Van goede, lekkere koffie kan je nooit genoeg in huis hebben. Maar met 384 cups Altezza koffie kom je al een heel eind!
Merk: Altezza
Type: Coffee Cups Voor Nespresso-Apparaten
Aantal: 384 cups Espresso Dark
THT: 24-12-2019
Dag Bas, dit blijkt de enige manier te zijn (hopelijk) om toch iets te horen. Ik bestelde deze cups maar kreeg maar 1 ipv de beloofde 4 dozen. Ik vulde all verschillende formulieren in, maar het lukt niet. Misschien dus via deze weg. Ik wil er wel aan toevoegen dat ik een regelmatige koper ben en zeer tevreden over jullie service. Alleen voor dit item blijkt het niet te lukken.
Bedankt alvast
Luc
Nb: deze koffie is geen hoogvlieger, maar wel bedt ok.
Goedemorgen Maivey!
Ga ik even voor je navragen!
Groet,
Jim
Dit zijn jammer genoeg gewoon plastic cups. Als je een machine hebt met automatische sluiting dan worden ze kapot gedrukt ipv doorgedrukt. Ik kan de helft weggooien en dan zijn ze nog duur…
Ik heb ook een machine met handmatige sluiting en doordat je die met een hardere klap dicht kan gooien werken ze hier we wat beter…
Voor mij alleen metalen cups!
Maivey ze zijn van plastic maar worden niet kapotgedrukt zoals riciardo beschrijft. De folie aan de achterkant voorkomt dit. Ik heb dit geprobeerd met een automatische en manuele machine. Smaak van de koffie is best aardig
Goedemorgen!
Hieronder is het antwoord gegeven in een van de vorige deals!
Groet,
Jim
Welke koffie(cups) zou jij graag voorbij zien komen op ons forum? Laat het in een reactie hieronder weten en… wie weet!