10 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

Knops Original Oordopjes | Zwart of Wit

Knops Original Oordopjes

Heb jij al kaartjes voor ADE? Wij bij iBOOD wel. Nu alleen nog voorkomen dat je thuis komt met een vervelende suis in je oor.

Specificaties

Merk: Knops
Type: Originele oordopjes | Zwart of Wit

• Akoestische technologie
  • Geen batterijen of app nodig
  • Vermindert onaangename omgevingsgeluiden wanneer dat nodig is

Kenmerken

• Lichtgewicht en comfortabel
  • Past altijd perfect in het oor
  • Gebruik van akoestische technologie
  • Geen gebruik van elektronische componenten
  • Geluidsreductie tussen 0 en 21 dB
  • 4 filterniveaus: normaal horen (inclusief achtergrondgeluid), verminderd achtergrondgeluid, ruisonderdrukking en de optie om volledig uit te schakelen
  • Ideaal voor omgevingen zoals steden, concerten, industrieterreinen, open ruimtes, en dergelijke.
10 oktober 2022 om 08:11
tyrant23 Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de oordoppen voor gebruik met slapen? Zijn ze comfortabel om ook mee te slapen?

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 10:27
Athlox Gebruiker

Ik gebruik nu 2 jaar op maat gemaakte oordoppen van Alpine voor het slapen. Kost eenmalig flink wat geld, maar ik zou niet meer zonder willen! Zit als gegoten.

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 11:40
hobbix Gebruiker

Is ook min of meer gegoten ;-)

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:23
Official Product Expert Knops-Expert Official Product Expert

Hi!

Knops zijn geschikt in veel situaties (thuiswerken, uitgaan, reizen) maar niet per se voor slapen omdat ze niet helemaal in je oorschelp zitten. Alls je dan op je zij gaat liggen drukt het op je oor, en dat is niet zo prettig.

Er zijn inderdaad veel goeie andere slaapoordoppen in de markt te vinden!

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 15:22
hupkedupke Gebruiker

Lol! So true…

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 08:28
AUSSIE Gebruiker

Zelf geen idee, maar ff op naam gezocht en steken wel wat uit. Lijkt mij niet heel comfy mits je zij slaper bent.

https://www.hearplanet.nl/knops (bron)

Kan ik Knops inhouden als ik ga slapen?

Knops is niet specifiek ontwikkeld om mee te slapen. Het zal waarschijnlijk geen probleem zijn om Knops in te houden als je op je rug slaapt. Het is echter moeilijk te voorspellen hoe comfortabel het is als je op je zij slaapt.

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 09:12
tyrant23 Gebruiker

Dankjewel voor je reactie :-)

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:24

Inderdaad Aussie, bedankt voor de toelichting!

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 10:48
Boguslav Gebruiker

Op de Knops webpagina staat „tot 30 decibel” en op ibood „tot 21 decibel”. Ook de originele prijs is duurder dan op ibood.

Is dat een andere goedkopere versie? Of is dat een fout?

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:25

Ha Boduslav

Dat is inderdaad een fout, er zijn 4 standen op Knops en de zwaarste stand gaat tot 30 dB (afhankelijk van hoe hij gedragen wordt)

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:29
mppadvies Gebruiker

Volgens mij is de productie van deze dopjes door de fabrikant gestopt..  als dit zo is, hoe zit t dan met garantie?

Deze versie heeft weinig grip opde draaibare knopjes. De duurdere variant heeft op de k oppen geribbelde zijkanten. Ik ken iemand die ze liever ff snel eruithaalt om mensen te verstaan, dan dat ze gaat pulken aan de draaiknop. Valt er nl ook snel uit bij draaien.

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:31
mppadvies Gebruiker

Ok te groot om mee te slapen. Er zijn betere alternatieven daarvoor als jet mij vraagt.

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 16:00

Je krijgt bij ons natuurlijk gewoon garantie als er iets mis blijkt te zijn met je product.

Qua grip geeft de “knurled” versie niet heel veel meer hoor, het is vooral een uiterlijke keuze. De ring is vrij makkelijk te verzetten en schiet door de magneetjes in het product heel smooth tussen de verschillende standen heen.

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 13:31
mppadvies Gebruiker

Bij 30db hoor jeecht nix meer btw

Beantwoorden

10 oktober 2022 om 15:59

Dat is inderdaad het idee! Het is de zogenaamde “Isolate” stand, hierbij sluit je jezelf af van je omgeving.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.