Gevoelige of zelfs pijnlijke tanden? Sensodyne helpt! Alleen doen die dure tubes dan weer pijn in onze portemonnee. Gelukkig scoor je ze hier heel goedkoop!
Merk: Sensodyne
Type: Anti-Cariës, Extra Fresh Gel of Whitening
Aantal: 12 tubes met een inhoud van 75 ml
THT: Tot 12 maanden na het openen van de tube
Kenmerken
Sensodyne Anti-Cariës
Sensodyne Extra Fresh Gel
Sensodyne Whitening
Het gaat om 75 ml per tube. Dit is inmiddels aan de Specificaties toegevoegd.
@fgeer
die vraag had ik dus ook ja hoeveel ml zit erin
Wat is de houdbaarheidsdatum van deze tubes?
THT: Tot 12 maanden na het openen van de tube
Dat is geen antwoord op de vraag.
Het gaat erom welke exp. datum er op de tube staat niet hoe lang ze houdbaar zijn na opening.
laatste keer dat ik een sensodyne tandpasta tube scande zaten er microplastics in, dus ik sla even over
Maak je niet druk, die schijt je wel weer uit!
*snap*
Edited by: Paul
zonder directe link is een prijsvergelijking niet geldig
bovendien vergelijk je een prijs waarbij je zelf naar de winkel moet, met een prijs waarbij het bij je thuisbezorgd wordt
Paul je bent gewoon een jankert!! IK MOET HELEMAAL NIKS VERPLICHT EEN PRIJSVERGELIJK WAAR HET WORDT THUIS BEZORGD!!!!
De action zit hier gewoon om de hoek, net als in half nederland
Prijs is hier bij Ibood te hoog!! 27,95 + 5,95 = 33,90 en dat dan gedeeld door 12 tubes = 2,825 per tube. Bij de Action de Sensodyne tandpasta Anti-Cariës
Hier speciaal voor jou de link https://www.action.com/nl-nl/p/sensodyne-tandpasta-anti-caries/
Je mag best verontwaardigd reageren, maar wij vragen altijd om een directe link zodat de prijsvergelijking te controleren valt. Ja kan niet van medeforummers verwachten dat ze naar een Action filiaal gaan lopen om te kijken of het klopt wat jij zegt. En iets meer vriendelijkheid kan geen kwaad.
Als je bij de Action aanbieding de prijs zonder verzendkosten hanteert, dan zou je dat bij de iBOOD prijs ook moeten doen. Anders is het geen eerlijke 1 op 1 vergelijking. Dan wordt het 12 x 2,49 = €29,88 tegenover €27,95
Zelfs als in half Nederland er een Action om de hoek zit, is dat bij de andere helft van Nederland niet het geval.
Niettemin bedankt voor de link. Niet voor mij, maar vooral voor de medeforummers.
Ja maar dus inclusief de verzenkosten, want dat is het bedag wat je uiteindelijk betaald, is het aanbod van Ibood gewoon duurder. Je kunt praten wat je wilt maar het is gewoon zo. De cijfers liegen niet.
Action bezorgd niet aan huis. Daarvoor zal je naar een filiaal moeten gaan, wat tijd en geld kan kosten. Je hebt dan niet het gemak van thuisgeleverd krijgen. Ik snap dat je graag gelijk wilt krijgen, maar de feiten liegen niet. ;-)
Hoeveel ml per tube?