Dettol: zacht voor de huid, hard tegen vuil. Houd je handen schoon en fris met een duopack van Dettols zeepdispenser met navulling!
Merk: Dettol
Type: Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset
Aantal: 2 stuks
Inhoud
Alleen Dettol navullingen. De verpakking is niet (op een normale manier) te openen.
Dat is nou juist het verdienmodel. Van die €15 wordt niemand rijk, maar van al die navullingen wél. Tenzij iBood ook die een keer in de ramsj doet… :)
met een boortje een gaatje van kleine cm er bovenin.
Trechtertje erop en je vult hem eenvoudig bij. Nadeel is natuurlijk dat je hem niet om moet gooien…
Welnee zo werkt deze niet. Je schroeft het deksel erf en gooit de navulling erin. Meestal 1 plus 1 gratis bij kruidvat. Of je koopt een hele liter bij bijv amazon.
Deze aanbieding betreft het vorige model die klachten kreeg over het rubberen ringetje onderaan het apparaat.,- het nieuwe model heeft dit niet meer.
Ik heb er zo één. Nooit problemen mee gehad. “Met een boortje en gaatje”??? Bovenaan zit er gewoon een schroefdeksel. Navullingen zijn gewoon plastic zakken zoals je die ook wel bij wasmiddelen ziet. Dekseltje opendraaien, zak openknippen en bijvullen. Andere zepen kan je er niet indoen denk ik. Dit systeem maakt een schuimmousse van een vloeibare dettolzeep. Dat is niet hetzelfde als hun andere waar je plastic busjes moet opklikken.
Haha thanks. Weer een nutteloze aanbieding van ibood dus.
Net langs de Action geweest, maar daar liggen ze dus niet.
Ik ben er blij mee na een jaar gebruik. De navullingen zijn vanaf 1.60 de stuk goed verkrijgbaar en zijn zacht voor de huid. Ik ben ook heel blij met de meegeleverde Aloe vera Cocos zeep.
Gekocht bij de vorige aanbieding. Bevalt goed. Je hoeft niet meer met je vette handen dat pompje in te drukken wat dan meestal net op het verkeerde moment op slot schiet…. Zeep gaat best lang mee. Meegeleverde batterijen zijn van het merkloze chinese type. Navullingen kopen bij Bol of Pharmamarket.
????????
Je kunt tot morgen wachten om naar Woudrichem te rijden voor deze set. Je kunt hem ook hier kopen als je het het geld waard vindt. Ik heb deze set de vorige keer gekocht en ben er uiterst tevreden mee. Gelijk ook 8 navullingen bij het Kruidvat gekocht, maar die zitten nog in de doos. Apparaat ziet er goed uit is spaarzaam met zeep en batterijen en last but not least, doet wat het moet doen. Oh, en kinderen vinden handen wassen ook opeens leuk ????
Juist uitverkocht. Zoek er juist nog twee. Heb er momenteel één en werkt perfect. Kan er nergens nog vinden. Hopelijk snel weer te koop.
Je kan altijd een tip achterlaten op ons tipforum Wody.
Groet,
Jelle
het is wel handig, als de navullingen, van de dettol foam magic auto zeepdispenser, ook een keer in de aanbieding zouden komen, kijk dan heb je ze voor een leuk prijsje, want als je het
apparaat verkoopt, moet je ook de navullingen verkopen, dus ik ben benieuwt waanneer de vullingen op de site komen.
Kun je deze navullen met iedere soort handzeep? Of betreft dit alleen speciale Dettol navullingen?