20 januari 2019 om 00:01
iBOOD

Gillette Fusion ProGlide met Flexball-technologie + 10 Mesjes

Gillette Fusion + 10 Mesjes

De Fusion ProGlide Flexball is Gillette's nummer 1 scheersysteem voor de gevoelige huid!

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion ProGlide Flexball scheersysteem
Aantal meegeleverde mesjes: 10 stuks

• ProGlide glijdt over de huid
  • Flexball volgt de contouren
  • Zacht voor de gevoelige huid

Flexball-technologie voor maximaal contact door de scheerkop die meedraait met de contouren van je gezicht
Voorzien van ProGlide mesjes (dunner en met fijnere randjes dan de gewone Fusion-mesjes)
Voorzien van Gillette's meest geavanceerde lage-weerstandscoating

20 januari 2019 om 00:03
Grasshoppa Gebruiker

Gillette :’)

Überhaupt na die reclame nog geld steken in dat bedrijf. Ik zou er mijn ballen niet eens mee ontharen.

20 januari 2019 om 00:16
purgie Gebruiker

Wat een geld voor 10 mesjes.. Ik koop voor mijn ouderwetse roestvrijstalen krabber 200 mesjes voor dat geld

20 januari 2019 om 17:44
Moderator Paul Moderator

Je krijgt bij deze deal niet alleen 10 scheermesjes maar ook het apparaat.

20 januari 2019 om 00:47
EDWernars Gebruiker

Zelfs met deze actie vind ik het nog veel te prijzig…

Wilt gilette best eens uitproberen, maar niet voor zo’n hoge prijs. (Kan ibood natuurlijk weinig wat aan doen, kosten van de marketing moeten ergens terugverdiend worden)

20 januari 2019 om 02:47
blackfin Gebruiker

Wat wij nodig hebben in een Wilkinson aanbieding, Gillette is voor harige femisten iBOOD!

20 januari 2019 om 06:27
MisterSqueaky Gebruiker

Waarom ?  Mannen zonder baard zijn vrouwen. En je baard bijwerken doe je met een klapmes.

20 januari 2019 om 10:27
Sorb0 Gebruiker

Ik geloof dat je punt bij de eerste keer al duidelijk was, blackfin.  Het zegt meer over jou dan over Gilette dat jij een reclame zo persoonlijk opvat. Even achter je eigen oren krabben ?

20 januari 2019 om 13:11
blackfin Gebruiker

Ga die ‘reclame’ maar eens kijken en vertel mij wat het met scheermessen te maken heeft?

Is gewoon een directe aanval op hun eigen klanten, tenzij Gillette voortaan alleen nog harige feministen als klant wil.

Not cool bro…not cool… tenzij je een lekkere aftershave balsem gebruikt van Nivea.

20 januari 2019 om 13:49
jerre muesli Gebruiker

Ik gebruik aftershave balsem van Nivea. ‘k Heb geen problemen met mijn mannelijkheid..

Gaat ge nu uw zoveelste comment plaatsen om hierover te zagen? Get over it gast, serieus. Doe iets nuttigs

20 januari 2019 om 07:47
jimbo72 Gebruiker

5.95 verzending ??????

20 januari 2019 om 07:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jimbo72,

De verpakking is te groot voor een brievenbuszending, dus daarom wordt hij als standaard pakket verzonden.

20 januari 2019 om 14:13
cst2 Gebruiker

Een vraagje, kunnen er ook fusion 5+1 scheermessen op?

20 januari 2019 om 15:01
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag ct2,

Wat ik op internet kan vinden kunnen er alleen Fusion Proglide mesjes op.

Groet,

Jelle

20 januari 2019 om 20:52
does24 Gebruiker

Fusion is fusion. Passen dus ook fusion 5+1 mesjes op, heb dezelfde combinatie zelf in gebruik.

20 januari 2019 om 17:33
Bussloo Gebruiker

Let op. De 34 weken die voor op de verpakking staat, die haal je alleen wanneer je om de dag scheert. En dat staat dan weer op de achterkant van de verpakking.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.