad. “Met een boortje en gaatje”??? Bovenaan zit er gewoon een schroefdeksel. Navullingen zijn gewoon plastic zakken zoals je die ook wel bij wasmiddelen ziet. Dekseltje opendraaien, zak openknippen en bijvullen. Andere zepen kan je er niet indoen denk ik. Dit systeem maakt een schuimmousse van een vloeibare dettolzeep.  Dat is niet hetzelfde als hun andere waar je plastic busjes moet opklikken.

28 december 2018 om 10:28
mvanderpot Gebruiker

Ligt gewoon bij de Action in de schappen voor 5.95

28 december 2018 om 10:44
nottekj Gebruiker

bedoel je de dispenser aan 5.95€ of de navullingen?

28 december 2018 om 12:25
mvanderpot Gebruiker

Exact dezelfde starterset

28 december 2018 om 12:58
Nemrah Gebruiker

Haha thanks. Weer een nutteloze aanbieding van ibood dus.

28 december 2018 om 13:44
Bleats Gebruiker

Net langs de Action geweest, maar daar liggen ze dus niet.

28 december 2018 om 14:33
mvanderpot Gebruiker

Hier in Woudrichem nog voldoende

28 december 2018 om 12:11
Wesleylont Gebruiker

Super apparaat!! ben er zo ontzettend blij mee!

28 december 2018 om 12:41
schurk0416 Gebruiker

Ik ben er blij mee na een jaar gebruik. De navullingen zijn vanaf 1.60 de stuk goed verkrijgbaar en zijn zacht voor de huid. Ik ben ook heel blij met de meegeleverde Aloe vera Cocos zeep.

28 december 2018 om 16:43
Koos.O Gebruiker

Gekocht bij de vorige aanbieding. Bevalt goed.  Je hoeft niet meer met je vette handen dat pompje in te drukken wat dan meestal net op het verkeerde moment op slot schiet…. Zeep gaat best lang mee. Meegeleverde batterijen zijn van het merkloze chinese type. Navullingen kopen bij Bol of Pharmamarket.

????????

28 december 2018 om 20:09
customizer Gebruiker

Je kunt tot morgen wachten om naar Woudrichem te rijden voor deze set. Je kunt hem ook hier kopen als je het het geld waard vindt. Ik heb deze set de vorige keer gekocht en ben er uiterst tevreden mee. Gelijk ook 8 navullingen bij het Kruidvat gekocht,  maar die zitten nog in de doos. Apparaat ziet er goed uit  is spaarzaam met zeep en batterijen en last but not least, doet wat het moet doen. Oh, en kinderen vinden handen wassen ook opeens leuk ????

29 december 2018 om 00:18
Wody Gebruiker

Juist uitverkocht. Zoek er juist nog twee. Heb er momenteel één en werkt perfect. Kan er nergens nog vinden. Hopelijk snel weer te koop.

29 december 2018 om 06:02
Moderator Jelle Moderator

Je kan altijd een tip achterlaten op ons tipforum Wody.

Groet,

Jelle

6 januari 2019 om 19:57
theblowout Gebruiker

het is wel handig, als de navullingen, van de dettol foam magic auto zeepdispenser, ook een keer in de aanbieding zouden komen, kijk dan heb je ze voor een leuk prijsje, want als je het

apparaat verkoopt, moet je ook de navullingen verkopen, dus ik ben benieuwt waanneer de vullingen op de site komen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.