30 december 2018 om 00:02
iBOOD

16x Gillette Fusion Navulmesje

16x Gillette Fusion Navulmesje

Deze Gillette Fusion mesjes bieden meer comfort en geven minder gevoel van irritatie. Je ontvangt met twee verpakkingen van acht navulmesjes dus in totaal 16 mesjes!

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion Scheermesjes
Aantal: 2x 8 stuks

• Lubrastrip indicator
  • Speciale 5-mesjestechnologie
  • Geïntegreerde precisietrimmer

Inhoud: 2 x 8 mesjes = 16 stuks!

30 december 2018 om 00:04
Hartenboer Gebruiker

Niet kopen mensen!

Is Chinese namaak troep!

Na 2 keer scheren kon ik hem alweer weg gooien.

Zijn veel klachten over te vinden op fb enzo

30 december 2018 om 00:42
Moderator Paul Moderator

Dit zijn originele scheermesjes van Gillette.

Er kan verwarring ontstaan omdat er verschillende kleuren strips in omloop zijn, maar dat betekent niet dat het namaak is!

30 december 2018 om 00:48
Hartenboer Gebruiker

Juist, en door een andere kleur zijn het dus eigenlijk eenmalig gebruik wegwerpmesjes?

Ik heb ze zelf besteld via iBood, en het is en blijft gewoon troep.

30 december 2018 om 01:09
Moderator Paul Moderator

Het is vervelend dat de scheermesjes je niet goed zijn bevallen, maar het is geen namaak troep of wegwerpmesjes voor eenmalig gebruik.

Gillette heeft verschillende kleuren uitgebracht voor verschillende markten. Het kan zijn dat de ontvangen mesjes niet voor de Nederlandse markt zijn geweest, maar voor bijvoorbeeld Skandinavië, Oost-Europa, Amerika. De kwaliteitseisen zijn in alle gevallen gelijk.

Heb je de klacht destijds aan iBOOD doorgegeven via een serviceverzoek? Dan neem ik aan dat het door de klantenservice werd opgelost.

30 december 2018 om 17:34
smellysocks12 Gebruiker

Ik heb ze laatst hier gekocht met een soortgelijke actie en vind ze niet onder doen voor degene die ik voorheen bij de Kruitvat of AH kocht.

30 december 2018 om 00:16
roel.gillesen Gebruiker

Ik denk dat je je vergist. Dit is geen namaak.

30 december 2018 om 00:28
unidentified Gebruiker

Heb jij ze gekocht dan?

30 december 2018 om 00:33
roel.gillesen Gebruiker

Net als de rest nog niet nee. Maar waarom zou iBood namaak verkopen en dat niet vermelden? De TS weet dat ook niet.

30 december 2018 om 08:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gardenman,

Zelf bestel ik ze ook regelmatig hier en kan je zeker zeggen dat het geen namaak is en de kwaliteit prima is.

30 december 2018 om 00:30
mjagers1982 Gebruiker

Hoe weten we 100% zeker inderdaad dat het GEEN namaak is?

30 december 2018 om 00:34
roel.gillesen Gebruiker

Dat weet je nooit :(

30 december 2018 om 00:43
Moderator Paul Moderator

Het zijn originele scheermesjes van Gillette.

30 december 2018 om 00:49
Hartenboer Gebruiker

Bestel ze maar, en dan graag over een paar maanden als je ze eindelijk eens binnen krijgt graag weer hier melden over wat je van de kwaliteit vind:)

30 december 2018 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Over een paar maanden?? Dit product wordt aan het eind van deze week verzonden. Verwachte verzenddatum: donderdag 3 januari 2019.

30 december 2018 om 11:42
Hartenboer Gebruiker

Paul, stop even met de neppe grapjes.

Jij als ibood medewerker weet als geen ander dat de vorige zending keer op keer op keer uitgesteld werd.

30 december 2018 om 22:14
Moderator Paul Moderator

Moderators zijn geen iBOOD medewerkers, maar vrijwilligers die het forum in goede banen proberen te leiden en de forummers zo goed mogelijk van antwoorden en hulp trachten te voorzien.

Uiteraard komt het voor dat een bestelling later wordt verzonden dan verwacht, maar zo’n lange termijn als jij aangeeft is niet waar. Daarnaast is dit een nieuwe deal en is de kans gering dat er nu opnieuw een (grote) vertraging zal optreden.

30 december 2018 om 05:30
rokke1 Gebruiker

Verschillende malen hier al besteld,originele mesjes,super kwaliteit van gillette,alleen hier stuk goedkoper !!!

30 december 2018 om 08:13
argendaal Gebruiker

Ook al besteld. En nu opnieuw een set besteld. Bij mij gaan die 3 tot 4 weken zonder probleem mee. Moest het namaak zijn dan zou Gilette zeker ingaan tegen Ibood op basis van de beschrijving van het artikel. Alvast ook een goede prijs! Trouwens alles wat ik reeds hier heb aangekocht voldoet volledig.

30 december 2018 om 08:38
haroldnijhuis Gebruiker

Ik heb ze zelf ook eerder besteld bij ibood. Het viel me na een aantal keer scheren al op dat de scherpte snel afneemt. Ik zeg niet dat het namaak is, maar het is echt van mindere kwaliteit dan de mesjes die je bij de eerste aanschaf van het krabbertje erbij krijgt. Ik laat deze aanbieding dus liggen en koop de volgende keer gewoon een nieuwe set inclusief krabber.

30 december 2018 om 08:54
deschaker Gebruiker

Ik heb ze hier meerdere malen besteld…. En ik merk geen verschil met de winkel… Beiden gaan ongeveer een weekje of 2 mee… Hoelang het meegaat hangt volgens mij van je baardgroei af

30 december 2018 om 13:18
Maeseken Gebruiker

Beste,

Een weekje of 2???!!!  Ofwel heeft u een abnormaal zware baardgroei ofwel heeft u nog nooit échte Gillette scheermesjes gekocht… ik scheer me er dagelijks mee, heb geen lichte baardgroei en, ik durf het haast niet schrijven, doe minstens 2 maanden met één mesje.

Ik weet niet of ik dit hier mag vermelden maar ik koop ze telkens bij Colruyt aan een merkelijk duurdere prijs dus mochten deze bij iBood dezelfde zijn, dan worden er blijkbaar toch verschillende kwaliteiten onder dezelfde naam op de markt gebracht wat ik toch hoogst twijfelachtig acht…

30 december 2018 om 13:40
deschaker Gebruiker

net wat je prettig vindt maar bij mij is het echt scherpe er na twee weken wel van af…. in geval van nood kan ik ze best langer gebruiken maar dat vind ik niet prettig. Misschien zijn sommigen wat veeleisender dan jij…

30 december 2018 om 13:42
deschaker Gebruiker

wellicht ten overvloedde.. ik scheer zonder schuim

30 december 2018 om 12:19
brawit Gebruiker

Ik gebruik deze scheermesjes ook en nooit problemen. Daarom kan ik dan ook niks met deze negatieve berichten in dit item. Wellicht zegt dat meer van de gebruiker.

30 december 2018 om 15:38
Spookiemookie Gebruiker

Ik heb ze nu voor de 3e keer besteld.

Niks nep, gewoon origineel Gilette.

Prima mesjes, zelfde kwaliteit als ik ze bij het Kruidvat koop.

Alleen is het hier goedkoper!

30 december 2018 om 20:57
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Spookiemookie!

30 december 2018 om 16:39
gpekaar Gebruiker

Wat betreft de discussie hier nog het volgende, de mesjes Fusion zijn er wel in verschillende kwaliteiten, de standaard Fusion en Fusion Power en dan nog de Fusion Proglide uit ervaring weet ik dat de Fusion Power bv beter en langer scheert dan de basis Fusion, maar ook prijsverschil.

30 december 2018 om 18:17
eric77_be Gebruiker

Graag uw hulp moderator.  Ik wil graag die Gilette scheermesjes bestellen, daar ik ook een gratis verzendingscode heb gekregen per mail.  Na alle stappen te hebben doorlopen, wil ik betalen incl kortingscode, maar hier loopt ibood vast.  Terug ingelogd en inkoop herhaald.  Nu is die kortingscode plots niet meer geldig…balen!!!

30 december 2018 om 20:57
Moderator Jim Moderator

Hi Eric7be!

Als de inlogcode aangeeft dat hij niet geldig is, zou ik het nu nogmaals proberen. Als het betalingstraject stopt, is de kortingscode tijdelijk geblokkeerd. Dit zou nu weer over moeten zijn, waardoor je hem weer kan gebruiken. Als dat niet het geval is, hoor ik het graag!

Groetjes,

Jim

30 december 2018 om 21:49
eric77_be Gebruiker

Jammer maar lukt niet… op dit ogenblik

30 december 2018 om 22:03
Moderator Jim Moderator

Hi Eric!

Dat is jammer om te horen! Ontvang je een foutmelding bij het betalen? Als je het probeert op een mobiel apparaat, zou je het dan eens kunnen proberen op een computer?

Groet!

Jim

30 december 2018 om 22:13
eric77_be Gebruiker

Neen, de code laat zich niet meer valideren…niet op de PC en niet mobiel.  Indien ik gewoon kop met verzendingskosten, kan ik die later recupereren?

30 december 2018 om 22:20
Moderator Paul Moderator

hoi Eric,

Heb je de code al bij een andere bestelling gebruikt? Elke code is namelijk maar eenmaal inwisselbaar. Controleer ook de geldigheidsduur die bij de code in de mail staat aangegeven.

30 december 2018 om 22:26
eric77_be Gebruiker

Uiteraard niet, code is geldig tot 1-1-2019.  Code werkte perfect, maar ibood blokkeerde bij de betaling, nadien was het niet meer mogelijk om deze te valideren.

30 december 2018 om 23:12
Moderator Paul Moderator

In dat geval zou de code inmiddels weer vrij moeten zijn om opnieuw te gebruiken.
Als het nu nog steeds niet lukt, raad ik je aan om de mesjes zonder code te bestellen, en de ontvangen mail met code (en een korte uitleg) door te sturen naar webcare@ibood.nl

30 december 2018 om 23:29
eric77_be Gebruiker

Na veel gesukkel de mesjes zonder kortingscode kunnen bestellen.  Nu nog hopen dat ik mijn verhaal kwijt kan aan de klantendienst.  Alvast bedankt voor uw tijd.

4 januari 2019 om 16:16
merlijn86 Gebruiker

Heb vandaag een leeg ibood pakket ontvangen, alleen de pakbon van de scheermesjes. Hebben meer mensen dit?

5 januari 2019 om 11:11
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Merlijn,

Het beste kun je maandag even bellen naar de klantenservice, zij kunnen je dan verder helpen.

Groet,

Jelle

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.