5 mei 2021 om 00:00
iBOOD

6x Swisse Magnesium of Energie B-Complex Tabletten

270x Swisse Magnesium Tabletten

Een duwtje in de richting van een goede gezondheid kan nooit kwaad. :)

Specificaties

Merk: Swisse
Type: Magnesium of Energie B-complex
Aantal: 6 stuks

• Helpt vermoeidheid te verminderen
  • Activeert de natuurlijke energie
  • Goed voor de spierfunctie

Magnesium

Kenmerken

• THT: 28-02-2022
  • Helpt vermoeidheid te verminderen
  • Activeert de natuurlijke energie
  • Goed voor de spierfunctie

Ingrediënten

Magnesium; vulstoffen: cellulose, hydroxypropylcellulose, vernette natriumcarboxymethylcellulose; coating*; antiklontermiddelen: magnesiumzouten van vetzuren, siliciumdioxide; vitamine B6.

Gebruik

Twee tabletten per dag, tijdens of direct na een maaltijd. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Buiten het bereik van jonge kinderen bewaren. Een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl zijn belangrijk. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding.
Heb je vragen of twijfels over of dit product geschikt voor je is, neem dan contact op met een deskundige. Hoge doseringen magnesium kan leiden tot lichte maagdarmklachten bij sommige mensen. In dergelijk gevallen wordt geadviseerd om de dosering te verdelen over de dag, minder tabletten in te nemen of de tablet te halveren.

Energie B-Complex

Kenmerken

• THT: 31-10-2021
  • Verminderd vermoeidheid
  • Belangrijke rol bij het functioneren van de zenuwen
  • Dragen bij aan veerkracht en balans

Ingrediënten

Vitaminen; vulstoffen: cellulose, hydroxypropylcellulose, vernette natriumcarboxymethylcellulose; mineralen; citroenmelisse; choline; coating*; antiklontermiddelen: magnesiumzouten van vetzuren, siliciumdioxide; inositol.

*coating: verdikkingsmiddelen: hydroxypropylmethylcellulose, hydroxypropylcellulose; kleurstoffen: titaandioxide, ijzeroxiden en -hydroxiden; bevochtigingsmiddel: vetzuren; vulstof: talk.

Gebruik

Eén tablet per dag, tijdens of direct na een maaltijd. Aanbevolen dagelijkse dosering niet overschrijden. Buiten het bereik van jonge kinderen bewaren. Heb je vragen of twijfels over of dit product geschikt voor je is, neem dan contact op met een deskundige. Een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl zijn belangrijk. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding.

5 mei 2021 om 08:37
marcel_free Gebruiker

wat is de houdbaarheid van de tabletten? wat staat op de verpakking?

Beantwoorden

5 mei 2021 om 09:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Marcel,

Zoals je al gevonden hebt is de THT 28-02-2022.

Beantwoorden

5 mei 2021 om 08:37
marcel_free Gebruiker

o sorry niet goed gekeken 31 oktober, dat gaat me niet lukken….

Beantwoorden

5 mei 2021 om 08:57
bokkie88 Gebruiker

Hoe groot zijn de tabletten?

Beantwoorden

5 mei 2021 om 10:25

Hoi bokkie88,

De gewichten (per ingrediënt) kun je op deze pagina terugvinden: Magnesium (klik hier) en Energie B-Complex (klik hier).

Of wil je weten hoeveel mm bij hoeveel mm de tabletten precies zijn?

Beantwoorden

5 mei 2021 om 23:07
bokkie88 Gebruiker

Grote pillen krijg ik niet goed weg. Vandaar dat ik de ware grootte wilde weten.

Beantwoorden

5 mei 2021 om 09:54
emichiel Gebruiker

Kan dat, iets verkopen zonder specificatie over gewicht/samenstelling ? Vorige Ibood specificeerde duidelijk “400 mg Magnesium 120 Cap”.

Beantwoorden

5 mei 2021 om 10:24

Hoi emichiel,

De samenstelling kun je op deze pagina terugvinden: Magnesium (klik hier) en Energie B-Complex (klik hier).

Beantwoorden

5 mei 2021 om 20:38
emichiel Gebruiker

OK, dus in lijn met een vorig aanbod van Ibood (Lucovitaal) zou de Ibood van vandaag kunnen zijn : “150 mg Magnesium 40 %RI 270 Cap”. Ik wil niet zeuren, maar een echt koopje vind ik dit niet, tenzij ik me zwaar vergis.

Beantwoorden

5 mei 2021 om 19:07
dunno123 Gebruiker

Ha Ibood,

Vooropgezet, ik vind jullie toffe peren. Soms hebben jullie leuke producten en ik koop dan graag.

Als arts moet ik echter toch wel mijn bezwaar kenbaar maken ten aanzien van dit aanbod.

Ik verwacht bij jullie consumentengoederen, geen tabletten. Dit soort producten heeft ook geen enkele plaats in het dieet van de Nederlander. Er is geen bewijs voor de toegevoegde waarde. Sterker nog, in te hoge doseringen kunnen ze zelfs kwaad doen. Magnesium en B-vitaminen vind je voldoende in je dieet. Eet maar eens een banaan en je zit ruim voldoende in je electrolyten… en het is nog lekker ook. En tenzij je alcoholist bent en/of je je avondeten altijd bij de FEBO haalt, hoef je ook niet bang te zijn dat je te laag zit in je B-vitaminen. Dat hier hele volksstammen bij zweren en winkels als de tuinen en kruidvat een belangrijk deel van hun omzet hieruit halen, maakt dit nog niet zinvol en bewezen gunstig voor de gezondheid.

Dus alsjeblieft, kap met dit soort aanbiedingen en gooi weer eens wat leuk electrisch gereedschap online.

Beantwoorden

5 mei 2021 om 19:20
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond dunno123,

Fijn dat je over het algemeen positief bent over ons aanbod. Jammer dat je denkt dat er in heel Nederland niemand zal zijn die dit nodig heeft. Er zullen vast, om jezelf even te citeren, ook alcoholisten zijn of mensen die enkel hun avondeten bij de FEBO halen.
Gelukkig mag iedereen het voor zichzelf bepalen en hoef je deze deal niet te kopen als je denkt dat je er geen behoefte aan hebt.

Je kan dan altijd even kijken tussen ons elektrisch gereedschap ;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.