Heb jij al kaartjes voor ADE? Wij bij iBOOD wel. Nu alleen nog voorkomen dat je thuis komt met een vervelende suis in je oor.
Merk: Knops
Type: Originele oordopjes | Zwart of Wit
Kenmerken
Ik gebruik nu 2 jaar op maat gemaakte oordoppen van Alpine voor het slapen. Kost eenmalig flink wat geld, maar ik zou niet meer zonder willen! Zit als gegoten.
Hi!
Knops zijn geschikt in veel situaties (thuiswerken, uitgaan, reizen) maar niet per se voor slapen omdat ze niet helemaal in je oorschelp zitten. Alls je dan op je zij gaat liggen drukt het op je oor, en dat is niet zo prettig.
Er zijn inderdaad veel goeie andere slaapoordoppen in de markt te vinden!
Zelf geen idee, maar ff op naam gezocht en steken wel wat uit. Lijkt mij niet heel comfy mits je zij slaper bent.
https://www.hearplanet.nl/knops (bron)
Kan ik Knops inhouden als ik ga slapen?
Knops is niet specifiek ontwikkeld om mee te slapen. Het zal waarschijnlijk geen probleem zijn om Knops in te houden als je op je rug slaapt. Het is echter moeilijk te voorspellen hoe comfortabel het is als je op je zij slaapt.
Inderdaad Aussie, bedankt voor de toelichting!
Op de Knops webpagina staat „tot 30 decibel” en op ibood „tot 21 decibel”. Ook de originele prijs is duurder dan op ibood.
Is dat een andere goedkopere versie? Of is dat een fout?
Ha Boduslav
Dat is inderdaad een fout, er zijn 4 standen op Knops en de zwaarste stand gaat tot 30 dB (afhankelijk van hoe hij gedragen wordt)
Volgens mij is de productie van deze dopjes door de fabrikant gestopt.. als dit zo is, hoe zit t dan met garantie?
Deze versie heeft weinig grip opde draaibare knopjes. De duurdere variant heeft op de k oppen geribbelde zijkanten. Ik ken iemand die ze liever ff snel eruithaalt om mensen te verstaan, dan dat ze gaat pulken aan de draaiknop. Valt er nl ook snel uit bij draaien.
Ok te groot om mee te slapen. Er zijn betere alternatieven daarvoor als jet mij vraagt.
Je krijgt bij ons natuurlijk gewoon garantie als er iets mis blijkt te zijn met je product.
Qua grip geeft de “knurled” versie niet heel veel meer hoor, het is vooral een uiterlijke keuze. De ring is vrij makkelijk te verzetten en schiet door de magneetjes in het product heel smooth tussen de verschillende standen heen.
Dat is inderdaad het idee! Het is de zogenaamde “Isolate” stand, hierbij sluit je jezelf af van je omgeving.
Heeft iemand ervaring met de oordoppen voor gebruik met slapen? Zijn ze comfortabel om ook mee te slapen?