15 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

Gillette Heated Razor + Navulmes

Gillette Heated Razor + Navulmes

De Heated Razor is een verwarmd scheerapparaat dat een scheerbeurt doet aanvoelen als een warme handdoek om je gezicht. Dikke doei irritatie!

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Heated Razor + Navulmes

• Twee warmtestanden
  • 100% waterbestendig
  • Gillette’s meest geavanceerde, dunste mesjes!

(i) GilletteLabs navulmesjes zijn speciaal ontworpen voor de Heated Razor, gebruik deze niet met andere scheersystemen van welk merk dan ook.

Kenmerken

• Verzachtende warmte één druk op de knop
  • Twee warmteniveaus (43°C of 50°C)
  • Geavanceerde technologie met vijf mesjes
  • Uitsluitend gebruiken met de eerste Heated Razor ter wereld
  • Draadloos magnetisch opladen
  • 100% waterbestendig scheermes
  • Flexdisc-technologie voor maximaal contact met de verwarmingsstrook
15 oktober 2022 om 01:21
nepdance Gebruiker

Even een review

https://www.gadgetgear.nl/2020/01/review-gilettelabs-heated-razor-is-verwarmd-scheren-hete-innovatie/

Op BOL betaal je 34,95 voor 8 mesjes dus redelijk aan de prijs. Ik blijf toch maar bij Mach 3 mede omdat die hier zo nu en dan voor een leuke prijs voorbij komen… ;-)

Beantwoorden

15 oktober 2022 om 06:44
coppoolsel Gebruiker

Ik geef je helemaal gelijk.

Beantwoorden

15 oktober 2022 om 09:33
AldertV Gebruiker

een mening van iemand….niets meer of minder

Beantwoorden

15 oktober 2022 om 10:39
jerre muesli Gebruiker

Ik gebruik al jaren een safety razor. Scheren is hierdoor weer leuk geworden en de prijs van de mesjes zijn belachelijk goedkoop itt producten die het vooral van marketing moeten hebben. Ik betaal net geen euro voor 100 mesjes en scheer me 3 a 4 keer per enkel mesje.

Beantwoorden

15 oktober 2022 om 15:51
Ekpyrosis77 Gebruiker

Welk mesje gebruik je dan? Ik gebruik zelf Feather, de scherpste die er zijn. Maar ik gebruik ze maar één keer, daarna zijn ze al bot. Maar dan nog zijn ze misschien 20ct per stuk, dus dat deert me niet. Even een tip: halverwege gebruik moet je ze omdraaien, dus bij jou na 2 keer.

En inderdaad, met een ’safety razor’ wordt scheren weer een leuke, mannelijke aangelegenheid en ik heb er flink op moeten oefenen. Die cartridge razors zijn zwaar overpriced, wie eenmaal met een safety razor leert scheren krijgt een beter resultaat voor een fractie van de prijs.

Beantwoorden

15 oktober 2022 om 23:49
harry_b Gebruiker

Ooit eens review gelezen in de krant en die zei dat de mesjes van Aldi de Rolls-Royce zijn en de mesjes van het welgekende A-merk de slechtste. En ik moet zeggen dat het inderdaad meer dan waar is. Na jaren gesukkeld te hebben met het A-merk scheer ik nu al geruime tijd veel goedkoper en beter door de goedkope Aldi.

Nu ja Aldi moet uiteraard geen miljoenen betalen aan voetballers om reclame te maken voor hun mesjes dus moeten ze ook niet veel te veel geld vragen voor hun gerief in tegenstelling tot merk A.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.