De Fusion ProGlide Flexball is Gillette's nummer 1 scheersysteem voor de gevoelige huid!
Merk: Gillette
Type: Fusion ProGlide Flexball scheersysteem
Aantal meegeleverde mesjes: 10 stuks
Flexball-technologie voor maximaal contact door de scheerkop die meedraait met de contouren van je gezicht
Voorzien van ProGlide mesjes (dunner en met fijnere randjes dan de gewone Fusion-mesjes)
Voorzien van Gillette's meest geavanceerde lage-weerstandscoating
Wat een geld voor 10 mesjes.. Ik koop voor mijn ouderwetse roestvrijstalen krabber 200 mesjes voor dat geld
Je krijgt bij deze deal niet alleen 10 scheermesjes maar ook het apparaat.
Zelfs met deze actie vind ik het nog veel te prijzig…
Wilt gilette best eens uitproberen, maar niet voor zo’n hoge prijs. (Kan ibood natuurlijk weinig wat aan doen, kosten van de marketing moeten ergens terugverdiend worden)
Wat wij nodig hebben in een Wilkinson aanbieding, Gillette is voor harige femisten iBOOD!
Waarom ? Mannen zonder baard zijn vrouwen. En je baard bijwerken doe je met een klapmes.
Ik geloof dat je punt bij de eerste keer al duidelijk was, blackfin. Het zegt meer over jou dan over Gilette dat jij een reclame zo persoonlijk opvat. Even achter je eigen oren krabben ?
Ga die ‘reclame’ maar eens kijken en vertel mij wat het met scheermessen te maken heeft?
Is gewoon een directe aanval op hun eigen klanten, tenzij Gillette voortaan alleen nog harige feministen als klant wil.
Not cool bro…not cool… tenzij je een lekkere aftershave balsem gebruikt van Nivea.
Ik gebruik aftershave balsem van Nivea. ‘k Heb geen problemen met mijn mannelijkheid..
Gaat ge nu uw zoveelste comment plaatsen om hierover te zagen? Get over it gast, serieus. Doe iets nuttigs
Goedemorgen jimbo72,
De verpakking is te groot voor een brievenbuszending, dus daarom wordt hij als standaard pakket verzonden.
Goedemiddag ct2,
Wat ik op internet kan vinden kunnen er alleen Fusion Proglide mesjes op.
Groet,
Jelle
Fusion is fusion. Passen dus ook fusion 5+1 mesjes op, heb dezelfde combinatie zelf in gebruik.
Let op. De 34 weken die voor op de verpakking staat, die haal je alleen wanneer je om de dag scheert. En dat staat dan weer op de achterkant van de verpakking.
Gillette :’)
Überhaupt na die reclame nog geld steken in dat bedrijf. Ik zou er mijn ballen niet eens mee ontharen.