4 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

320x Barzini Capsules Mix Pakket

320x Barzini Capsules Mix Pakket

Het befaamde ritueel: een ochtendbakkie. Een heerlijk kopje koffie dat ons helpt wakker te worden om een nieuwe dag te beginnen.

Specificaties

Merk: Barzini
Type: Gemengde koffiecapsule
Hoeveelheid: 4x 80 = 320 stuks
Branddatum: 18/05/2022
Vervaldatum: 18/05/2023 

• Voor Nespresso systemen
  • Vier verschillende soorten
  • Verpakt in mooie doosjes

Kenmerken

Napoli

• Smaken: noten, fruit, kruiden, cacao
  • Perfect voor: lungo, cappuccino of latte macchiato
  • Herkomst van de bonen: Afrika, Midden- en Zuid-Amerika

Como

• Smaaknoten: pure chocolade, noten
  • Ideaal voor: espresso en ristretto
  • Herkomst van de bonen: Azië, Midden- en Zuid-Amerika

Firenze

• Smaaknotities: sterk, vol, licht fruitig
  • Perfect voor: espresso

Roma

• Smaaknotities: chocolade, noten
  • Uitstekend voor: cappuccino, americano
4 oktober 2022 om 08:49
Koidream Gebruiker

Iemand ervaring met deze?
Loopt het water deftig door de capsules? De ervaring leert dat sommige “goedkopere” merken wel eens slecht doorlopen…

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 09:12
ThomK Gebruiker

Mooi rainforest alliance logo maar wel plastic cups??

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 09:35
turyqu Gebruiker

Deze ‘uitvinding’ laat een enorme plastic waste berg achter en is zo slecht voor het milieu :(

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 09:46
wj4ibood Gebruiker

Verpakt in mooie doosjes; de tijd dat we de verpakking leuker vinden dan de inhoud ligt ver achter :D

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 10:50
sitataran Gebruiker

Cups lopen niet goed door, mijn ervaring plastic cups is zeer slecht. Moet echt alu zijn.

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 11:20
wikking Gebruiker

15 cent per cup is niet echt een top aanbieding voor bulk aankoop van een budgetmerk. Dat komt overeen met een huismerk koffiecups.

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 11:52
Moderator Youri iBOOD Moderator

Goedemorgen wikking, mocht je deze deal elders goedkoper vinden dan kun je hier de link plaatsen!

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 12:01
flaspointer Gebruiker

Lekkere koffie en loopt gewoon goed door trouwens. net besteld want nog nite eerder hier gezien

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 15:47
Moderator Youri iBOOD Moderator

Deze koffiecups zijn Rainforest Alliance gecertificeerd, voor de mensen die hierin geïnteresseerd zijn: ik hier een link met informatie!

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 18:53
sander_t Gebruiker

Plastic cups zijn toch niet meer van deze tijd? Aluminium kan je tenminste nog recyclen. Ook nog eens slecht voor de levensduur van je machine omdat de druk in plastic cups niet goed wordt opgebouwd.

Daarnaast zijn 3 van de genoemde capsules ook nog eens maximaal bruikbaar als espresso. Maak je er een lungo mee dan krijg je echt waterige troep.

Voor 15 cent percup kan je echt overal aluminium cups vinden. Kruidvat bijvoorbeeld.

Ieder zijn eigen smaak en keuze maar mij lijkt het niks.

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 21:30
Cedk Gebruiker

als je zo inzit met de afvalberg koop je geen koffie in cups. Noch in plastiek nog in aluminium

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 21:59
RindertSlagter Gebruiker

Groot gelijk! trouwens het plastic kun je verbranden en levert energie op. Het Aluminium kun je inderdaad recyclen maar moet wel eerst uit het afval gevist worden. Ik vraag me af hoeveel energie het kost om dit geschikt te maken om te recyclen. Vraag me ook af of het wel gebeurt.

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 22:00
pascaltb Gebruiker

Soms erger ik me een beetje aan comments. Dit is er zo’n eentje. Er wordt een duidelijke vergelijking tussen plastic en aluminium cups gedaan in de post waar je op reageert. Aluminum is ecologisch de beste keuze, op dit moment of in de relatief nabije toekomst als het gaat om landen waar recycling nog wat meer een wassen neus kwestie betreft.

De persoon waar je op reageerde heeft misschien ook wel een smartphone met een plastic hoesje of doet misschien wel eens een plastic zakje om zijn fruit die hij bij de buurtsuper haalt. “wow echt!?”… Ja. Echt. Het kan. “En wat heeft dat hier mee te maken dan!?”…

My point exactly.

Beantwoorden

4 oktober 2022 om 23:10
DornoD Gebruiker

En dan de gebruikte alu cups opsparen in een plastic bakje of zakje? En met de auto wegbrengen? :D
Prima om je bezig te houden met het milieu maar ga toch niet zo de moraalridder uithangen. Zo ecologisch is de winning van aluminium trouwens ook niet. Ik ontken trouwens niet dat het vele gebruik van plastic een belangrijk aandachtspunt is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.